Mijn bulldogjes

Hier kun je al je berichten kwijt over je andere dieren.
tifah

Re: Mijn bulldogjes

Berichtdoor tifah » di 04 mar 2014, 14:05

Donna is weer helemaal de oude,ze loopt ons al terug omver met het spelen,en ik heb het gevoel dat ze zich beter voelt nu.
Het zal wel een beetje koud aanvoelen,want haar haar is daar allemaal afgeschoren,haha.
Ze heeft ook geen kraag meer nodig,ze zit bomvol energie

Wil
Beheerder
Contacteer:

Berichtdoor Wil » di 04 mar 2014, 20:35

SUPer kijk dat je de goede beslissing genomen hebt ;)
heerlijk dat ze jullie weer ondersteboven loopt ,en die koude kont went ze wel aan ,wat zal ze blij wezen dat ze van die kraag verlost is ,wat een ondingen zijn dat altijd ,
Groetjes Wil
Afbeelding

Hier wordt niet geshopt voor een goede test

http://database.sphynxrexbreeders.nl/

Clemmetje
Beheerder
Contacteer:

Berichtdoor Clemmetje » di 04 mar 2014, 20:39

Wat heerlijk dat ze weer helemaal de oude is. dry_sm
Groetjes Clem
Afbeelding

tifah

Berichtdoor tifah » zo 21 dec 2014, 15:54

Ik heb weer wat meegemaakt met mijn bulldogjes,ond Donna is een teef(old englisch bulldog) en onze vipo is een reutje(Franse bulldog),ze zijn beide geholpen.

Ze zijn dan wel geholpen,maar ze hebben er soms toch zin in,ons Donna likt altijd aan het geslacht van onze vippo(ja ik probeer hier een beetje beleefd te blijven) ,Vippo vond dit natuurlijk leuk en zijn penis kwam eruit,zelfs zover dat hij hem er niet meer terug inkreeg,het zat gekneld en hij kon niet meer gaan zitten.

Ik natuurlijk in paniek,ons Donna even vastgezet en naar dierenarts gebeld,we moesten een ijskoud washandje op zijn penis leggen en dan zou het langzaam terugtrekken,we hebben dit dan ook gedaan en de penis was een beetje terug getrokken,we hebben die twee die nacht dan maar apart laten slapen.
We hadden er vertrouwen in en zijn dan gaan slapen,s'morgens sta ik op en de penis hing daar weer volledig uit en het zag rood en er kwam bloed,terug naar een dierenarts gebeld en we mochten direct komen,nu bleek zijn penis te zijn afgekneld,nu moesten ze zijn penis operatief terug duwen.
Ze hebben hem dan een slaapmiddel gegeven en we moesten daar buiten even mee gaan wandelen want dan zou het slaapmiddel sneller werken.

Zeg,moest ik met mijn hond met een lange rode penis midden in het dorp gaan wandelen .Ik vond het wel een beetje gênant.
We hebben hem dan moeten achterlaten en s'middags mochten we hem weer gaan ophalen.

Ze hadden een klein sneetje moeten geven om hem terug op zijn plaats te krijgen,ik was zo blij om hem weer te zien.Alles is genezen en alles zit op zijn plaats dry_sm , nu moeten we die twee wel in het oog houden want dit kan terug gebeuren,en ja dit kan zelfs bij onze mannen ook gebeuren,haha

Ze blijven niet meer met z'n twee alleen

Clemmetje
Beheerder
Contacteer:

Berichtdoor Clemmetje » zo 21 dec 2014, 17:41

Wat een verhaal zeg. Dat kun je ook niet bedenken.
Gelukkig is alles goed gekomen en ik snap dat je ze apart houdt als je er niet bij bent.
Groetjes Clem
Afbeelding

Raaf
Contacteer:

Berichtdoor Raaf » zo 21 dec 2014, 19:21

Allemachtig, kan me goed voorstellen dat je niet op je gemak naar de dierenarts bent gelopen.
Dat zijn toch best lastige dingen.
Nog een geluk dat je geen kindje bent tegen gekomen die er héél luid nog eens de nadruk op legt "Mám, Páp......wat hééft dat hondje?????????
Ja je kan het kind geen ongelijk geven, maar fijn....... eek_sm

Ik weet niet of het mogelijk is om de "voorhuid " bij het bulletje blijvend iets groter te maken??
Mocht het dan weer gebeuren is de kans dat het echt zo gaat knellen mogelijk kleiner??
Een soort van besneden bull heb je dan merry_sm
CATHOUSE-ART; EEN UNIEK PORTRET VAN JE HUIS/DIER/WILDLIFE.
http://www.cathouse-art.nl/

tifah

Berichtdoor tifah » zo 21 dec 2014, 19:28

De voorhuid was het probleem niet,maar het omhulsel wel,hetgeen dat je altijd ziet bijbij de reu, smile7_sm ik weet niet hoe ik het anders moet zeggen

Yaella

Berichtdoor Yaella » zo 21 dec 2014, 19:31

Kamasutra is er niets bij ;) sorry het is niet leuk maar zoals jij het beschrijft moet ik toch een beetje lachen hoewel het voor jullie lieverd niet leuk geweest is dat het operatief verholpen moest worden want zal nu best schrijnen als hij moet plassen. Kraag was af maar zeker niet alleen laten want piemel wassen bij hem is een gewoonte geworden. Dus snappen dat ze het nu niet meer mag doen zal ze 1.2.3 niet. Dus heel veel sterkte en beterschap met zijn pielemoos!
Wie nooit op de proef wordt gesteld, proeft nooit van het goede.

Wil
Beheerder
Contacteer:

Berichtdoor Wil » zo 21 dec 2014, 20:48

Hoi Debbie
ik heb me rot gelachen bij je verhaal ,ik zie je al lopen in het dorp met je hond zijn vlag er helemaal uit ;) woon zelf ook in een dorp dus weet hoe dat voelt ,
natuurlijk is dat hartstikke lullig als dit gebeurd en zeker als het niet meer goed komt en ze het onder narcose moeten doen ,,maar het zal je maar gebeuren,

Als hij nog wel last heeft van mannelijke driften zouden ze hem dan geen Superolin kunnen geven ? wie weet gebeurd het dan niet meer ,je kan er niet 24 uur bij blijven ,of je moet ze gescheiden houden,

Onze dochter had een een Bull die had een voorhuid ontsteking ,dat moest ze iedere x schoonmaken en zalf erop doen ,
Zij ligt op haar hurken op de grond de boel schoon te maken word er op het raam geklopt door iemand van de verzekering ;)))
Ze heeft zich dood geschaamd het die man helemaal uitgelegd ,tja dat zijn van die momenten ;)))
Beterschap met die jongen ,,,
Groetjes Wil
Afbeelding

Hier wordt niet geshopt voor een goede test

http://database.sphynxrexbreeders.nl/

Terug naar “Onze andere Huisdieren (niet katten)”