Medisch Pension

Hier kun je al je berichten kwijt over je andere dieren.
shushi

Medisch Pension

Berichtdoor shushi » vr 10 okt 2014, 19:50

Dag luitjes...!

Wie weet heeft iemand hier een antwoord op onze vraag...

Zoals sommige van jullie al weten, kan onze Bullterrier James niet meer plassen. Dit is al 2,5 jaar het geval... Maar al 2,5 jaar katheteriseren we hem, met alle liefde, om de dag.

James is nu 2x mee wezen kamperen, in de zomer. Maar we hebben gemerkt dat we hem er geen plezier mee doen (ivm de warmte). Al tijden ben ik aan het zoeken naar een opvangadres wat ook medische zorg biedt (lees; het katheteriseren). Ik denk dat ik er eentje gevonden heb, Faunatuurlijk, maar dit pension zit bijna 2,5 uur rijden bij ons vandaan (wij wonen vlakbij Lisse). Uiteraard alles voor onze hunk, mocht het nodig zijn. Maar meer dan deze ene heb ik er niet kunnen vinden...

Zijn er toevallig mensen hier die er meer weten? Van meerdere 'normale' pensions wel te horen gekregen dat ze het wel willen proberen, maar ja... Daar hebben we niks aan. Want als het niet zou lukken hebben we een probleem!
'...the purrrfect love!'

Clemmetje
Beheerder
Contacteer:

Re: Medisch Pension

Berichtdoor Clemmetje » za 11 okt 2014, 12:43

Hopelijk kan iemand je een goede tip geven voor een pension dat wat dichter in de buurt is van jullie.
Groetjes Clem
Afbeelding

belinda64

Re: Medisch Pension

Berichtdoor belinda64 » za 11 okt 2014, 15:58

Ik zal eens rondvragen...
Groetjes belinda
farao Seti, heilige Mozes, keizer Maximus, Napoleon de veroveraar en Ghandi de grote
cool_sm
R.I.P. president Benjamin Obama rainbow_sm

Terug naar “Onze andere Huisdieren (niet katten)”