Nestje kittens te koop geen stamboom ouders niet getest

Omdat wij een open en vrij forum zijn en respect hebben voor ieders mening ... is speciaal dit subforum opgericht voor de mensen die het nut niet inzien van het HCM-testen.
Veel plezier ... heb respect voor ieders mening en blijf beleeft.

peggy72

Re: Nestje kittens te koop geen stamboom ouders niet getest

Berichtdoor peggy72 » wo 27 jan 2016, 19:44

Is dat zo ik ken namelijk inmiddels genoeg vervalste stambomen. Om nog maar te zwijgen over de kittens bij een andere poes leggen om zo toch een stamboom te krijgen. Of een andere vader aangeven en er dus gewoon een stamboom voor broer en zus nestjes wordt afgegeven.

Wil
Beheerder
Contacteer:

Re: Nestje kittens te koop geen stamboom ouders niet getest

Berichtdoor Wil » wo 27 jan 2016, 19:59

Peggy ik begrijp wat je bedoeld ,dat is het zelfde dat ik me af en toe af vraag waarom ik nog test ,of zo mijn best probeer te doen ,

Maar als iedere fokker er zo over gaat denken krijgen we echt een kelere zooi onder de dieren ,en is het leed helemaal niet te overzien ,
Nu zijn er nog steeds fokkers die in de bress springen als er wat gebeurd ,en oke 80 % van de lezers zullen het onzin vinden ,maar 20 % gaat toch nadenken en voor die mensen doen we het ,

Bij Neocat krijg je geen stamboom als de kleuren niet kloppen er zijn dus wel verenigingen die er wel op letten ,gelukkig !!!
Deden verenigingen er maar iets aan dan zou het al een stuk beter gaan ,

Dalila ze moet toch die kittens kwijt ,maar des te meer we het hun moeilijk maakt ,des te eerder stopt ze met de Sphynxen ,

Tilly 1 van de reacktie's kwam van iemand die voor ons inlichtingen had ingewonnen ;)) ja inderdaad begrijpen veel mensen nog steeds NIET waarvoor een stamboom is ,ze denken dat fokkers dat hebben om duur te doen ;(((

Ja Peggy Gerben van Lunara is weer bezig ,nu doet Dewi het voor hem ,maar er zijn nu zoveel mensen wakker geworden met zijn praktijken ,dat het niet meer zo makkelijk voor hem is .Je zag dat Dewi die zwangere poes liet zien ,er gelijk gereageerd werd met NU ALWEER ;( dank je wel Herma ;)
Groetjes Wil
Afbeelding

Hier wordt niet geshopt voor een goede test

http://database.sphynxrexbreeders.nl/

Terug naar “Waarom niet testen ?”