Introductie

Dit subforum is speciaal voor onze DierenHomeopaat Manoe.
Zij is afgestudeerd homeopaat voor dieren en zal ons regelmatig van interessante onderwerpen over homeopathie voorzien.
Verder kunt u haar algemene vragen over homeopathie stellen.

Afbeelding
Marthe
Contacteer:

Re: Introductie

Berichtdoor Marthe » zo 10 jun 2012, 20:42

Snap dat je het spannend vindt, dat had ik ook bij mijn mondeling eindexamen. Nu je het zegt stelden ze bij mij tijdens de casus ook vragen over al wat ik geleerd had. Mijn opleiding was overigens ook hbo-niveau, maar blijkbaar richten ze het eindexamen daar wat anders in. Als je trouwens de gelegenheid hebt om te oefenen met medestudenten: doen! Ik heb zelf een paar avonden met studiegenootjes zitten oefenen, en heb daar heel veel aan gehad.

manoe76
Contacteer:

Berichtdoor manoe76 » zo 10 jun 2012, 21:03

Hoi Marthe, ik wilde niet insinueren dat jouw opleiding geen hbo niveau was hoor, sorry als dat zo klonk... En ja, elke opleiding heeft natuurlijk zijn eigen benadering van een examen. Bij ons vormen de eindstage en de scriptie de basis voor het eindexamen. Voordeel daarbij is natuurlijk wel dat je de casussen goed kent, dus geen verassingen ;-)
Oefenen zou wel fijn zijn, maar dan zouden we ons echt moeten inlezen in elkaars scripties en stage casussen en ik ben bang dat dat nogal veel tijd in beslag gaat nemen. Maar even afwachten wat er 7 juli over gezegd wordt, misschien kunnen we wel wat oefenen.
Afbeelding

Marthe
Contacteer:

Berichtdoor Marthe » zo 10 jun 2012, 21:11

Nee joh, jouw opmerking klonk niet als een vervelende opmerking hoor!! Snap wel dat oefenen in jouw geval lastiger wordt, omdat het zo specifiek over je eigen casussen gaat. Dat was bij ons wel een voordeel, iedereen had zelfstandig 8 casussen moeten doen, die je dan mooi met elkaar kon oefenen.

manoe76
Contacteer:

Berichtdoor manoe76 » ma 11 jun 2012, 22:52

Nou, heb zojuist het eerste commentaar op m'n scriptie gekregen en die was wel positief. Moet wel nog wat dingen aanpassen: het medische gedeelte moet eigenlijk wat minder technisch en het homeopathische gedeelte wat uitgebreider. Maar ben in elk geval blij met de eerste commentaren, want hier kan ik weer verder mee en de opzet is in elk geval goed (daar was ik een beetje bang voor omdat de helft van mijn scriptie uit casussen bestaat).
Dus we kunnen weer aan de slag! (net nu ze weer beter weer voorspellen dry1_sm )
Afbeelding

Clemmetje
Beheerder
Contacteer:

Berichtdoor Clemmetje » di 12 jun 2012, 09:22

Gelukkig in ieder geval positief commentaar.
Wel jammer dat je nu weer verder moet terwijl het misschien beter weer wordt maar het is voor een goed doel.
wink_sm
Groetjes Clem
Afbeelding

Terug naar “Onze DierenHomeopaat”