Ik heb ook nog een fretje, Amy.

Hier kun je al je berichten kwijt over je andere dieren.
Wil
Beheerder
Contacteer:

Re: Ik heb ook nog een fretje, Amy.

Berichtdoor Wil » zo 20 mei 2012, 19:59

Hoi Lenny
wat een vreselijk leuk diertje Ze heeft een koppie om te zoenen heb geen idee of je dat met haar kan doen ;)
Jou katten doen haar dus helemaal niks ?

Kan me voorstellen als je haar in de kooi doet dat je dat erg vind ;) Zijn het giga slopers in huis of valt dat wel mee ,Wij hebben zoveel dieren gehad van paarden tot zwarte zwanen ,maar nog nooit een Fretje
Groetjes Wil
Afbeelding

Hier wordt niet geshopt voor een goede test

http://database.sphynxrexbreeders.nl/

Lenny

Re: Ik heb ook nog een fretje, Amy.

Berichtdoor Lenny » zo 20 mei 2012, 20:10

Nee, ze kan in principe niet zelf naar binnen komen maar we kunnen haar wel heel makkelijk pakken.
We hebben Amy alleen om dat we eigenlijk wat willen minderen met de dieren om uiteindelijk alleen nog maar katten te houden. We hebben ook nog hamsters en schildpadden. Het is eigenlijk te veel om het allemaal te onderhouden, er komt niemand gelukkig iets te kort hier in huis. Maar ik werk 3,5 dag per week en op de dagen dat ik werk is er gewoon praktisch geen tijd over voor schoonmaken. En dit moet iedere dag wel gebeuren bij ons in huis. Maar ze zou absoluut een fretje zijn wat andere fretjes ook gezellig vind.

Amy is echt een schatje, wat dat betreft hebben we het echt getroffen. Ze is super lief voor de poezen. Ze bijt en krabt niet, je kunt haar overal vasthouden en is voor haar soort echt een kroelfretje. Ook loopt ze netjes mee aan de lijn en hebben we altijd veel bekijks. Ik ben echt heel erg aan haar gehecht.

Enne, wat betreft 'jou katten doen haar helemaal niets' Wil? Wist je dat een fret het wint van een kat als het er op aan komt? Een fret is een echt roofdier dat als hij een waas voor zijn ogen krijgt hij doorgaat tot hij er bij neer valt. We zijn er dan ook áltijd bij als ze samen lopen.
Maar ik zal wel eens een filmpje maken als Sundae weer los mag lopen, dan zul je eens zien hoe leuk ze zijn!!
Afbeelding

Terug naar “Onze andere Huisdieren (niet katten)”