SRB Forum Kalender en Agenda de modellen week 52

Hier vind u onze SRB Forum Kalender/Agenda. De opbrengst gaat naar een goed doel.
Hildeke

Re: SRB Forum Kalender en Agenda de modellen week 45

Berichtdoor Hildeke » ma 04 nov 2013, 14:25

Het is ons Bleuke die met haar schattig kopje van onder het dekentje komt.
Bleuke is echt een zalig katje , superlief en heel speels.
Ze is gek op schootje liggen en ook tegen de andere katjes aanplakken.
Ze maakt ook graag een praatje , dit is superleuk.
Het is heel mooi prinsesje al zeg ik het zelf wub_sm wub_sm wub_sm wub_sm
Groetjes Hildeke

Yaella

Berichtdoor Yaella » ma 04 nov 2013, 21:08

Weetje ik vindt dit erg leuk dat je een beschrijving geeft van haar. Met haar karakter omschrijving gaat de foto toch leven.

Is het geen leuk idee voor 2014 dat een ieder onder zijn week foto's een beschrijving geeft van het fotomodel (en) van die week.
Lijkt me giga leuk en met een karakter beschrijving worden andere topics ook ondersteund omdat je dan weet over wie het gaat en hoe hij/zij is.
Lijkt me leuker de forum leden kennen elkaar maar ik wil de lieverds van de forum leden wel beter leren kennen. ???

Dus is dit een leuk idee dat een ieder volgend jaar het zelfde doet als hildeke. ?
Wie nooit op de proef wordt gesteld, proeft nooit van het goede.

Clemmetje
Beheerder
Contacteer:

Berichtdoor Clemmetje » ma 04 nov 2013, 21:17

Een aantal doen dat ook al en dat was ook de insteek van de foto's ook hier te plaatsen.
Groetjes Clem
Afbeelding

jsphynx

Berichtdoor jsphynx » ma 04 nov 2013, 21:32

Wat jammer dat het foto commentaar niet meer zo leeft sad1_sm Ik vind het namelijk ook altijd heel leuk om de verhalen erachter te horen Yaella.
Als je de beste plek in huis wilt, moet je de kat verplaatsen...
Groetjes Marjolein

Tilly

Berichtdoor Tilly » ma 04 nov 2013, 21:44

Ja ik merk dat er ook al minder een verhaaltje wordt verteld over de modellen.

Ik zal nog even wat vertellen over mijn Lloyd van week 43 van de kalender.
Lloyd lag hier heerlijk in het zonnetje te genieten. Hij was hier denk met een week of zo. Zelfs zijn vlekken moesten nog inkleuren. Zo lief klein kloppendhartje_sm

En nu is het een draak mad1_sm maar toch zo lief. Ik noem hem vaak Lloyd Almighty, wat hem betreft draait alles om hem. En als dat niet zo is dan wordt het een draak, doet heel vervelend (negatieve aandacht) en reageert zijn frustratie op de anderen af. Dit is echt een mensenkat, hij wil 200% aandacht!
Uiteindelijk krijgt hij ook het meeste aandacht want dat werkt het best. Als we naar bed gaan geef ik ze altijd allemaal een knuffel en dan begin ik bij Lloyd maar ik eindig ook bij hem. Dus eigenlijk heb ik nu 8 katjes.
Lloyd ligt elke avond bij me, het liefst 'onder mijn vleugels' met zijn neus onder m'n oksel kloppendhartje_sm
Ik zou hem eigenlijk in zo'n draagzak voor baby's moeten doen, als een kangoeroe, zou hij echt heerlijk vinden. Maar ja, zo gek ben ik nu ook weer niet lol_sm
Groetjes, Tilly >^.^<

Clemmetje
Beheerder
Contacteer:

Berichtdoor Clemmetje » ma 04 nov 2013, 21:55

Deze week mijn Gandalf op de kalender.
Gandalf was daar nog klein en we wisten nog niets van zijn hartproblemen af.
Inmiddels is hij anderhalf jaar oud en een heerlijk ventje, altijd vrolijk, altijd in voor een spelletje en altijd in de buurt als er wat te doen is.
Groetjes Clem
Afbeelding

Yaella

SRB Forum Kalender en Agenda de modellen week 45

Berichtdoor Yaella » di 05 nov 2013, 03:58

Kijk geweldig het moet gewoon weer gaan leven dit topic.
Want vindt het heerlijk nu om jullie te lezen en te lezen hoe ze zijn.

