SRB Forum Kalender en Agenda de modellen de laatste weken

Hier vind u onze SRB Forum Kalender/Agenda. De opbrengst gaat naar een goed doel.
heidifleur
Contacteer:

Re: SRB Forum Kalender en Agenda de modellen de laatste weke

Berichtdoor heidifleur » zo 28 dec 2014, 12:16

Wat mooi allemaal , en volgend jaar wil ik er zeker ook eentje ;-)))

thenakedlove.be
Groetjes
Heidi

www.thenakedlove.be

Audrey

Berichtdoor Audrey » zo 28 dec 2014, 12:33

Jaaa op de kleine foto's 2 x raak laugh_sm Ik zie George in zijn hoodie en George met een blauw plastic speel-ding van de Wibra waar hij overigens niet veel aan vond. Wonder boven wonder en totaal boven verwachting gaat het momenteel heel goed met George. De eerste helft van dit jaar ging hij steeds verder achteruit en werd steeds slomer. Van de zomer ging hij zelfs brommen als je aan zijn buik kwam. Bij de dierenarts zeiden ze ook "zo kennen we George niet". Maar zij konden niet vinden wat er aan de hand was. Er is zelfs een moment geweest (natuurlijk net toen ik een week weg was en de oppas hier logeerde) dat George ophield met eten en zo enorme diarrhee had, niet te stoppen, dat hij helemaal slap in de oppas haar armen hing. Gelukkig heeft hij die nacht overleefd maar veel scheelde het niet. George was duidelijk niet blij en het ging zo slecht dat ik hem weer een HCM test heb laten doen. Daaruit kwam dat zijn hart enorm achteruit gegaan is. Kan goed komen doordat hij er nou ook nog diabetes bij heeft.

Toen zijn we met de hartmedicatie begonnen (fortekor). En na Snape zijn verhuizing is het hier een stuk rustiger in huis. Wat nou het verschil heeft gemaakt weet je natuurlijk niet maar het wonder is wel geschied: George is zo enorm opgevrolijkt! Hij knuffelt weer, vraagt weer om aandacht, eet zijn bord leeg, en de afgelopen weken is hij zelfs weer gaan spelen! Dat had ik hem echt al maanden en maanden niet meer zien doen.

Okee, ik ga me niet rijk rekenen. Aan de laatste hart-echo is goed te zien dat het elk moment fout zou kunnen gaan. Maar voor nu concentreren we ons op hoe het nu gaat: helemaal top. En daar genieten we volop van. Juist nu George zijn toekomst niet meer eindeloos is zijn deze mooie tijden nog specialer wub_sm wub_sm

Spoiler: misschien gaat hij zelfs lid van het "de 10 jaar gepasseerd" clubje worden, wie had dat ooit gedacht dry_sm

Yaaaayyyyyyyy Georgieboy!!!!!!

cheerleader_sm cheerleader_sm cheerleader_sm cheerleader_sm cheerleader_sm cheerleader_sm cheerleader_sm cheerleader_sm

Update: George is net weer op de weegschaal geweest en hij weegt 4,9 kilo, de kleine vetklep! En dan nog jengelen over de catering, tsssss rolleyes1_sm

Clemmetje
Beheerder
Contacteer:

Berichtdoor Clemmetje » ma 29 dec 2014, 21:47

Dankjewel Heidi.
Het is ook altijd een megaklus maar heel leuk om te doen en zeker omdat het goede doel er ook van profiteert.
Groetjes Clem
Afbeelding

Hildeke

Berichtdoor Hildeke » ma 29 dec 2014, 22:21

Ik zag foto's van ons Bleuke ,Sweetje en ook Hardy ,de 2 laatste zijn helaas niet meer in ons midden maar toch fijn om deze foto's te zien.
Groetjes Hildeke

Wil
Beheerder
Contacteer:

Berichtdoor Wil » vr 02 jan 2015, 20:24

Hoi Audrey
ZEKER weten dat we er voor gaan dat hij op de lijst van oudjes komt dat zou echt geweldig wezen ,Wat heb ik hem dat gegund het mega lieve ventje
En inderdaad nooit gedacht dat hij al deze top leeftijd zou bereiken ,,mega grote klasse

Ha ha nog effie's dan is het een echte speklap ;)))
Groetjes Wil
Afbeelding

Hier wordt niet geshopt voor een goede test

http://database.sphynxrexbreeders.nl/

Clemmetje
Beheerder
Contacteer:

Berichtdoor Clemmetje » zo 04 jan 2015, 13:34

Ik zie bij de notities mijn mooie William voorbij komen.
Wat is het toch genieten van die foto's.
Ook zelf vind het een cadeautje om er elke dag weer naar te mogen kijken.
Groetjes Clem
Afbeelding

Terug naar “SRB Forum Kalender/Agenda”