Sphynx Cattery Olabisi

Zo nu en dan wordt hier een cattery in de kijker gezet.
Wij nodigen hiervoor catteries uit die testen op HCM.
U kunt de HCM testen van deze catteries uiteraard in onze HCM database terugvinden.

rona

Sphynx Cattery Olabisi

Berichtdoor rona » di 12 mei 2015, 21:01

Hallo,

Deze keer ben ik door Wil gevraagd om een stukje te schrijven over mijn cattery en mijzelf. Ik ben Linda en ik woon samen met mijn 9 katten. 8 blootjes en 1 erg harige htk in Hillegom.
De eerste keer dat ik met een sphynx in aanraking kwam was ik totaal verkocht. Ik had wel al vaak afgevraagd hoe ze nu toch voelde, ik was nl altijd katten met haar gewend.
Vanaf dat moment werd ik steeds nieuwsgieriger. Ik heb heel wat info verslonden voordat ik mijn eerste sphynx ophaalde. Dat werd Babe. Voordat Babe kwam had ik 2 prachtige siamezen en een devon waar ik dus de cattery mee wilde opzetten. Jammer genoeg mocht het toen niet zo zijn. Maar ik heb niet opgegeven.
Na behoorlijk wat tegenslagen kreeg ik vorig jaar mijn eerste nestje. Scarlett zetten prachtige kittens op de wereld. Een van de mooiste dingen wat je kan overkomen. Ondertussen gaat het 3e nestje bijna de deur uit. Alle kittens groeien ook op in de huiskamer met alle indrukken die daar zijn.
Ik heb sinds een paar maanden uit het verre Oekraïne Kactus laten overkomen. Deze meneer woont gewoon bij mij in huis en heeft zijn eigen kamer. Hij heeft ook prachtige broeken zodat hij lekker bij ons rond kan lopen. Ik geniet volop van deze knappert.

Afbeelding

Ik heb al mijn meiden en Kactus op alles laten testen en blijf dat doen. Ik vind dat erg belangrijk. De gezondheid staat voorop.
Ik zal mijn meiden en mannen voorstellen. Babe het opperhoofd van de groep, Pippino mijn mooie castraat, Ymara ook wel barbabientje, Felicia, Morticia, Wednesday, Satine, Kactus en Elvis de harige. Mijn Cattery naam is Olabisi en dat betekent "brengt vreugde" en dat brengen ze ook.

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Wil
Beheerder
Contacteer:

Re: Sphynx Cattery Olabisi

Berichtdoor Wil » di 12 mei 2015, 21:21

Hoi Linda
leuk om zo je Cattery te leren kennen ;) mooie Cattery naam heb je ,mooie katten ,
Je spreekt met een hoop liefde over je dieren ;)
Niks mooiers dan een nestje groot te zien worden he Lin ,,ja helaas hoort daar ook tegenslag bij ;((( maar wat kun je trots wezen als ze naar hun nieuwe baasjes gaan he ,,

Super dat je ook alles test en het blijft doen de Sphynx verdiend het om zo gezond mogelijk op de wereld te komen alleen wij kunnen daar voor zorgen ,

Onwijs veel geluk en plezier met Olabisi Sphynxcattery ;))
Groetjes Wil
Afbeelding

Hier wordt niet geshopt voor een goede test

http://database.sphynxrexbreeders.nl/

marisser

Berichtdoor marisser » di 12 mei 2015, 21:37

Hoi linda zoals bekend hier kennen wij elkaar al een poosje.
hierdoor ken ik jou beestjes dus ook persoonlijk en weet ik ook hoe veel je van ze houd.
en wat jij allemaal doet om een gezond nest met kittens groot te brengen, helaas heb je veel tegen slagen gehad.
Ik hoop nu je je eigen kater hebt deze tegen slagen niet zo veel meer zult hebben.
jij in je cattery doet in ieder geval zoals de betere fokkers het doen alles voor de gezondheid van de sphynx!!
Wat nu nog leuker is als je toch al je katten nog een keer met foto en naam vertoont.
want wij zijn gek op foto's!!

rona

Berichtdoor rona » di 12 mei 2015, 21:52

Babe is de 1e op de foto hierboven. Dan komt pippino. Felicia en de harige Elvis. Afbeelding
Wednesday Afbeelding
Ymara (barbabientje )Afbeelding
Kactus
AfbeeldingAfbeelding
Satine
Afbeelding
Morticia

marisser

Berichtdoor marisser » di 12 mei 2015, 22:27

Er was iets niet goed gegaan met de namen dus ik heb het gewijzigd in overleg met Linda.
Babe is de 1e op de foto hierboven. Dan komt pippino. Felicia en de harige Elvis. AfbeeldingWednesday
Afbeelding
Ymara (barbabientje )
Afbeelding
Kactus
AfbeeldingAfbeelding
Satine
Afbeelding
Morticia

mirnadaa

Berichtdoor mirnadaa » wo 13 mei 2015, 00:05

Leuk Linda om je beestjes allemaal te zien! Ze zijn super mooi!!! Ben stiekem beetje verliefd op wednesday [SMILING FACE WITH HEART-SHAPED EYES]

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Groetjes Miran

Raaf
Contacteer:

Berichtdoor Raaf » wo 13 mei 2015, 08:02

Wat een leuke voorstelling van je cattery.
En dat smurvenbroekje van Kactus...... wub_sm
CATHOUSE-ART; EEN UNIEK PORTRET VAN JE HUIS/DIER/WILDLIFE.
http://www.cathouse-art.nl/

Wil
Beheerder
Contacteer:

Berichtdoor Wil » wo 13 mei 2015, 19:59

LEUK Linda ,knappe katten kinders en Cactus zijn broek aangepast op de vlinder vind ik GEWELDIG ,ook al weet ik dat dat per ongeluk is ;)
Groetjes Wil
Afbeelding

Hier wordt niet geshopt voor een goede test

http://database.sphynxrexbreeders.nl/

Yaella

Berichtdoor Yaella » do 14 mei 2015, 00:26

Inderdaad een leuke cattery naam en een bijzonder verhaal hoe het allemaal begonnen is. Je hebt mooie katten en veel liefde en wens je veel succes!
Wie nooit op de proef wordt gesteld, proeft nooit van het goede.

Yaella

Berichtdoor Yaella » do 14 mei 2015, 00:30

En compliment voor deze knapperd!

Afbeelding
Wie nooit op de proef wordt gesteld, proeft nooit van het goede.

Terug naar “Cattery in de Kijker”