Vraagje over Mamba

Dit subforum is speciaal voor onze DierenHomeopaat Manoe.
Zij is afgestudeerd homeopaat voor dieren en zal ons regelmatig van interessante onderwerpen over homeopathie voorzien.
Verder kunt u haar algemene vragen over homeopathie stellen.

Afbeelding
manoe76
Contacteer:

Re: Vraagje over Mamba

Berichtdoor manoe76 » di 17 jul 2012, 22:53

Hoi Mar
Zeker is dit giga eng voor Mamba ,zou het ook iets voor Bento kunnen wezen ?? gewoon dat hij iets kalmer wordt ?
Aahhh lijkt me lekker ohmy_sm whistle_sm Ben ook een beetje zuur van mijn visite, niemand houdt zich aan de instructies die ik geef maar wel zeiken daarna als hij de blauwe plekken op je bijt dan is hij ineens niet leuk meer, irritant... smoking_sm Heb me wel voorgenomen om wat strenger te woren zowel tegen de visite als tegen Bento whistle_sm
Ah, Bento moet eerst maar eens lekker volwassen worden... Hoe oud is hij nu Mar? En ja, visite... snap dat je daar zuur van wordt. Als ik op de praktijk heel blij doe tegen een enthousiaste hond dan moet ik dat ook bekopen met een vieze broek en blauwe plekken soms, maar ja, dat doe ik zelf. Inderdaad maar even een hartig woordje toespreken...
Afbeelding

manoe76
Contacteer:

Berichtdoor manoe76 » di 17 jul 2012, 22:54

Afbeelding
wub_sm lekker wijf wub_sm

Wonderlijk he Wil, dit resultaat.
Ze is wel een portret hoor!!
Afbeelding

Wil
Beheerder
Contacteer:

Berichtdoor Wil » di 17 jul 2012, 23:04

Hoi Hoi
Mar dat is giga balen als je visite zich niet een beetje aan wil passen ,ja jij moet heel duidelijk naar hem toe zijn whistle_sm

Manoe het is niet te geloven we blijven ons er giga over verbazen ,Ze slaapt ook veel meer ze ziet er op de foto uit als een giga bitch is ze natuurlijk ook wel een beetje ;)
Het is nu net of ik maar 2 katten in huis heb zo rustig ,terwijl er hier 7 lopen.

Bij Elfy doet het niks die is hetzelfde nog steeds ,moet ik met haar doorgaan met de pulsetilla ?
Groetjes Wil
Afbeelding

Hier wordt niet geshopt voor een goede test

http://database.sphynxrexbreeders.nl/

manoe76
Contacteer:

Berichtdoor manoe76 » di 17 jul 2012, 23:09

Geweldig Wil, dat het zo goed gaat met Mamba! Fijn dat ze de rust heeft om gewoon een slaapje te gaan doen en voor de andere katten zal het ook wel prettig zijn!
Tja, wat Elfie betreft, ik schreef je natuurlijk al dat het bij haar misschien niet zou aanslaan. Wat mij betreft kan je stoppen met haar pulsatilla te geven en even afwachten, soms gaat het later werken. Anders kan ik even verder kijken voor haar.
Afbeelding

jsphynx

Berichtdoor jsphynx » di 17 jul 2012, 23:13

Bento is vijftien maanden nu. De visite moet meer opgevoed worden dan de hond. Is wel eens een pietsje frustrerend. Bento moet van ons in zijn mand als er visite komt tot hij niet meer zo hyper is en als hij rustig is mogen ze hem aandacht geven. Ruim de helft heeft daar dus schijt aan en maakt hem dus extra druk in gedrag en gaat dus lekker knuffelen. Drukke gedrag wordt zo dus beloond. Zoals al eerder gezegd gaat Bento dan bijten uit enthousiasme en dan is hij niet lief meer en moet hij weg waarna ik nog weken moet horen dat hij de blauwe plekken op ze heeft gebeten en sommige gaan dan zelfs foto's van de blauwe plekken sturen. Klinkt grappig zo maar na een paar keer niet meer leuk. Eigen schuld maar de hond krijgt de schuld zoals meestal en baasje lijkt wel politieagent whistle_sm
Als je de beste plek in huis wilt, moet je de kat verplaatsen...
Groetjes Marjolein

manoe76
Contacteer:

Berichtdoor manoe76 » di 17 jul 2012, 23:16

Bento is vijftien maanden nu. De visite moet meer opgevoed worden dan de hond. Is wel eens een pietsje frustrerend. Bento moet van ons in zijn mand als er visite komt tot hij niet meer zo hyper is en als hij rustig is mogen ze hem aandacht geven. Ruim de helft heeft daar dus schijt aan en maakt hem dus extra druk in gedrag en gaat dus lekker knuffelen. Drukke gedrag wordt zo dus beloond. Zoals al eerder gezegd gaat Bento dan bijten uit enthousiasme en dan is hij niet lief meer en moet hij weg waarna ik nog weken moet horen dat hij de blauwe plekken op ze heeft gebeten en sommige gaan dan zelfs foto's van de blauwe plekken sturen. Klinkt grappig zo maar na een paar keer niet meer leuk. Eigen schuld maar de hond krijgt de schuld zoals meestal en baasje lijkt wel politieagent whistle_sm
Ja, klinkt bekend... Kan me voorstellen dat het frustrerend is. Je doet je best hem op te voeden en dat wordt op deze manier alleen maar tegengewerkt. En ondertussen zit jij ook niet rustig... En dan het gezeur achteraf er ook nog bij terwijl ze het zelf veroorzaakt hebben... heel irritant!
Afbeelding

manoe76
Contacteer:

Berichtdoor manoe76 » vr 20 jul 2012, 12:51

Hoe gaat het nu met Mamba Wil?
Afbeelding

Wil
Beheerder
Contacteer:

Berichtdoor Wil » vr 20 jul 2012, 21:23

Hoi Manoe
Nog steeds goed ,Ze gaat wel al weer een beetje meer achter de andere aan ,maar niet dat het vervelend is ,Ze slaapt ook nog steeds normaal en rent ook niet de hele dag achter me aan dus TOPPIE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! dry_sm dry_sm
Groetjes Wil
Afbeelding

manoe76
Contacteer:

Berichtdoor manoe76 » vr 20 jul 2012, 22:17

Geef haar nog maar een keer een pipetje Wil. Zo te horen krijgt ze nu langzaam een "terugval" dus even een zetje in de goede richting weer ohmy_sm
Afbeelding

Wil
Beheerder
Contacteer:

Berichtdoor Wil » di 14 aug 2012, 20:28

Hoi Hoi
weer een update van Mamba ,
Ze had weer een terugval ,dus zoals je voorstelde ze heeft weer druppels gehad Nu had Dimples de kattenkamer in gebruik en kon in Mamba nergens apart zetten ,

Nu zit ze in de badkamer iedere nacht wat ze ongelovelijk raar toch heerlijk vind .dan komt ze er iedere ochtend uit zonder dat ze gaat roepen ,ze heeft weer wat druppels gekregen en het gaat weer toppie !!!!!
Groetjes Wil
Afbeelding

Terug naar “Onze DierenHomeopaat”