Vraagje over Mamba

Dit subforum is speciaal voor onze DierenHomeopaat Manoe.
Zij is afgestudeerd homeopaat voor dieren en zal ons regelmatig van interessante onderwerpen over homeopathie voorzien.
Verder kunt u haar algemene vragen over homeopathie stellen.

Afbeelding
Wil
Beheerder
Contacteer:

Vraagje over Mamba

Berichtdoor Wil » za 07 jul 2012, 21:51

Hoi Manon
Wilde je wat vragen natuurlijk over Mamba ,ik weet niet of ik verkeerd denk anders moet je dat gewoon zeggen ,

Je weet dat wij wat probleempjes hebben met Mamba ,heerlijk kat giga mens gerich en helemaal op mij ,of op visite ,
Ik denk dat ze heel bezitterig is ,en nerveus

Als ik haar uit de katten kamer haal s'morgens rent ze me overal achterna ,ze wil bij me bij me bij me
kopjes geven mijn handen pakken en proberen me te laten struikelen ,
Ze houd me wat ik ook doe giga in de gaten ,

Mamba doet alles ook effie's snel ,ze loopt eigelijk ook nooit rustig ,ze houd ook alles in de gaten ,
Zou zij iets moeten gebruiken om rustiger te worden ,niet alles te willen zien volgen en ingrijpen ?
Groetjes Wil
Afbeelding

Hier wordt niet geshopt voor een goede test

http://database.sphynxrexbreeders.nl/

manoe76
Contacteer:

Re: Vraagje over Mamba

Berichtdoor manoe76 » za 07 jul 2012, 21:57

Hoi Wil,

Heb het misschien even gemist, maar wat zijn precies de problemen die jullie hebben met Mamba?
Zoals je het beschrijft zou ze denk ik wel baat hebben bij een behandeling omdat ze blijkbaar geen rust heeft. Ze doet alles gehaast en daarnaast erg gefixeerd op jou. Kan je wat meer over haar vertellen? Over haar karakter, klachten die ze heeft of mogelijk heeft gehad?

Groetjes Manoe
Afbeelding

Wil
Beheerder
Contacteer:

Berichtdoor Wil » za 07 jul 2012, 22:09

Hoi Manoe
Klachten heeft ze nooit gehad is nooit ziek geweest ,heeft 1 x een nestje gehad waar ze giga blij mee was en de kittens perfect verzorgde wat ik eigelijk niet verwacht had van haar ,maar ze genoot ,wel had ze daar ook het bezitterige van die zijn van mij ,tot op latere leeftijd 11 weken .

Ze duld geen ander in de buurt als ze bij mij ligt zelfs de hond niet die bijt ze dan ,niet door maar zo van opzouten ,
Als ze op schoot ligt bij mij of visite en je wil haar eraf zetten gromd ze ,ze doet niks ook niet als je haar eraf zet ,

Het lijkt ook of ze geniet dat ze de hele nacht alleen is ,dat ze die rust nodig heeft ,als ik het 2 dagen vergeet gaat ze lopen klieren hier ,
,
Groetjes Wil
Afbeelding

manoe76
Contacteer:

Berichtdoor manoe76 » za 07 jul 2012, 22:15

Hoi Wil,

Zat al even in je berichten te zoeken... de directrice! Nu weet ik het weer, van de forumkalender... Ik zal morgen eens kijken voor je. Dan heb ik vast nog wel wat vragen :-)
Afbeelding

Wil
Beheerder
Contacteer:

Berichtdoor Wil » za 07 jul 2012, 22:20

Hoi Manoe
Toppie ,ze doet gewoon alles effie's snel ;)ik hoor het van je
Groetjes Wil
Afbeelding

manoe76
Contacteer:

Berichtdoor manoe76 » za 07 jul 2012, 22:36

Wil, heb je misschien foto'tjes of nog beter, een filmje? Dan krijg ik een beetje een beeld van haar.
Afbeelding

Wil
Beheerder
Contacteer:

Berichtdoor Wil » za 07 jul 2012, 22:47

Hoi Manoe ,
ik ga morgen proberen het te filmen ,maar ben bang dat ik dat niet red omdat ze staads bij me loopt ;)
Groetjes Wil
Afbeelding

manoe76
Contacteer:

Berichtdoor manoe76 » za 07 jul 2012, 23:05

Misschien kan Joop het voor je filmen?
Afbeelding

manoe76
Contacteer:

Berichtdoor manoe76 » zo 08 jul 2012, 00:11

Hoi Wil,

Heb je topic over de kittens van Mamba gevonden en moest dat natuurlijk even bekijken en daarmee kwamen er gelijk vragen....
Je gaf aan dat ze in eerste instantie geen interesse had in de kittens, maar vervolgens niet meer bij ze weg wilde. Hoe lang heeft dat geduurd? En zag je een bepaalde reactie bij haar? Zoiets van: "he! dat zijn mijn baby's" of zo...
En is dit het enige nestje dat ze heeft gehad? Hoe oud is ze? Wil je meer met haar fokken? En heb je dat al geprobeerd (voor of na dit nestje?)
En wat was haar reactie toen de kittens weg gingen? Is haar gedrag daarna anders geworden of misschien tijdelijk geweest?

Moest wel lachen om de foto's van Dobi die met Mazzel stoeit! Je ziet zijn haren (die hij niet heeft) bijna omhoog staan! En dan die lachende foto! Geweldig!
Zag trouwens ook wel een mooie "Boos-kijk" foto voor de wedstrijd...
Afbeelding

manoe76
Contacteer:

Berichtdoor manoe76 » zo 08 jul 2012, 00:25

Sorry hoor... maar las je topic "zo dit heb ik bepaald" waar je foto's laat zien van een poesje van 5 maanden die bij haar probeert te zogen. Kan je daar meer over vertellen? Vind dat wel bijzonder... (enneh... herken je Mamba ook een beetje in het pulsatilla verhaal? Ik wel...)
Afbeelding

Terug naar “Onze DierenHomeopaat”