Niesziekte kitten

Omdat wij een open en vrij forum zijn en respect hebben voor ieders mening ... is speciaal dit subforum opgericht voor de mensen die het nut niet inzien van het HCM-testen.
Veel plezier ... heb respect voor ieders mening en blijf beleeft.

g.w.

Re: Niesziekte kitten

Berichtdoor g.w. » wo 08 jun 2016, 14:07

Heel veel sterkte.....hoop zo dat het meevalt fingers_sm fingers_sm
groetjes Gerry

Diaantje

Berichtdoor Diaantje » wo 08 jun 2016, 17:17

Geen virus gevonden in dit bericht.
Hallo allemaal,

Ik heb helaas vandaag m'n shine laten inslapen.ze werd gisteren ineens zo ziek.vanochtend gelijk laten onderzoeken en alle tekenen van fip waren er.ik ben er kapot van.

Ik heb vandaag ook contact gehad met Han en dagmar en zij stuurde mij de onderstaande mail.

Als ze het bedrag terug stort is het voor mij goed.
En zal ik het laten rusten.
Ik hoop dat haar zus shimmer niet te veel lijd hieronder.ze is nu tijdelijk alleen .

Groet Diana

Allereerst wilden we jullie laten weten dat we met jullie mee leven, we zijn net als jullie zeer bedroefd dat Shine aan
We hebben haar met liefde en zorg groot gebracht en het doet erg zeer als je dan moet horen dat een

FIP is een vreselijke ziekte en vroeger of later krijgt iedere fokker er mee te maken, dat is helaas een feit.

We weten, dat jullie veel van Shine gehouden hebben en haar goed verzorgd hebben, bedankt daar voor.

Als jullie dierenarts vastgesteld heeft dat het een geval van natte FP betreft verwachten wij niet, dat jullie sectie laten verrichten, als er vocht in haar buikje geconstateerd is dan is dat voldoende bewijs dat het hier om een geval van FIP gaat.

We zijn bereid om jullie het aankoopbedrag terug te betalen, geef maar jullie rekening-nummer en dan maken wij het over.

Ik had eerst gezegd dat jullie een nieuw kitten zouden krijgen maar daar willen we liever van af zien.

Jammer, dat het allemaal zo verlopen is, dit had op een vriendelijkere manier opgelost kunnen worden, het is al allemaal al erg genoeg. Voor ons was echt de druppel dat je haar verhaal met onze naam en cattery-naam op het SRB forum gezet hebt, daar zijn altijd mensen, die er gretig op ingaan al is het alleen maar om zich zelf te laten voorkomen als of hun zo iets nooit zou gebeuren.

Er is in het verleden op dit forum een geval geweest van een van onze kittenkopers en dat hele verhaal bestond alleen maar uit leugens over ons en onze cattery, het werd uiteindelijk in ons voordeel beslist maar dat kreeg uiteraard dan niemand meer te horen.

Ook dat je ons mailde dat je er voor zou zorgen dat we nooit meer een kitten zouden verkopen vonden wij niet echt leuk.

Je stelt dat wij slechte fokkers zijn maar je vergeet er bij te vertellen, dat we jullie in veel dingen tegemoet zijn gekomen, we hebben de kittens halverwege naar jullie toe gebracht en voor zo’n 80 euro medicijnen opgestuurd. Er was bovendien nooit sprake van, dat we het contact wilden verbreken, dat heb jij er van gemaakt.

Om deze vervelende kwestie uit de wereld te helpen vragen wij jou vriendelijk, dit op het forum recht te zetten, het zou eerlijk zijn als je deze mail er ook op zou laten verschijnen, ook al word er beweert dat wij daar in kunnen loggen, dat klopt helaas niet, anders hadden wij er al lang ons zegje gedaan, daar zijn we heus niet bang voor.

Helaas is het niet anders, we betreuren de dood van Shine en hopen, dat het met Shimmer verder goed blijft gaan en dat zij gauw een nieuw speelkameraadje zal krijgen.

