Berichtdoor inba » za 04 sep 2010, 01:08
Bedankt voor alle lieve support, dames! D10
Zelf heb ik ook nooit iets geweten over ec- ex of entropion en wist al helemaal niet dat Tonto dit zou hebben toen hij hier kwam wonen.
Of ik het al eerder heb geschreven op een vorig Sphynxenforum heb weet ik niet, maar ik wil wel de lieve fokster van Tonto helemaal vrijspreken, voordat er misschien commentaar komt. Het is dus erfelijk, maar ook zij had hier totaal geen weet van.
Tonto's moeder had geen entropion, de fokster heeft, zodra ze hoorde over de problemen met Tonto onmiddellijk Tonto's moeder laten steriliseren.
Wil: je hebt me nu wel wat gerustgesteld over dat traanoogje van Giro.
Nou Wil, zo'n schoonheden zijn het hier nu ook weer niet die hier rondlopen, bij die van jou zit ik meer te likkebaarden. Alleen durf ik te wedden dat die van mij de grootste idioten zijn in de (don)spynxenwereld. o3 Daar kan ik meer dan genoeg verhalen over vertellen na_sm
Maar toch heb ik nog een vraagje, want hoewel het gewoon watertjes zijn lijkt het net of dat oogje van Giro een beetje geirriteerd is. Maar omdat het over een sphynx gaat zal ik die vraag wel stellen in het sphynxenhoekje en er een foto van maken.
Misschien kan ik daar een nieuwe topic over maken of bestaat die al?
Hihi, die strontjes hebben ze hier ook. he_sm Echt heel dikke klodders en dan maar schudden met die kop. Ik vind ze overal terug! blegghhhh...