Voortgang Tonto

Marthe
Contacteer:

Re: Voortgang Tonto

Berichtdoor Marthe » vr 03 sep 2010, 19:37

Oeehh dat entropion lijkt me heel vervelend voor katten. Het is wel een wereld van een verschil, de foto's van voor en na de operatie.
Hier overigens geen last van traanogen. Alleen Jolie heeft vaak van die grote strontjes in haar ogen zitten, van die dikke klodders.

inba

Berichtdoor inba » za 04 sep 2010, 01:08

Bedankt voor alle lieve support, dames! D10
Zelf heb ik ook nooit iets geweten over ec- ex of entropion en wist al helemaal niet dat Tonto dit zou hebben toen hij hier kwam wonen.
Of ik het al eerder heb geschreven op een vorig Sphynxenforum heb weet ik niet, maar ik wil wel de lieve fokster van Tonto helemaal vrijspreken, voordat er misschien commentaar komt. Het is dus erfelijk, maar ook zij had hier totaal geen weet van.
Tonto's moeder had geen entropion, de fokster heeft, zodra ze hoorde over de problemen met Tonto onmiddellijk Tonto's moeder laten steriliseren.

Wil: je hebt me nu wel wat gerustgesteld over dat traanoogje van Giro.
Nou Wil, zo'n schoonheden zijn het hier nu ook weer niet die hier rondlopen, bij die van jou zit ik meer te likkebaarden. Alleen durf ik te wedden dat die van mij de grootste idioten zijn in de (don)spynxenwereld. o3 Daar kan ik meer dan genoeg verhalen over vertellen na_sm

Maar toch heb ik nog een vraagje, want hoewel het gewoon watertjes zijn lijkt het net of dat oogje van Giro een beetje geirriteerd is. Maar omdat het over een sphynx gaat zal ik die vraag wel stellen in het sphynxenhoekje en er een foto van maken.
Misschien kan ik daar een nieuwe topic over maken of bestaat die al?

Hihi, die strontjes hebben ze hier ook. he_sm Echt heel dikke klodders en dan maar schudden met die kop. Ik vind ze overal terug! blegghhhh...

Marthe
Contacteer:

Berichtdoor Marthe » za 04 sep 2010, 10:02

Ik weet zo gauw geen topic over geïrriteerde oogjes, je kunt even onder het kopje gezondheid kijken. Anders maak je een nieuw topic aan, mocht er al eerder iets soortgelijks gevraagd zijn, dan is er vast iemand die dat nog weet en je doorverwijst naar dat topic!

Vanille

Berichtdoor Vanille » do 05 mei 2011, 12:32

Dat ziet er heftig uit, gelukkig gaat het weer goed!
Ik moest lachen om die 'knijpoogjes', dat doet Kenny ook als hij weet dat hij ondeugend is of iets ondeugends van plan is :P
Groetjes, Petra

lathyrus

Berichtdoor lathyrus » do 05 mei 2011, 13:04

ach dat zag er zielig uit na de operatie, gelukkig is het leed geleden en is hij nu terug in orde.
Wat een enorme snor zeg D10
Je hebt heel mooie mannetjes D7
Onzen diddl heeft trouwens ook zo 1 flutoog dat regelmatig traant en hij heeft geen haartjes waar hij last van heeft en ook niks aan zijn oogleden, hij had dat al van in t begin, als hij opstoten heeft van zijn chronische darmontsteking zie je dat ook aan zijn ogen, dan verslecht zijn ander oog ook en worden zijn ogen onderaan rood en gezwollen en dan moeten we zalven.
Maar zijn rechts oog is altijd zo fluttig...
Afbeelding

Terug naar “Don Sphynx”