Mijn bulldogjes

Hier kun je al je berichten kwijt over je andere dieren.
Clemmetje
Beheerder
Contacteer:

Re: Mijn bulldogjes

Berichtdoor Clemmetje » do 20 feb 2014, 09:22

Dat klinkt goed Debby.
Hoe gaat het nu met haar?
Groetjes Clem
Afbeelding

tifah

Berichtdoor tifah » do 20 feb 2014, 18:49

S'avonds doe ik haar een zwembandje rond haar nek en dan kan ze niet meer aan heer staart,haha
Vandaag komt ze nog altijd niet uit haar bench,ze komt wel voor eten,soms ligt ze te jammeren en kijkt ze naar mij,dus
ik denk dat ze ermee speelt,want woensdag namen wij voedsel om haar uit de bench te krijgen en vandaag doen we dat niet meer.
Als ik haar mee naar buiten neem voor haar behoeften,loopt ze heel onzeker en wil ze altijd gaan zitten.
Zodra ze haar goed voelt en terug de oude is ,neem ik een foto van haar staartje,maar nu kan ik er niet zo goed tegen,het idee alleen al.

Clemmetje
Beheerder
Contacteer:

Berichtdoor Clemmetje » do 20 feb 2014, 20:29

Het is ook vreemd voor haar wat er allemaal gebeurd is het zal nog best gevoelig zijn.
Komt vast heel snel goed met haar.
Groetjes Clem
Afbeelding

Wil
Beheerder
Contacteer:

Berichtdoor Wil » do 20 feb 2014, 21:53

Hoi Hoi
Natuurlijk doet het nu nog zeer het zal ook wel trekken waar de hechtingen zitten ,daarna gaat het hem jeuken ,
Maar je kunt ze in ieder geval wel zielig laten doen ;)) verwen haar maar lekker
Groetjes Wil
Afbeelding

Hier wordt niet geshopt voor een goede test

http://database.sphynxrexbreeders.nl/

tifah

Berichtdoor tifah » vr 21 feb 2014, 08:07

we hadden gisterenavond toch haar kraag aangedaan,want we dachten dat ze er toch nog aan kon.
Deze morgend stond ik op,haar bench stond open de stoel lag op de grond en nergens geen donna te vinden,ik al in paniek en was bang dat ze er ergens zou liggen of zo , opeens zag ik dat de gordijn rond stond haha ja ze zat onder de gordijn aan het raam,ze moest naar buiten.
Eens ze binnen was snelde ze terug haar bench in.Ik geef haar nog tot maandag,want het is nog maar de derde dag vandaag en als ze dan nog haar bench niet uitkomt,bel ik terug naar de dierenarts?

Wil
Beheerder
Contacteer:

Berichtdoor Wil » za 22 feb 2014, 20:22

Hoi Hoi
zielig he ,maar het is heel normaal dat ze bang is van dingen van achter haar ,daar komt de pijn ook vandaan en ze ziet niemand ,Ze loopt weg van hetgene waar ze last van heeft ,,
Wanneer mogen haar hechtingen eruit ?10 de dag zeker ?
Groetjes Wil
Afbeelding

tifah

Berichtdoor tifah » za 22 feb 2014, 20:42

Ja de 10 de dag mogen de draadjes eruit,vandaag is het al een beetje beter,ze is heel even haar bench uit geweest,maar heel even,ik was blij en heb ze flink beloond.
Als ze rondloopt wil ze altijd naar haar staart bijten,als ze een zakje hoort of ze denkt dat ze nog maar iets te eten krijgt,dan komt ze vanzelf

Wil
Beheerder
Contacteer:

Berichtdoor Wil » zo 23 feb 2014, 20:36

SUPER kijk dat is toch al een beetje de goede kant op ,ze vind die pijn gewoon eng ,
en voor wat lekkers doen ze heeeeel veel he ,ik hoop morgen weer een beetje beter dry_sm dry_sm verwen haar maar lekker ,
Groetjes Wil
Afbeelding

tifah

Berichtdoor tifah » ma 24 feb 2014, 15:17

Gisteren namiddag heb ik even met haar kunnen spelen en plots zit ze weer in de bench,vandaag gaat het al beter.
Ze krijgt s'nachts nog wel de kraag op maar ze komt vandaag al eens uit haar bech,ze speelt al een beetje met onze Vipo en ze
heeft zojuist met mij een uurtje buiten gezeten en dan heeft nog liggen lopen en spelen.
Ik denk dat de draadjes een beetje pijn doen nu,voor de rest ziet alles er goed uit.

Yaella

Berichtdoor Yaella » ma 24 feb 2014, 15:39

Gelukkig gaat het al een stuk beter en is net wat Wil zegt, het trekt en gaat jeuken.
Iedere dag zal het een stukje beter met haar gaan.
Dus nog heel veel beterschap met haar en verwen haar maar lekker.
Wie nooit op de proef wordt gesteld, proeft nooit van het goede.

Terug naar “Onze andere Huisdieren (niet katten)”