Moeilijk....

Omdat wij een open en vrij forum zijn en respect hebben voor ieders mening ... is speciaal dit subforum opgericht voor de mensen die het nut niet inzien van het HCM-testen.
Veel plezier ... heb respect voor ieders mening en blijf beleeft.

zoefay

Re: Moeilijk....

Berichtdoor zoefay » zo 25 nov 2012, 18:25

Ja klopt, volgens de dierenarts is dat vaak een allergische reactie, althans zo zwaar als Mo zijn oren steeds weer vervuilden is dat niet normaal en ik moet zeggen; ze blijven schoon...

manoe76
Contacteer:

Berichtdoor manoe76 » zo 25 nov 2012, 19:07

Wat goed dat zijn drollen goed zijn! Hopelijk blijft het zo met de Cat Lovers Gold!!
Klopt idd van de oren... Dieren die een voedselallergie hebben die zich op de huid uit kunnen ook last krijgen van de oren (is ook huid). Je ziet het meer bij honden, maar dat betekend niet dat katten het niet ook kunnen krijgen. Fijn dat zijn oren tot nu toe ook schoon blijven!
Afbeelding

Wil
Beheerder
Contacteer:

Berichtdoor Wil » zo 25 nov 2012, 21:47

Hoi Hoi
dank je wel ;) dat wist ik niet zo zie je dat je iedere dag bijleert ,
Groetjes Wil
Afbeelding

Hier wordt niet geshopt voor een goede test

http://database.sphynxrexbreeders.nl/

zoefay

Berichtdoor zoefay » di 27 nov 2012, 17:14

Ik vind Catlovers Gold tot op heden geweldig voer! heb nu voor het naakthondje ook Doglovers Gold besteld. Mo heeft nog nooit zo een mooi rose velletje gehad en zulke brandschone oortjes, zelfs na weken. En hij smult er van!

manoe76
Contacteer:

Berichtdoor manoe76 » di 27 nov 2012, 17:42

Wat goed zeg!! Mijn katten zijn er ook dol. Hopelijk blijft het zo gaan voor Mo!
Afbeelding

zoefay

Berichtdoor zoefay » do 29 nov 2012, 12:58

Ik heb Mo nu ruim twee jaar en heb hem nog nooit zo mooi gezien, hij is echt babyrose, krabt niet, geen vieze oren, geen tranende ogen, lekker buikje weer en helemaal gelukkig met zijn brokjes, heb het ook gekocht voor het nieuwe verwaarloosde naakthondje maar dan Doglovers Gold en bij hetzelfde adres een geweldig heerlijk ruikende shampoo op biologische basis gekocht van Earthbath (Oatmeal en Aloeshampoo) voor beide bloterikken geschikt (15, 95 euro, geef ik voor mijzelf niet uit blush_sm )

Terug naar “Waarom niet testen ?”