SRB Forum kalender/agenda 2016

Hier vind u onze SRB Forum Kalender/Agenda. De opbrengst gaat naar een goed doel.
sara_sphynxlover
Contacteer:

Re: SRB Forum kalender/agenda 2016

Berichtdoor sara_sphynxlover » ma 07 dec 2015, 11:26

Vandaag mijn agenda ontvangen!! dry_sm Nog eens bedankt Hilde voor de verzending!
Clem, ik wil volgend jaar gerust extra betalen voor de verzending hoor, geen enkel probleem, ik woon nu éénmaal niet in NL dus dat hoort erbij dan..
Agenda is aan de achterkant wel een klein beetje beschadigd.. maar gelukkig aan de onderkant en heb onderste ringetje terug recht kunnen trekken ;-)
kan het nu al meteen beginnen invullen, super dat de opmaak hetzelfde is als die van vorig jaar, ben de ruimte gewend om in te schrijven ohmy_sm
groetjes,
Sara
Afbeelding Afbeelding in loving memory of Sarandy's Sally Swoon † FIP

sara_sphynxlover
Contacteer:

Berichtdoor sara_sphynxlover » ma 07 dec 2015, 11:33

Hilde, geef even je rekeningnummer door, dan stort ik de verzendkosten op je rekening!
Agenda is trouwens weer een prachtexemplaar geworden, heb net erin gebladerd, zo veel mooie en leuke foto's... dat wordt een heel mooi jaar met al die wekelijkse foto's om te bekijken huh_sm
groetjes,
Sara

Hildeke

Berichtdoor Hildeke » ma 07 dec 2015, 13:36

Hilde, geef even je rekeningnummer door, dan stort ik de verzendkosten op je rekening!
Agenda is trouwens weer een prachtexemplaar geworden, heb net erin gebladerd, zo veel mooie en leuke foto's... dat wordt een heel mooi jaar met al die wekelijkse foto's om te bekijken huh_sm
Sara ,je moet niets betalen hoor voor de verzendingskosten , Clem had het ook al gevraagd en ik heb gezegd
dat dit voor het goede doel is wink3_sm
Groetjes Hildeke

sara_sphynxlover
Contacteer:

Berichtdoor sara_sphynxlover » ma 07 dec 2015, 15:01

Sara ,je moet niets betalen hoor voor de verzendingskosten , Clem had het ook al gevraagd en ik heb gezegd
dat dit voor het goede doel is wink3_sm
ok dank je wel blush_sm
groetjes,
Sara

Clemmetje
Beheerder
Contacteer:

Berichtdoor Clemmetje » ma 07 dec 2015, 21:11

Vandaag mijn agenda ontvangen!! dry_sm Nog eens bedankt Hilde voor de verzending!
Clem, ik wil volgend jaar gerust extra betalen voor de verzending hoor, geen enkel probleem, ik woon nu éénmaal niet in NL dus dat hoort erbij dan..
Agenda is aan de achterkant wel een klein beetje beschadigd.. maar gelukkig aan de onderkant en heb onderste ringetje terug recht kunnen trekken ;-)
kan het nu al meteen beginnen invullen, super dat de opmaak hetzelfde is als die van vorig jaar, ben de ruimte gewend om in te schrijven ohmy_sm
Als het op deze manier kan is het natuurlijk nog beter. De porto is voor 1 agenda net zoveel als voor de drie van Hildeke en die van jou erbij.

Wat vervelend dat de agenda beschadigd is. Enig idee waardoor het gekomen is?
Groetjes Clem
Afbeelding

Hildeke

Berichtdoor Hildeke » ma 07 dec 2015, 21:50

Als het op deze manier kan is het natuurlijk nog beter. De porto is voor 1 agenda net zoveel als voor de drie van Hildeke en die van jou erbij.

Hij was nochthans goed ingepakt , maar soms wordt er nogal onvoorzichtig omgegaan met pakketjes hoor
Groetjes Hildeke

sara_sphynxlover
Contacteer:

Berichtdoor sara_sphynxlover » di 08 dec 2015, 09:40

Hij was nochthans goed ingepakt , maar soms wordt er nogal onvoorzichtig omgegaan met pakketjes hoor
ja agenda was heel goed ingepakt met een bubbelenveloppe, aan het pakketje zelf was niks hoor toppie_sm
groetjes,
Sara

sara_sphynxlover
Contacteer:

Berichtdoor sara_sphynxlover » di 08 dec 2015, 09:53

ja vanaf een gewicht, wordt het als pakketje beschouwd hé? Hier in België ook, dan kan je soms meerdere exemplaren versturen voor hetzelfde bedrag portkosten, gek hé? ja ik zal volgende keer port gewoon betalen, dan hoeft Hilde niet extra naar de post te lopen om mijn agenda te verzenden.
De agenda is maar een heel klein beetje beschadigd aan de achterkant, ja ik denk van bij de drukker, laatste pagina's zaten niet goed geringd in het laatste onderste ringetje en die ring was ook geplet tegen de andere, kan alleen bij het machinaal verwerken, heb sterk moeten trekken om het er zelf terug in te krijgen en laatste foto op de achterzijde onder het plastic cover (niet beschadigd) was ook gekrast door machine, kan gebeuren, had ik bij de HCMkalenders ook. Gelukkig is het vanachter, dus merk je er eigenlijk niks van en als je op het einde bent (en het einde van het jaar hebt bereikt) dan zal het zeker niet meer als nieuw zijn haha, ik gebruik hem dagelijks om in te schrijven! Nog eens dikke pluim aan iedereen die heeft meegewerkt, allemaal prachtige katjes wub_sm
groetjes,
Sara

Hildeke

Berichtdoor Hildeke » di 08 dec 2015, 17:43

ja agenda was heel goed ingepakt met een bubbelenveloppe, aan het pakketje zelf was niks hoor toppie_sm
dry_sm dry_sm
Groetjes Hildeke

Clemmetje
Beheerder
Contacteer:

Berichtdoor Clemmetje » di 08 dec 2015, 21:11

Gelukkig dat het meevalt dan toch met de beschadiging.
Moet toch voor een volgende versie nieuwe enveloppen scoren dus dan maar eens kijken voor iets degelijkers.
En het verzenden komt goed hoor.
Groetjes Clem
Afbeelding

Terug naar “SRB Forum Kalender/Agenda”