Met vriendelijke groeten

Han en Dagmar

D
Diana Kiezebrink
aan Rodijk
1 uur geledenDetails
info (2)
Hallo Diaantje, Je ontvangt dit bericht omdat je op een onderwerp bent geabonneerd, "Niesziekte

Clemmetje
Beheerder
Contacteer:

Berichtdoor Clemmetje » wo 08 jun 2016, 18:00

Allereerst heel veel sterkte met het verlies van Shine. Dit is vreselijk. Ik had niet verwacht dat het zo zou eindigen..
Rust zacht Shine.
Hopelijk blijft Shimmer goed gaan.

Ik wil toch ook nog reageren op de mail van Dagmar.
Ze kan wel gewoon op dit forum, heb dit meteen gecheckt bij de eerste melding.
Verder is er inderdaad al eens een topic geweest waar haar Cattery bij betrokken was.
Dit waren twee kittens die beiden aan Fip zijn overleden. phpBB3/viewtopic.php?f=69&t=2182&p=5102 ... mar#p51027
Ik vind het jammer dat ze doet alsof het forum alleen maar leugens laat zien. Lees zelf maar.
Groetjes Clem
Afbeelding

rona

Berichtdoor rona » wo 08 jun 2016, 18:19

Wat vreselijk voor jullie. Arme Shine. Fip is een vreselijke ziekte. Ik hoop dat Shimmer gezond blijft en straks een maatje krijgt. Maar eerst even moeten jullie dit verwerken. Het doet vreselijk veel pijn. Heel veel sterkte

Verstuurd vanaf mijn SM-G903F met Tapatalk

riddle

Berichtdoor riddle » wo 08 jun 2016, 18:20

Oh, wat erg! Mijn diepste medeleven, zo'n klein kittentje hoort niet ziek te worden en eraan te bezwijken... Toch hebben jullie er goed aan gedaan om haar uit haar lijden te verlossen, al zal het bere-moeilijk geweest zijn. Veel sterkte!
Ann

Wil
Beheerder
Contacteer:

Berichtdoor Wil » wo 08 jun 2016, 18:32

Lieve Diaantje
meid wat een vreselijk verdriet voor jullie dit verwacht je niet ,je hebt het aller beste gedaan wat je kon doen van FIP kunnen ze het niet winnen nooit niet ,Je hebt Shine heel veel pijn bespaard ,maar wat een grote leegte laat hij achter ,onwijs veel sterkte g3

Shine RIP candle_sm ster_sm
Groetjes Wil
Afbeelding

Hier wordt niet geshopt voor een goede test

http://database.sphynxrexbreeders.nl/

Dalila

Berichtdoor Dalila » wo 08 jun 2016, 18:54

Wat een erge wending heeft situatie rondom Shine gekregen!
Heel veel sterkte met het verwerken van het verlies..

Verzonden vanaf mijn iPad met Tapatalk
Afbeelding

Wil
Beheerder
Contacteer:

Berichtdoor Wil » wo 08 jun 2016, 19:00

Hallo Dagmar
jammer dat je je eigen belang weer de boventoon laat voeren ,zegt het al niet genoeg dat kitten kopers van jou niet op het forum mogen komen ? Waarom niet ?jij kunt hier gewoon komen ,je bent er niet af gegooid ,en anders had je toch een ander account aangemaakt ,

Netjes Dagmar dat je het aankoop bedrag terug stoort ,
Sorry Diaantje dat dit in dit topic ter spraken komt ,het ging over Shine en haar ziek zijn ,
Groetjes Wil
Afbeelding

Hier wordt niet geshopt voor een goede test

http://database.sphynxrexbreeders.nl/

g.w.

Berichtdoor g.w. » wo 08 jun 2016, 21:30

Wat een verdrietig nieuws.....heel veel sterkte gewenst!

rainbow_sm ster_sm rainbow_sm
groetjes Gerry

Terug naar “Waarom niet testen ?”