Mijn cavia's

Hier kun je al je berichten kwijt over je andere dieren.
tijgerhofjes

Re: Mijn cavia's

Berichtdoor tijgerhofjes » wo 11 jul 2012, 09:59

Wat een leuke caafjes wink4_sm
Groetjes van Stella, Bitch, Bonny, Reetje, Lou, Bimbo, Faylinn.

nonalize

Berichtdoor nonalize » wo 11 jul 2012, 14:50

jaaa... cavia's!!! Ik vind ze zo leuk!! Ik heb er zelf ook 1 gehad samen met een konijn. Het geluid van een cavia vind ik zo geweldig dat mis ik echt vooral als ze dan gaan roepen als je de koelkast open doet en witlof voor ze eruit haalt smile7_sm
Groetjes Elize

Eranthe

Berichtdoor Eranthe » za 14 jul 2012, 22:03

jaaa... cavia's!!! Ik vind ze zo leuk!! Ik heb er zelf ook 1 gehad samen met een konijn. Het geluid van een cavia vind ik zo geweldig dat mis ik echt vooral als ze dan gaan roepen als je de koelkast open doet en witlof voor ze eruit haalt smile7_sm
Dat deden die van ons ook, zo leuk.

Echt mooie cavia's heb je.
Groetjes, Karen
Afbeelding

cora

Berichtdoor cora » zo 15 jul 2012, 20:26

Caafjes met konijn wordt tegenwoordig afgeraden. Te vaak geven communicatie problemen ernstig letsel. Mijn gehandicapte konijntje mocht bij de cavia's in de ren onder toezicht. Kareltje vond hem leuk en likte hem. Zaza varieerde, de ene keer mocht hij haar likken en de andere keer zat zij te klappertanden. Bij cavia's betekent dit "wegwezen ik heb er geen zin in" en bij konijnen lijkt dit geluid op "leuk, vooral doorgaan" .

Ze reageren hier niet op de koelkast, ik heb een aparte keuken. Wel kan ik rond deze tijd nog veilig de laptop dicht doen, maar over een uurtje levert het een whiepconcert op. Zolang het om eten gaat zijn ze heel slim.

Terug naar “Onze andere Huisdieren (niet katten)”