Introductie

Dit subforum is speciaal voor onze DierenHomeopaat Manoe.
Zij is afgestudeerd homeopaat voor dieren en zal ons regelmatig van interessante onderwerpen over homeopathie voorzien.
Verder kunt u haar algemene vragen over homeopathie stellen.

Afbeelding
Wil
Beheerder
Contacteer:

Re: Introductie

Berichtdoor Wil » ma 04 jun 2012, 18:57

Hoi Manoe
YESSSS je ben er je hebt je eigen hoekje geopend ,Leuk Manoe
er zijn er veel op het forum die jou topic's lezen ook van de mensen die je niet op het forum ziet ,vele doe je hier een plezier mee

Leuk hoe je in de Homeopathie gerold bent ,kan me voorstellen als je dat een keer grijpt ,je je daar in vast bijt
Denk dat je ook blijft leren ,geen 1 patient is gelijk
Dank je wel
Groetjes Wil
Afbeelding

Hier wordt niet geshopt voor een goede test

http://database.sphynxrexbreeders.nl/

manoe76
Contacteer:

Berichtdoor manoe76 » ma 04 jun 2012, 21:15

Hoi hoi,

Ziggy krijgt als weerstandverhoger vita-chlorofyl en hij doet het daar hartstikke goed op!!!Hij vind het alleen niet lekker en als het flesje gepakt word gaat hij er snel vandoor!!!Maar jij hebt het over alternatieven voor de AB daar zou ik graag meer over weten dus als je wat info hebt heel graag!!

Groetjes Ingrid
Hoi Ingrid,

Vita-chlorofyl ken ik niet, maar als hij het er goed op doet super natuurlijk! Jammer alleen dat hij het niet lekker vindt. Wat betreft alternatieven voor AB: het is met homeopathie een beetje lastig om zo even te zeggen wat je zou moeten geven omdat je toch het individu probeert te behandelen. Maar ik heb wel een boek over klinische homeopathie bij honden en katten met hele handige tips voor acute gevallen. Ik zal daar wel eens naar kijken en een topic over plaatsen. Maar moet even met mijn stagepatientjes en nog een paar andere bezig, dus ik moet even kijken wanneer ik daar tijd voor heb.

Groetjes Manoe
Afbeelding

manoe76
Contacteer:

Berichtdoor manoe76 » ma 04 jun 2012, 21:18

Hoi Manoe
YESSSS je ben er je hebt je eigen hoekje geopend ,Leuk Manoe
er zijn er veel op het forum die jou topic's lezen ook van de mensen die je niet op het forum ziet ,vele doe je hier een plezier mee

Leuk hoe je in de Homeopathie gerold bent ,kan me voorstellen als je dat een keer grijpt ,je je daar in vast bijt
Denk dat je ook blijft leren ,geen 1 patient is gelijk
Dank je wel
Ja, ik moest even mijn scriptie afmaken, maar nu heb ik weer een beetje tijd. Vind het ook erg leuk om hier mijn ervaringen te kunnen delen om ook wat meer bekendheid van homeopthie te krijgen. Veel mensen zien het als vaag en hocus pocus, dus het is mooi als het wat beter begrepen wordt.
En inderdaad geen patient is gelijk en dat maakt het ook leuk en altijd weer een uitdaging. Op een gegeven moment ga je dingen wel sneller zien natuurlijk, maar nu is het vaak nog erg zoeken. Maar dat maakt het ook leuk!
Afbeelding

jsphynx

Berichtdoor jsphynx » ma 04 jun 2012, 22:12

Leuk Manoe je eigen hoekje hier en leuk en leerzaam voor ons om te lezen dry_sm ohmy_sm
Als je de beste plek in huis wilt, moet je de kat verplaatsen...
Groetjes Marjolein

Clemmetje
Beheerder
Contacteer:

Berichtdoor Clemmetje » zo 10 jun 2012, 11:00

Wanneer krijg je trouwens de uitslag van je scriptie Manoe?
Groetjes Clem
Afbeelding

manoe76
Contacteer:

Berichtdoor manoe76 » zo 10 jun 2012, 11:03

Ik weet het niet Clem... Ik heb gister even gemaild of hij was aangekomen en dat was wel zo, maar ze moest hem nog lezen. Dus beetje spannend. Maar we hebben in september eindexamen.
Afbeelding

Clemmetje
Beheerder
Contacteer:

Berichtdoor Clemmetje » zo 10 jun 2012, 11:09

Moet je scriptie dan eerst in orde zijn voor je eindexamen kunt doen?
Groetjes Clem
Afbeelding

manoe76
Contacteer:

Berichtdoor manoe76 » zo 10 jun 2012, 11:13

Ja, want tijdens het eindexamen moet ik m'n scriptie en m'n stage casussen verdedigen. Dus het blijft nog even spannend...
Afbeelding

Marthe
Contacteer:

Berichtdoor Marthe » zo 10 jun 2012, 19:43

Jeetje, je moet zelfs je scriptie en casussen verdedigen, dat is pas echt "serious business". Ben ik blij dat ik bij mijn kattenopleiding 'alleen' maar hoefde te laten zien dat ik adhv een foto de stemming van de kat kon beoordelen en dat ik binnen 20 minuten een probleem volledig kon uitvragen, diagnose stellen en behandeling opzetten. Ook niet heel gemakkelijk, maar dat van jou klinkt nog veel officiëler!

manoe76
Contacteer:

Berichtdoor manoe76 » zo 10 jun 2012, 19:47

Haha, ja beetje wel... vind het ook wel spannend hoor. Maar de opleiding is hbo niveau, dus vandaar. En ze kunnen zelfs van alles vragen over de laatste 4 jaar, maar dat zal wel meevallen denk ik. we hebben 7 juli nog wel een les waar we meer info krijgen over het examen. Maar moet zeggen dat ik erg blij zal zijn als het achter de rug is.
Afbeelding

Terug naar “Onze DierenHomeopaat”