de beagleboefjes

Hier kun je al je berichten kwijt over je andere dieren.
*bonnie*

Re: de beagleboefjes

Berichtdoor *bonnie* » di 31 mar 2015, 20:32

De leverwaarde van Louise is terug genormaliseerd :) Eén waarde blijft hoog maar dat is omdat ze cortisone krijgt , de andere waarde is terug op normaal niveau :) OEF hopelijk blijft het zo :)

En Phoebe is vorige week begonnen met hydrotherapie in een revalidatiecentrum voor honden, ze bleef haar poot ontlasten , we hopen dat de hydrotherapie gaat helpen.
Afbeelding

Wil
Beheerder
Contacteer:

Berichtdoor Wil » di 31 mar 2015, 20:34

Hoi Bonnie
wat een mega goed nieuws ,,,super
Ik wist niet dat er een revalidatie centrum voor honden bestond ,we gaan duimen en hoop dat hij zijn poot weer een beetje durft te belasten dan ,
Groetjes Wil
Afbeelding

Hier wordt niet geshopt voor een goede test

http://database.sphynxrexbreeders.nl/

Clemmetje
Beheerder
Contacteer:

Berichtdoor Clemmetje » do 02 apr 2015, 23:04

Gelukkig positief nieuws hier.

*bonnie*

Berichtdoor *bonnie* » zo 19 apr 2015, 15:28

Met Phoebe geraken we niet echt vooruit.
Ze heeft al enkele sessies hydrotherapie achter de rug maar er lijkt maar weinig schot in de zaak te komen.
We hebben haar moeten terugschroeven van af en toe eens los lopen op een klein stukje naar weer constant rustig houden en af en toe een korte wandeling :( Nu hebben we een loopband gekocht zodat ze dagelijks aan een vast wandeltempo kan trainen , we mochten de wandelingen opdrijven maar nu zien we toch weer na de laatste sessie dat ze haar poot weer ontlast en vandaag heb ik een paar keer gemerkt dat ze haar goeie knie ook wat anders zet dus we hebben haar nog niet op de band laten stappen.
Ze krijgt nog pijnstillers en ik vermoed nog 2 keer hydrotherapie en als het dan niet beter is moet er verder onderzoek gedaan worden...

:o Phoebe is ondertussen gek aant worden, ze is heel stressig.... natuurlijk is ze stressig , hoe hou je een hyperactieve hond maandenlang rustig :(
Echt om gek te worden, ik vind het echt heel erg voor haar :( Gelukkig is het nu wel goed weer, kan ze toch buiten liggen aan een korte lijn, dat is toch al veel beter als constant binnen houden.
Afbeelding

Wil
Beheerder
Contacteer:

Berichtdoor Wil » zo 19 apr 2015, 19:24

Bonnie
dit is een mega tegen valler je had er zoveel van gehoopt ,,zeker is het voor haar ook een drama als ze heel actief is en nu mag ze nog maar weinig ;(
Duim toch dat het straks met kleine stapjes voor uit zal gaan , dry_sm
Groetjes Wil
Afbeelding

Hier wordt niet geshopt voor een goede test

http://database.sphynxrexbreeders.nl/

Terug naar “Onze andere Huisdieren (niet katten)”