Zucht

ClioCleo
Contacteer:

Zucht

Berichtdoor ClioCleo » za 04 jan 2014, 19:08

Ik weet niet of het hier goed staat.. maar een (afgewezen) kittenkoper.. (had er al niet zo'n goed gevoel bij) .. blijkt tijdens hun vakantie in Italië vorige week 2 Peterbaldjes te hebben gekocht. Broer en zus, ongeholpen en staan nu alweer op marktplaats.. Ik kan wel huilen door zo'n aktie en haal ze het liefst gelijk op....

Kan er zo boos om worden hé..

Had al een mail gestuurd via MP omdat ik eerst niet wist dat het om hun ging. Geadviseerd om ze beide geholpen weg te doen, maar denk dat ze daar geen gehoor aan zal geven.

Yaella

Re: Zucht

Berichtdoor Yaella » za 04 jan 2014, 19:49

Wat erg zeg! Zal die fokker waar ze vandaan komen ook blij mee zijn. Mijn gevoel zegt dat ze wat mankeren want waarom koop je er twee in Italië om vervolgens in Nederland op marktplaats te gooien. Of ze kosten daar geen drol dat ze er op die manier aan willen verdienen omdat ze er hier winst op kunnen maken. Dit is heel erg. En wees maar blij dat ze bij jouw van de koop af zagen want je moet er toch niet aan denken dat ze zo ook omgaan met jouw kitten. Met geen 1 kitten of dier mag je er zo mee om gaan wat de reden dan ook is!
Wie nooit op de proef wordt gesteld, proeft nooit van het goede.

ClioCleo
Contacteer:

Berichtdoor ClioCleo » za 04 jan 2014, 19:54

Nou, ze zitten zelfs nog in Italië, (hij is Italiaan) ze waren op vakantie en hebben het 1 met het ander gecombineerd. Mijnheer kreeg een astma aanval en daarom hebben ze dit besloten. Het liefst neem ik ze in huis, maar ik weet dat het niet kan...
Dus als iemand een gouden mandje weet zsm?

ClioCleo
Contacteer:

Berichtdoor ClioCleo » za 04 jan 2014, 20:00

De fokker wil ze niet terug.. tenminste, die wil het geld niet terug geven.. erg hé? sad2_sm

peggy72

Berichtdoor peggy72 » za 04 jan 2014, 20:09

er staat geen prijs bij op marktplaats zag ik.....knap link dat ze nog niet geholpen zijn....uit ervaring weet ik dat een kater met 3 maanden een succesvolle dekking kan uitvoeren

en het zijn broer en zus....

ClioCleo
Contacteer:

Berichtdoor ClioCleo » za 04 jan 2014, 20:11

Ja, ik weet het, heb ik ook gezegd tegen haar, maar ze zitten nu zelfs nog in Italië... Ik zet het zo even op FB, hopelijk komt er snel iemand voor.
Anders ben ik geneigd om ze hier op de kattenkamer te zetten zo lang, maar of dat verstandig is... zucht!!

Wil
Beheerder
Contacteer:

Berichtdoor Wil » za 04 jan 2014, 20:33

Hoi Hoi
wat zijn sommige mensen toch giga idioten ;(( ze kopen iets zonder er wat vanaf te weten ,lukt niet dan MP op ,

Reken maar dat dit een handeltje gaat worden ,
kun jij dat katertje niet gebruiken ?? dan is er 1 onderdak ,dan het poesje plaatsen gelijk met jou kitten ,

Hou ze wel apart met oog op besmettelijke ziekte's Heel erg dat de fokker niet het geld terug wil geven ,het is bij de meeste toch zo dat het een tot de deur garantie is ;((( geld binnen handen ervanaf ;((
Groetjes Wil
Afbeelding

Hier wordt niet geshopt voor een goede test

http://database.sphynxrexbreeders.nl/

ClioCleo
Contacteer:

Berichtdoor ClioCleo » za 04 jan 2014, 20:37

Ik neig er wel toe Wil, maar ik heb Boaz ook al die ik aan houd en Abel is ook nog hier.. 3 katers en een 4e erbij is geen optie.
Als het niet lukt ben ik misschien wel bereid om beide te kopen en zolang hier te houden. Dan laat ik ze helpen en verkoop ze met een kitten of iets dergelijks.. of er moet een bevriende cattery om komen, dat zou ook een oplossing zijn.

Het erge is.. ze zitten nu lekker aan de pizza in Italië en ik ben er druk mee om ze onder de aandacht te brengen.. volgens mij spoor ik niet wacko_sm

Wil
Beheerder
Contacteer:

Berichtdoor Wil » za 04 jan 2014, 20:45

Hoi Hoi
meid er zijn er maar 2 die niet sporen en dat zijn hun ;( jij zeker niet ik zou me daar ook druk om maken ,
Nee dan krijg je te veel katers ,
Als deze nieuw bloed heeft voor jou is dat handiger dan Boaz toch ??
Groetjes Wil
Afbeelding

Hier wordt niet geshopt voor een goede test

http://database.sphynxrexbreeders.nl/

ClioCleo
Contacteer:

Berichtdoor ClioCleo » za 04 jan 2014, 20:49

Ja, maar ik kan Boaz niet weg doen .. die is bovendien mooier dan deze ohmy_sm
En ik ben dan toch een te groot watje om hem weg te doen en niet zakelijk genoeg...

Terug naar “Peterbald”