Sphynx Cattery Sarandy

Zo nu en dan wordt hier een cattery in de kijker gezet.
Wij nodigen hiervoor catteries uit die testen op HCM.
U kunt de HCM testen van deze catteries uiteraard in onze HCM database terugvinden.

manoe76
Contacteer:

Re: Sphynx Cattery Sarandy

Berichtdoor manoe76 » zo 12 aug 2012, 20:55

Hoi Sara, Mooie voorstelling! Dat kitten in het badje is inderdaad erg leuk. Vind die foto op het bed (denk ik, rode ondergrond) ook erg leuk! Ben ook erg benieuwd naar de fashion shoot van je schatjes!!!
Afbeelding

sara_sphynxlover
Contacteer:

Berichtdoor sara_sphynxlover » ma 13 aug 2012, 09:09

Hoi Sara, Mooie voorstelling! Dat kitten in het badje is inderdaad erg leuk. Vind die foto op het bed (denk ik, rode ondergrond) ook erg leuk! Ben ook erg benieuwd naar de fashion shoot van je schatjes!!!
Hoi Manoe, bedankt! Ja klopt is op ons bed getrokken :-) de bedovertrek is nogal herkenbaar LOL van Ikea ;-) hij staat er zo leuk op met zijn voorpootjes gekruist.. van de shoot kan wel even duren want de foto's worden eerst bewerkt met Photoshop door de fotograaf (moet er perfect uitzien), eer hij ze de deur laat uitgaan :-)
groetjes,
Sara
Afbeelding Afbeelding in loving memory of Sarandy's Sally Swoon † FIP

Marthe
Contacteer:

Berichtdoor Marthe » ma 13 aug 2012, 09:19

Hartstikke leuk om dit zo te lezen en te zien! Die foto van het kitten in de badkuip blijf ik geweldig vinden!
hihi ja die is wel leuk hé ;-) in onze eigen studio/eetkamer op de eettafel getrokken LOL op de fotoclub vonden ze het ook een leuke foto maar kon nog beter! Dus sparen voor een extra flitslicht om het onderwerp los te maken van de achtergrond en dan is 'ie perfect :-) Sphynxen zijn ideale modellen voor foto's!! Vandaag nog maar eens bewezen :-D we waren gevraagd om katjes mee te brengen naar een fotoshoot over fashion... zodra ik de foto's heb, zal ik ze hier op het forum ook zetten gaat echt heel mooi zijn !!! Bedankt Marthe voor je berichtje dry_sm
Ben benieuwd! Zo'n echt extra flitslicht is ook nog een wens van mij. Ik hou ook wel van fotograferen, maar doe het veel minder sinds ik op mezelf woon. Toen ik nog thuis woonde, maakte ik vrijwel dagelijks foto's van de katten. Ik weet nu dat dit komt omdat het licht in mijn moeders huis veel mooier is (o.a. door een volledig glazen serre, veel daglicht). Niet dat mijn eigen huis donker is, maar vaak wel net te donker om zonder flits foto's te kunnen maken. En foto's die zonder de flits van m'n camera gemaakt zijn, vind ik vaak een mooiere uitstraling hebben dan met flits.

sara_sphynxlover
Contacteer:

