Mijn bulldogjes

Hier kun je al je berichten kwijt over je andere dieren.
Clemmetje
Beheerder
Contacteer:

Re: Mijn bulldogjes

Berichtdoor Clemmetje » di 18 feb 2014, 21:34

Haar staart staat inderdaad niet zoals het hoort.
Hopelijk verloopt de operatie voorspoedig en heeft ze hier straks geen last meer van.
Groetjes Clem
Afbeelding

tifah

Berichtdoor tifah » di 18 feb 2014, 21:45

Ze is ondertussen thuis en wauw,wat is ze mooi met haar kort staartje.
Momenteel heeft ze er wel last van,de dierenarts had zo een kap meegegeven om over haar hoofd te doen en zo kan ze niet bij de wond,maar als we deze opdoen wordt ze hysterisch,ocharme,dus dit doen we niet.
Binnen 10 dagen moet ze terug voor haar draadjes.
Als ze binnen rond loopt,dan bloed het wel terug,dus we hebben haar in een soort bench gezet en hier is ze rustig en blijft ze mooi liggen,nu slaapt ze wel,ik denk dat ze nog van de verdoving weet

Yaella

Berichtdoor Yaella » di 18 feb 2014, 21:45

Natuurlijk heeft ze hier last van. Is een schuur en broei plek geworden gezien ze haar staart niet meer van haar af kon tillen.
Dus de operatie komt goed op tijd. Inmiddels zal ze weer thuis zijn en hoop zo dat het goed is gegaan en ze weer een Beetje waggelt door de kamer heen. Beterschap met haar!
Wie nooit op de proef wordt gesteld, proeft nooit van het goede.

tifah

Berichtdoor tifah » wo 19 feb 2014, 10:29

Ja de dierenarts was geschrokken omdat het allemaal hard weefsel was,ze kon hem gewoon niet bewegen,ze zei ook dat het duidelijk mis is gegroeid en die fokker vertelde me toen dat het een normaal gewoon kort staartje was,hij antwoord nog altijd niet op mijn mail.

Mijn ventje heeft heel de nacht bij Donna geslapen en ze beweegt niet,ze eet wel,maar ze durft nog niet rond te lopen,ik vind dit zo zielig en ik vraag mij wel af of ik hier goed aan heb gedaan?

Yaella

Berichtdoor Yaella » wo 19 feb 2014, 12:39

Ik denk wel dat je er goed aan gedaan hebt. Omdat het anders een open wond was geworden op haar bibs van het schuren en broeien.
Echter is het dus wel een zware operatie geweest waarin het herstel langer zal duren. Hoop wel dat ze pijn medicatie krijgt. Een hond voelt zelf aan wat hij wel en niet kan doen. Rusten en slapen werkt mee aan het genezings proces. Houd in de gaten dat hij geen koorts krijgt. En denk dat het morgen al een stuk beter zal gaan. We zijn nu nog maar een nacht verder he!
Maar denk echt dat het voor haar de juiste beslissing was anders had de dierenarts er niet achter gestaan. Beterschap!
Wie nooit op de proef wordt gesteld, proeft nooit van het goede.

tifah

Berichtdoor tifah » wo 19 feb 2014, 13:51

Mijn man is onderweg naar de dierenarts om een pijnstiller te gaan halen,ze komt echt niet uit haar bench en als ze eruit komt dan kruipt ze ergens onder of weg.Ik vind het echt erg om haar zo te zien.

Wil
Beheerder
Contacteer:

Berichtdoor Wil » wo 19 feb 2014, 15:57

Hoi Hoi
O meid wat vreselijk zielig is dit ,je kan het ze niet vertellen en ook niet uitleggen ,maar over 10 dagen is ze zo vreselijk blij hiermee ,
fijn dat ze wel in haar bench wil blijven liggen is ook een fijne plek nu als ze niet bij haar kunnen komen ,Die kappen zijn zulke ondingen ,het maakt ze altijd zo van streek ,eigenlijk verwacht je toch voor deze tijd dat ze daar iets op gevonden hebben ,,iets wat ze minder bang maakt
heel veel beterschap voor die meid ,
Groetjes Wil
Afbeelding

Hier wordt niet geshopt voor een goede test

http://database.sphynxrexbreeders.nl/

belinda64

Berichtdoor belinda64 » wo 19 feb 2014, 16:59

och arme meisje...probeer haar niet te zielig te vinden, want daar heeft ze niks aan..
Gewoon blij tegen haar doen,bullen zijn hypergevoelig voor je eigen gemoedstoestand...en als jij het heel erg vind dan zal zij ook denken: ja het is verschrikkelijk...(begrijp me niet verkeerd, ze is echt wel heel zielig en zal ook echt pijn hebben maar laat het gewoon niet merken)..En er is wel een alternatief voor zo'n kap, een opblaasband, sommige dierenartsen hebben deze wel, en anders bij medpets
http://www.medpets.nl/zoeken/beschermkr ... wgodtTUAaw
Geef ze maar een zacht beterschapszoentje, en het is zo wat Wil zegt..over een dag of tien is ze het blijste hondje van de wereld
Groetjes belinda
farao Seti, heilige Mozes, keizer Maximus en Ghandi de grote
cool_sm
R.I.P. president Benjamin Obama rainbow_sm,
Napoleon de veroveraar; always in my heart but not in my house

Clemmetje
Beheerder
Contacteer:

Berichtdoor Clemmetje » wo 19 feb 2014, 21:51

Het is altijd heel sneu als ze zich zo voelen maar net wat Belinda zegt probeer gewoon te doen en niet te laten merken hoe jij je over haar voelt.
Dieren herstellen altijd snel en goed en je zult zien dat ze gauw weer gewoon durft rond te lopen.
Groetjes Clem
Afbeelding

tifah

Berichtdoor tifah » wo 19 feb 2014, 22:41

Ik denk dat de pijnstillers wel werken,ze komt haar bench al uit om te zeggen dat ze buiten haar behoeften wil doen,dus dat vind ik al heel goed,eten en drinken doet ze ook nog goed

Terug naar “Onze andere Huisdieren (niet katten)”