kat aan slaapkamerdeur

Dit subforum is speciaal voor onze kattengedragstherapeute Marthe.
Zij is afgestudeerd kattengedragstherapeute en zal ons regelmatig van interessante onderwerpen over kattengedrag voorzien.
Verder kunt u haar algemene vragen over kattengedrag stellen.

Smigeltje

Re: kat aan slaapkamerdeur

Berichtdoor Smigeltje » vr 05 okt 2012, 10:15

oh en nu je het zegt, zie ik idd het siameze in Fred!
Groetjes, Sharon.

Afbeelding

Wil
Beheerder
Contacteer:

Berichtdoor Wil » vr 05 okt 2012, 19:33

HEEEE nu kan je er morgen achter komen of jullie uit kunnen slapen ,dat zou heerlijk wezen dry_sm dry_sm dry_sm dry_sm
Groetjes Wil
Afbeelding

Hier wordt niet geshopt voor een goede test

http://database.sphynxrexbreeders.nl/

monique236

Berichtdoor monique236 » za 06 okt 2012, 11:48

hoi, fred vind dus dat kwart voor 9 laat genoeg is om op te staan, hij komt niet voorbij de bus maar gaat halverwege de trap zitten mauwen.
maar ja met kwart voor 9 kan ik nog wel leven zolang het maar niet vroeger word.

Clemmetje
Beheerder
Contacteer:

Berichtdoor Clemmetje » za 06 okt 2012, 12:44

hoi, fred vind dus dat kwart voor 9 laat genoeg is om op te staan, hij komt niet voorbij de bus maar gaat halverwege de trap zitten mauwen.
maar ja met kwart voor 9 kan ik nog wel leven zolang het maar niet vroeger word.
Handig toch zo'n kat die ervoor zorgt dat je je dag niet verslaapt. sleep_sm
Groetjes Clem
Afbeelding

belinda64

Berichtdoor belinda64 » za 06 okt 2012, 14:28

Ik lees het verhaal net pas (jaja, heb nu op zaterdag vrij dus meer " vrije" tijd) en Seti is dus precies het zelfde.....Hij vind het gewoon heerlijk om naar boven te rennen, dan wakker maken, en dan is de lol eraf...
Ze komen in theorie ook niet meer boven (bang dat ons fransje clair probeert trap te lopen met alle gevolgen van dien) maar de kamerdeur hoeft maar open te gaan en seti raced echt naar boven....en dan als een bezetene krabben aan de deur....gek beest...gelukkig kunnen wij zijn gemauw niet horen (of hij doet het niet zo hard, dat kan ook hoor).....
Maar het enige wat ik kan zeggen is: volhouden..............ze leren wel, maar langzaam en wanneer het ze uitkomt..
Terwijl toen hij jonger was, hij veel beter en sneller luisterde..beter dan Mozes..maar nu is het echt de omgekeerde wereld..Mozes luistert veel beter dan Seti..
Groetjes belinda
farao Seti, heilige Mozes, keizer Maximus en Ghandi de grote
cool_sm
R.I.P. president Benjamin Obama rainbow_sm,
Napoleon de veroveraar; always in my heart but not in my house

Wil
Beheerder
Contacteer:

Berichtdoor Wil » za 06 okt 2012, 21:01

Hoi Hoi
wat heerlijk dat je toch hebt uit kunnen slapen smile7_sm smile7_sm smile7_sm smile7_sm smile7_sm smile7_sm
de aanhouder wint he ,kijken wie dat op het einde van de rit is

Belindawat heerlijk dat je op zaterdag vrij bent ;))
Groetjes Wil
Afbeelding

Hier wordt niet geshopt voor een goede test

http://database.sphynxrexbreeders.nl/

Smigeltje

Berichtdoor Smigeltje » ma 08 okt 2012, 10:02

Haha kwart voor 9... nou ik vind dat heel netjes hoor van Fred ;) ... en dan toch nog mauwen halverwege de trap, zo ver alsie durft, lekker ding.

Smigeltje komt al eerder hoor. Maar mijn man is altijd zes uur uit zijn bed doordeweeks en dus is hij die tijd gewend. In het weekend staat hij al tussen 6 en 8 voor de deur. Als we niet komen dan druipt hij vaak na eenpaar mauwen af om een half uur later er weer te staan. Mijn man is altijd een vroege vogel. 8 uur is voor hem uitslapen, dus dan is het geen probleem. Gelukkig! En als ie langer in bed wil blijven hangen, vaak kan hij dan niet echt slapen meer na 8 uur (hij is slechte slaper), doet hij de deur gewoon open, zodat Smigeltje bij ons kan zijn.

Maar ze passen zich echt aan aan je ritme. ALsof ze een interne klok hebben :) Het kan dus best zijn dat Fred op het tijdstip gaat komen, wanneer jullie meestal uit bed gaan.

Maar ik vind kwart voor 9 echt heel netjes van Fred in het weekend! Hij denkt toch wel een beetje aan zijn baasjes haha
Groetjes, Sharon.

Afbeelding

Faysterr

Berichtdoor Faysterr » za 24 nov 2012, 22:15

En? Hoe gaat het nu met de nachtelijke mauw-buien van Fred? laugh_sm

Het is in elk geval errrug herkbenbaar.. wij hebben er twee die elkaar geregeld afwisselen. Maar.. inmiddels lijkt het erop dat ze zich beide bij hun 'lot' hebben neergelegd en zijn ze al een paar nachten stil geweest!

Fritz

Berichtdoor Fritz » do 29 nov 2012, 11:15

Heel herkenbaar, zo'n kat die zichzelf heel zielig vind :P
Wat bij ons heel goed hielp was de -jawel- Cesar Millan 'SSSHHHHH'. Dat heeft bij Fritz altijd geholpen.
Ik mis je liever, dan dat ik je nooit had gekend...

zoefay

Berichtdoor zoefay » do 29 nov 2012, 12:44

Mo deed dat ook (ik woon gelijkvloers), ik zet de kattenbak 's nachts in de kamer, nergens last meer van smile7_sm

Terug naar “Onze Kattengedragstherapeut”