Berichtdoor sara_sphynxlover » ma 13 aug 2012, 13:45

Ben benieuwd! Zo'n echt extra flitslicht is ook nog een wens van mij. Ik hou ook wel van fotograferen, maar doe het veel minder sinds ik op mezelf woon. Toen ik nog thuis woonde, maakte ik vrijwel dagelijks foto's van de katten. Ik weet nu dat dit komt omdat het licht in mijn moeders huis veel mooier is (o.a. door een volledig glazen serre, veel daglicht). Niet dat mijn eigen huis donker is, maar vaak wel net te donker om zonder flits foto's te kunnen maken. En foto's die zonder de flits van m'n camera gemaakt zijn, vind ik vaak een mooiere uitstraling hebben dan met flits.
Hey Marthe, ja licht is heel belangrijk maar niet altijd vanzelfsprekend.. onze eettafel staat schuin onder onze lichtkoepel, dus mooie lichtinval van daglicht. In de woonkamer bij ons is het ook iets te donker om zonder flits te trekken. Met flitslicht recht op het onderwerp ziet het er plat uit hé? Op de club zeggen ze dat is platgeflitst LOL heb zo eens een fotografie-magazine gekocht en daar staan veel tips in maar hier en daar ook iets extra aanschaffen is een must! Heb je hier op het forum foto's staan? Kan ik eens gaan piepen ;-)
groetjes,
Sara

tijgerhofjes

Berichtdoor tijgerhofjes » ma 13 aug 2012, 14:07

Wat een mooie voorstelling love3_sm
Ziet er dry_sm uit
Groetjes van Stella, Bitch, Bonny, Reetje, Lou, Bimbo, Faylinn.

sara_sphynxlover
Contacteer:

Berichtdoor sara_sphynxlover » ma 13 aug 2012, 14:38

hey Stella! Super dat je het leuk vindt, bedankt :-)
groetjes,
Sara

Nancy

Berichtdoor Nancy » ma 13 aug 2012, 18:12

wub_sm wub_sm wub_sm wub_sm wub_sm wub_sm
SUPER mooie voorstelling heb ervan genoten , en ooh wat een lieve fotootjes flowers_sm
Afbeelding

sara_sphynxlover
Contacteer:

Berichtdoor sara_sphynxlover » ma 13 aug 2012, 19:33

wub_sm wub_sm wub_sm wub_sm wub_sm wub_sm
SUPER mooie voorstelling heb ervan genoten , en ooh wat een lieve fotootjes flowers_sm
hey Nancy, bedankt! Het was ook heel leuk om te maken laugh_sm
groetjes,
Sara

Wil
Beheerder
Contacteer:

Berichtdoor Wil » ma 13 aug 2012, 19:49

Hoi Sarah
Wat leuk dat jullie een foto shoot krijgen van de katten ,wat bedoel je met Fasion ? is dat voor een winkel ? dat zou ook heel erg leuk wezen ,volgens mij heeft Bar een x voor een Kalender en dacht Kendra voor ???? geen idee meer
wel even showen he als ze binnen zijn ;)
Groetjes Wil
Afbeelding

Hier wordt niet geshopt voor een goede test

http://database.sphynxrexbreeders.nl/

sara_sphynxlover
Contacteer:

Berichtdoor sara_sphynxlover » ma 13 aug 2012, 20:16

Hoi Wil, ja was wel tof om te doen, maar wel vermoeiend haha al de katten in 't oog houden ;-) vooral Yo-Landi die was op jacht LOL een oorbel, half zakje suiker, ... ging er allemaal mee aan de haal ! Ja fashion/mode een opdracht voor een stylingduo die hadden kledij en juwelen mee. Ik denk niet echt voor een merk of zo, ze gingen meer voor een look.. vraag me niet welke want dat weet ik ni meer iets van "high fashion" of zoiets. Het model was met haar hoofd ingepakt met windels alsof ze juist van de plastische chirurgie kwam en geschminkt met dikke lippen en al, heel speciaal dus :-D daarvoor was het model vooral juwelen aan het showen en moest de kat in haar handen zitten. Ja heb die van Kendra ook gezien was heel chique was voor een merk van behang dacht ik, prachtige foto's! Ja ik zet ze zeker hier, spannend gaat ook heel erg mooi zijn, ik heb de foto's een beetje kunnen volgen op een scherm, waren er wel heel veel natuurlijk... ééntje was een pose van het model en Yo-Landi klimt van haar schouder juist naar beneden, heel knap op het juiste moment en heel elegant !
groetjes,
Sara

Terug naar “Cattery in de Kijker”