De foto gaat nu voor mij leven en ook heb ik een beter beeld als er een onderwerp over de bewuste kat/poes geopend wordt. Ik denk ook echt dat je elkaar dan nog beter kan begrijpen en steunen met advies of kracht als dat nodig mocht zijn.
Zoals nu weet ik dat loyd zijn lievelings plek onder de dekens is en dat hij echt mama's kind is omdat hij na de eerste nachtzoen zo gefixeerd is als je de andere lieverds gedag kust dat hij zijn eigen eerste kus al weer vergeten is en pas happy is als je de vergeten kus nog eens als laatste herhaald. Ook dat Clem haar Candalf nu 1.5 jaar oud is en dat het goed met hem gaat ondanks zijn hcm en dat je enorm geniet dat hij zo speels en vrolijk is.

Stel nu er gebeurd wat met 1 van de forum katten in positieve of negatieve zin dan kun je elkaar nog beter begrijpen en helpen!

Het WIJ gevoel dat leeft onder de forum leden maar nog niet helemaal vindt ik.
Het leeft pas echt als je ook nog meer interesse toont in elkaars dier want dat heeft alles te maken met je gevoel , je band met en je zijn en hoe je in het leven staat met en naar je katten toe.

Ook omdat dit een katten forum is zou ik juist heel graag de kat (ten) beter willen leren kennen die leven bij onze forum leden.
Dan vindt ik dat WIJ gevoel nog completer.

En buiten dat om vindt ik het heerlijk om te lezen als iemand over zijn lieveling verteld.
Dus als dit inderdaad de bedoeling is van dit topic.
Dan hoop ik dat iedereen weer actief mee gaat doen en de geplaatste week foto weer beschrijft.

Dus mensen kom op! Ik wil jullie katten heel graag leren kennen.
Dus laten we dat delen samen.
Zo gaat de bedoeling van dit topic weer leven.
Toppie!!!!
Wie nooit op de proef wordt gesteld, proeft nooit van het goede.

Clemmetje
Beheerder
Contacteer:

Re: SRB Forum Kalender en Agenda de modellen week 46

Berichtdoor Clemmetje » ma 11 nov 2013, 09:38

Week 46 van de agenda:

Afbeelding

De linker foto is van Tilly:

Afbeelding

De rechter foto is van Nancy:

Afbeelding

Week 46 van de kalender:

Afbeelding

Afbeelding

De bovenste foto is van Wil:

Afbeelding

De onderste foto is van Tilly:

Afbeelding
Groetjes Clem
Afbeelding

g.w.

Berichtdoor g.w. » ma 11 nov 2013, 11:00

Wat een heerlijke fotoos weer! toppie_sm toppie_sm
groetjes Gerry

Tilly

Berichtdoor Tilly » ma 11 nov 2013, 18:39

Ik val weer in de prijzen!
Lloyd en Vince. Lloyd is al genoeg besproken. Tja en Vince dat is toch een ook wel wat. Hij is als herplaatser op 2,5 jarige leeftijd bij ons komen wonen. Een apart verhaal. Kwam uit een gezin zonder andere dieren dus was niet gemakkelijk voor hem. Op de dag dat ie gebracht werd kreeg zijn vorige baasje die vanuit Limburg naar Zaandam kwam pech onderweg. Gelukkig was het voor ons niet ver dus mijn ex was ze tegemoet gereden en waren ze met wat vertraging uiteindelijk bij ons gekomen. Nou Vince was in de auto vrij rustig maar toen hij bij me in de woonkamer werd gezet blies hij zijn longen uit zijn lijf. Tja hij rook de anderen! Ik had ze wel snel laten kennis maken maar het duurde wel een paar dagen voordat het blazen over was.
Bij mij liggen allerlei prooien, balletjes, veertjes etc op de grond en Vince had blijkbaar nog nooit daarmee gespeeld. Hij wist niet wat te doen maar probeerde als grote slungel toch wat te spelen, zo schattig! Hij heeft als bijnaam Rattaplan, zo'n sukkel, hij struikelt nog weleens over zijn eigen benen hihi.
Vince komt uit hetzelfde nest als Buck en het zijn ook 4 handen op 1 buik, de beste maatjes, heel fijn voor Buck ook. Hij voelt zich door hem gesterkt.
Vince en Lloyd zijn zeker niet de beste maatjes. Lloyd is als enige jaloers op Vince. Daar moet ik echt op letten. Ik moet niet met Vince knuffelen en dan Lloyd overslaan want dan pakt ie Vince.
Gelukkig is Vince nu wel gelukkig. Het is een mannenkat maar kan nu niet kiezen en merk dat hij meer op me gesteld raakt, heel fijn voor Vince.
Vince is trouwens de grootste en de zwaarste uit de groep. Zelf vind ik hem ook heel mooi, een mooie bouw en mooie kop kloppendhartje_sm
Groetjes, Tilly >^.^<

Terug naar “SRB Forum Kalender/Agenda”