Jip

Hier kun je al je berichten kwijt over je andere dieren.
Dani

Jip

Berichtdoor Dani » vr 31 aug 2012, 16:48

Jip,

We gaan Jip dit weekend enorm verwennen en in de watten leggen. Maandag een afspraak bij de dierenarts gemaakt om haar te laten gaan omdat ze gewoon op is. De laatste paar dagen is ze enorm bang vooral in huis geworden. Gisteren zijn we daarom al naar de dierenarts gegaan. Hij dacht dat ze misschien zo angstig is omdat ze wat begint te dementeren. Ze durft ook niet meer alleen te zijn, ook al ben ik boven of zo. Direct gaat ze me zoeken en kruipt ze gelijk tegen me aan. We wilden haar nog heel graag meenemen naar Schiermonnikoog, maar als ik eerlijk ben zouden we dat dan doen voor ons en niet meer voor haar. Ze zal daar denk ik geen plezier meer aan hebben. We hebben zó lang, 14 jaar lief en leed gedeeld en eerlijk ik kan me geen leven meer voorstellen zonder haar. Ik zie zo ontzettend op tegen maandag en daarna die enorme leegte en het gemis. Ze is de beste hond die ik me ooit had kunnen wensen en dit is het laatste wat ik voor haar kan doen hoe moeilijk ook........

Lieve groetjes,

Dani

Afbeelding
Lieve groetjes van Dani & Lepeltje en natuurlijk nu ook Biscuitje:-)

nonalize

Re: Jip

Berichtdoor nonalize » vr 31 aug 2012, 17:11

He wat naar, dit zijn zulke moeilijke dingen.
Verwen haar nog maar lekker dit weekend, heel veel sterkte voor maandag.
Het zal een zwaar weekend voor je worden en wat zal je haar gaan missen flowers_sm
Groetjes Elize

manoe76
Contacteer:

Berichtdoor manoe76 » vr 31 aug 2012, 17:24

Oh Dani, wat moeilijk dat jullie afscheid moeten nemen van Jip... Wat sneu en verdrietig dat ze zo angstig is. Ik hoop dat jullie nog een mooi weekend samen hebben en ze kan genieten van de verwennerij. Heel veel sterkte... flowers_sm
Afbeelding

jsphynx

Berichtdoor jsphynx » vr 31 aug 2012, 17:44

O wat waardeloos, dit zijn zulke rotmomenten. Geef je mooie meisje nog maar een hele dikke knuffel en verwen haar maar schandalig. Heel veel sterkte voor maandag huggy_sm
Als je de beste plek in huis wilt, moet je de kat verplaatsen...
Groetjes Marjolein

Clemmetje
Beheerder
Contacteer:

Berichtdoor Clemmetje » vr 31 aug 2012, 17:45

Wat vreselijk moeilijk om zo'n beslissing te nemen.
Je weet dat het beter is voor Jip maar toch....
Heel veel sterkte gewenst.
Groetjes Clem
Afbeelding

Wil
Beheerder
Contacteer:

Berichtdoor Wil » vr 31 aug 2012, 18:12

Hoi Dani
Wat is dit een vreselijke zware beslissing ,wat knap dat je deze afspraak gemaakt hebt ,ook dit is houden de zwaarste weg ,
Het is ook heel erg triest als Jip van alles bang is en het allemaal niet meer zo goed begrijpt,dat doet ook vreselijk zeer als je dat ziet.

Dani onwijs veel sterkte ,je doet er goed aan meid ,Jip goede reis gaat je goed daar op de speelweide
Groetjes Wil
Afbeelding

Hier wordt niet geshopt voor een goede test

http://database.sphynxrexbreeders.nl/

Marthe
Contacteer:

Berichtdoor Marthe » vr 31 aug 2012, 18:15

Heel verdrietig, ga Jip dit weekend inderdaad nog maar flink verwennen. En voor maandag alle sterkte van de hele wereld gewenst, het zal vreselijk moeilijk zijn om deze prachtige dame te moeten laten gaan.

Lieve

Berichtdoor Lieve » vr 31 aug 2012, 18:27

He bah wat naar Dani, Heel veel sterkte dit weekend en vooral aankomende maandag!!
Sterk van jullie om deze knoop voor Jip door te hakken! Sterkte!
Groetjes, Marijke, Lieve en Timmie

fieken
Contacteer:

Berichtdoor fieken » za 01 sep 2012, 15:29

Ik wil je enorm veel sterkte wensen! Hun laten gaan is ook een teken van houden van, om ze erger te besparen.Hoewel het verdomd pijn doet. Hen laten oversteken op een zachte manier is het laatste wat je voor je dierbaarste vriendje kan doen.
Is hij ziek? Als ze ouder worden of zoals bij mijn Percyken het geval was zeer slechtziend en bijna doof moeten ze zich vergewissen van je aanwezigheid en dan is het niet verwonderlijk dat ze wat angstig zijn als je niet bij ze bent ze vertrouwen dan volledig op hun neus en als je niet dicht genoeg in de buurt bent ruiken ze je niet zo goed. Ik vraag het maar want als het dit zou zijn en hij went aan zijn "handicap" en is voor de rest gezond zou je het je misschien kunnen beklagen achteraf.
Als het niet zo is wil ik je nogmaals veel moed en sterkte wensen voor maandag, ik leef met je mee.
Dikke knuffel Fieken

borntoshow

Berichtdoor borntoshow » zo 02 sep 2012, 19:13

Ik zou je willen troosten bij dit overstelpende verdriet g3
Maar ik kan alleen maar zeggen sterkte en medeleven.

Geniet nog met alle teugen van de nabijheid van Jip. Zij zal dankbaar zijn ....op alle fronten.
Sjeba,
Desi , Djinn ster_sm , Doenja & Mees

Terug naar “Onze andere Huisdieren (niet katten)”