SRB forum kalender 20/11 er kan niet meer ingestuurd worden!

Hier vind u onze SRB Forum Kalender/Agenda. De opbrengst gaat naar een goed doel.
jsphynx

SRB forum kalender 20/11 er kan niet meer ingestuurd worden!

Berichtdoor jsphynx » ma 20 sep 2010, 22:41

Tijdens de SARA show in Rotterdam afgelopen zondag kwam Clem op het super idee om een forum kalender te maken. Het is voor ons van belang om te weten of er mensen zijn die überhaupt interesse hiervoor hebben voordat we verdere stappen gaan ondernemen. De opzet is dus nog niet helemaal duidelijk maar het zal waarschijnlijk gaan om een
verjaardagskalender/maandkalender/weekplanner, eventueel is er misschien ook wel keus uit meerdere varianten. Het idee is dat ieder forumlid foto's mag insturen van zijn of haar kat, ras maakt niet uit. De foto's moeten overigens wel aan een aantal eisen voldoen willen ze gebruikt kunnen worden om op de kalender gedrukt te worden. Uit de inzendingen zullen dan de foto's gekozen worden die de kalender zullen gaan sieren. Voor zover we nu kunnen overzien zullen de kosten ergens tussen de 20 à 25 euro incl. verzendkosten komen te liggen. Op een weekplanner is er bijvoorbeeld meer schrijfruimte en voor elke week een foto, op een maandplanner komt het aantal foto's natuurlijk lager te liggen. Graag hoor ik van jullie wie hier interesse voor heeft en welke optie jullie het meeste aanspreekt!

Groetjes Marjolein
Laatst gewijzigd door jsphynx op za 20 nov 2010, 11:21, 7 keer totaal gewijzigd.
Als je de beste plek in huis wilt, moet je de kat verplaatsen...
Groetjes Marjolein

zenga13

Re: SRB forum kalender 2011

Berichtdoor zenga13 » ma 20 sep 2010, 22:50

Super leuk! Ik wil dan zeker zo'n kalender hebben. En uiteraard heb ik dan ook wel wat foto's om in te zenden lach_sm Mijn voorkeur zou dan uitgaan naar een verjaardagskalender want die kun je jaren gebruiken.
Afbeelding

geertje

Berichtdoor geertje » di 21 sep 2010, 08:05

Er is al wel een HCM kalender waarvan het geld naar het onderzoek van HCM gaat. Worden we dan niet onze eigen concurrentie?

phpBB3/viewtopic.php?f=7&t=1506&hilit=kalender
Een huis zonder katten is als een aquarium zonder vissen..

maria

Berichtdoor maria » di 21 sep 2010, 08:53

ik sta in de HCM kalender dus die ga ik zeker bestellen en besef sinds ik hier op het forum zit ook het belang van het HCM onderzoek.. en de andere kalender sla ik dus over.. want dan worden het wel veel sphynxen hier aan de muur.. en ik heb nog een verjaardagskalender met foto's van mijn vroegere werk.. dus ik ben voorzien..en heb nog honderden foto's van Clem die een plekje moeten krijgen... wink_sm

Anunaki
Contacteer:

Berichtdoor Anunaki » di 21 sep 2010, 09:14

Er is al wel een HCM kalender waarvan het geld naar het onderzoek van HCM gaat. Worden we dan niet onze eigen concurrentie?

phpBB3/viewtopic.php?f=7&t=1506&hilit=kalender

Ach nee dat staat toch volledig los van elkaar .... het ene is steunend/opbouwend en valt onder de noemer liefdadigheid, ..... vergeet trouwens ook de kaartjes van Annemieke niet ;)

De forum kalender is pure fun! Zo krijgen de leden allemaal de kans om hun katjes erop te krijgen, een draaiend kadertje hierboven is leuk, maar als je ze op je bureau kan hebben onder werktijd is dat nog meer fun en wordt er misschien weer wat meer gewerkt ipv geforumd lach_sm
Ik koop zowel mega veel kilo's appels van de school omdat ik het project wil steunen alsook appels in de winkel .... het één sluit het ander niet uit!

Ik stem trouwens voor de weekkalender, daar kunnen 52 foto's op :D
Groetjes, Wendy
Wie met mensen omgaat als pionnen, ziet spoedig dat zijn schaakbord leeg is!
Afbeelding

Mac P

Berichtdoor Mac P » di 21 sep 2010, 09:24

Ik volg hier volledig mijn echtgenote in mee slap_sm .... lach_sm

De twee of zelfs meerdere initiatieven staan volledig los van elkaar scratch_sm ... en wil graag meewerken aan deze kalender mail1_sm
Afbeelding

Clemmetje
Beheerder
Contacteer:

Berichtdoor Clemmetje » di 21 sep 2010, 09:27

Dat is ook voor het eerst. na_sm
Groetjes Clem
Afbeelding

Anunaki
Contacteer:

Berichtdoor Anunaki » di 21 sep 2010, 09:28

Dat is ook voor het eerst. na_sm

Je was me net voor Clem .... ik ben blij dat ik niet de enige ben met deze gedachte rofl_sm
Groetjes, Wendy
Wie met mensen omgaat als pionnen, ziet spoedig dat zijn schaakbord leeg is!
Afbeelding

jsphynx

Berichtdoor jsphynx » di 21 sep 2010, 09:31

Goed, ik had dus al vier keer een stukje getypt en niet kunnen posten aangezien ik op mijn werk zit lach_sm

Geertje ik ben op de hoogte van de hcm kalender, heb hem ook besteld wink_sm
Zoals Wendy al schrijft het is niet bedoeld om te concureren het is gewoon een goed excuus voor iedereen om zijn/haar katjes te kunnen showen. Zelf geef ik de voorkeur aan de weekkalender, die gebruik ik altijd al en er kunnen heel veel foto's op good_sm
Ik volg hier volledig mijn echtgenote in mee ....
mosking_sm
Als je de beste plek in huis wilt, moet je de kat verplaatsen...
Groetjes Marjolein

miepie

Berichtdoor miepie » di 21 sep 2010, 09:37

Ik doe mee!!!

IS het een soort agenda ofzo dan,....
Of een weekplanner met een kleiner formaat dan de kalender
Groetjes Miranda en een dikke knuffel van...Pepper,Ozzie,Marley,Luna,Issis,Kenzo,Jinx,Lilly,Senna,en Diesel

Terug naar “SRB Forum Kalender/Agenda”