Casus Desi

Dit subforum is speciaal voor onze DierenHomeopaat Manoe.
Zij is afgestudeerd homeopaat voor dieren en zal ons regelmatig van interessante onderwerpen over homeopathie voorzien.
Verder kunt u haar algemene vragen over homeopathie stellen.

Afbeelding
borntoshow

Re: Casus Desi

Berichtdoor borntoshow » zo 01 jul 2012, 22:51

23 juni heeft Desi nog eenmaal druppels gehad. De redenen hiervoor waren de afwezigheid van personeel voor een week i.v.m vakantie en de nog enkele onrustige plekje op de huid.
Vandaag 2 juli moeten wij constateren dat de huid er in jaren nog nooit ZO goed heeft uitgezien Afbeelding
Sjeba,
Desi , Djinn ster_sm , Doenja & Mees

manoe76
Contacteer:

Berichtdoor manoe76 » zo 01 jul 2012, 22:56

Wat goed Sjeba!! En goed dat je nog een keer druppels hebt gegeven toen de huid weer wat onrustiger werd. Ben heel blij om te horen dat ze er zo goed uit zien nou!!
Afbeelding

Wil
Beheerder
Contacteer:

Berichtdoor Wil » zo 01 jul 2012, 22:57

Hoi Sjeba
WAUW dit is echt geweldig nieuws ,kun je nagaan wat wij ,ik denk de meeste van ons hier nooit in geloven en liever naar een pil van de DA grijpen ,wat zullen jullie blij wezen ,

Manoe dat heb je TOP gedaan ,je laat ons hier de ongelovige zien dat het dus geen onzin is ,als er maar iemand met de juiste kennis en inzicht van zaken is ,het ook daadwerkelijk helpt

TOP dames ,goedzo Desi
Groetjes Wil
Afbeelding

Hier wordt niet geshopt voor een goede test

http://database.sphynxrexbreeders.nl/

borntoshow

Berichtdoor borntoshow » zo 01 jul 2012, 23:18

Wij zijn blijAfbeelding dat we de kans hebben gekregen & benut om deze vorm van therapie te volgen.
Het resultaat is boven mijn verwachting.....ik was ook zo,n ongelovige lol_sm
Sjeba,
Desi , Djinn ster_sm , Doenja & Mees

moon1970

Berichtdoor moon1970 » zo 01 jul 2012, 23:19

Dit is echt leuk om te lezen. Gelukkig voor Desi voelt ze zich nu rustiger en is haar huid ook veel beter, geweldig resultaat. Leuke foto van Desi in je vest. "Denk je dat of weet je dat" is wel een goede uitspraak van die docent dry_sm
Groetjes Monique en knuffel van Rani en Feetje....

manoe76
Contacteer:

Berichtdoor manoe76 » ma 02 jul 2012, 11:13

Ik kan wel begrijpen dat veel mensen er niet in geloven. Je moet het echt zien en meemaken om geloven dat het echt werkt. Daarom ben ik ook blij dat ik hier mijn ervaringen mag delen. Het is toch beter als alle chemische pilletjes die we bij de DA krijgen, met alle bijwerkingen.
Toen ik aan de opleiding begon vertelde een docent over een hond met huidproblemen die met homeopathie geholpen was. Toen wat ik gelijk enthousiast! Vooral omdat huidproblemen zo lastig zijn, en bij katten helemaal. DA's komen helaas meestal niet veel verder dan predison... Daarom heb ik daar mijn scriptie ook over geschreven.
Helaas is het ook met homeopathie niet altijd even makkelijk hoor. Bij Desi heb ik ook wel even goed na moeten denken voor ik het juiste middel had gevonden, maar bij sommigen was het veel moeilijker. Maar ik ben al blij met elk dier wat zonder chemische pilletjes weer gezond kan worden!!
Afbeelding

Milo

Berichtdoor Milo » ma 02 jul 2012, 16:28

Mooi resultaat Manoe.

Moet Manoe wel even veertje in dr ... Birthday_sm ... steken.
Betreft haar opleiding en oproep hier had ik mijn honden "aangeboden"...
Al paar consulten geweest nu en top hoe ze alles doet.
Mijn herder deed hier niet een mee, alleen mijn York...toch stond Manoe weer open om ook even het verhaal herder...beetje lusteloos en weinig puf...mee te nemen.
Geweldige eigenschap, altijd klaar staan voor elk probleempje betreft dieren...iemand met het hart op een heel goeie plek dus...
Ze stuurde me wat toe, gegeven en ook dat heb ik gemerkt...wat was het spook druk haha.
Dus ook ik geloof er heilig in dat homeopathie zeker wat kan doen!!!

En Manoe, je bent een topper...ga zo door, stuk persoonlijk contact vind ik persoonlijk heel belangrijk en dat bezit je volop air_kiss_sm
Groetjes Miranda

Wil
Beheerder
Contacteer:

Berichtdoor Wil » ma 02 jul 2012, 18:42

Hoi Miranda
Wat super dat het bij jou ook de oplossing was ,moet je natuurlijk wel het hele verhaal even vertellen ,dan snappen wij het ook ;)
wel een eigen topic AUB .anders spammen we die van Sjeba

Manoe het is gewoon top dat je ons van je kennis mee laat genieten ,en laat zien dat het werkt
Maar kijk een als je naar een DA gaat hoe vaak je terug moet komen of weer wat anders moet proberen ,Dus heel normaal dat jij het ook niet altijd gelijk in kan schatten lijkt me wink1_sm
Groetjes Wil
Afbeelding

Hier wordt niet geshopt voor een goede test

http://database.sphynxrexbreeders.nl/

Terug naar “Onze DierenHomeopaat”