Franse Bulldog

Dit subforum is speciaal voor onze DierenHomeopaat Manoe.
Zij is afgestudeerd homeopaat voor dieren en zal ons regelmatig van interessante onderwerpen over homeopathie voorzien.
Verder kunt u haar algemene vragen over homeopathie stellen.

Afbeelding
belinda64

Re: Franse Bulldog

Berichtdoor belinda64 » ma 26 nov 2012, 20:23

We zijn inmiddels een weekje bezig...en we merken hele kleine vooruitgangetjes..
Ze slaapt veel dieper, minder gericht op mijn bewegingen..dat vind ik al heel wat hoor..
En ze pakt af en toe zelf een speeltje, en van de week probeerde ze op mijn schoot te klimmen....
Ik heb net via internet een petcamera besteld, en als we dan weggaan en ze is "los" kunnen we eens wat beelden zien wat zij ziet....webcams heb ik weinig verstand en lijkt me lastig op de juiste plek te zetten maar ook daar wil ik iets mee voor elkaar krijgen..
Kortom, wij zijn druk gaande met onze kleine prinses....
Groetjes belinda
farao Seti, heilige Mozes, keizer Maximus en Ghandi de grote
cool_sm
R.I.P. president Benjamin Obama rainbow_sm,
Napoleon de veroveraar; always in my heart but not in my house

Wil
Beheerder
Contacteer:

Berichtdoor Wil » ma 26 nov 2012, 20:46

Hoi Belinda
wat goed dat je toch al iets gaat merken van de korrels ,het zou echt super wezen he
We gaan in ieder geval heel hard duimen ,fijn dat je ze met de Petcam in de gaten kan houden ;)
Groetjes Wil
Afbeelding

Hier wordt niet geshopt voor een goede test

http://database.sphynxrexbreeders.nl/

Clemmetje
Beheerder
Contacteer:

Berichtdoor Clemmetje » ma 26 nov 2012, 21:32

Wat goed dat je wat verbetering bemerkt.
Zo'n camera om je dieren in de gaten te houden is ideaal.
Hier staat hij ook altijd aan.
Groetjes Clem
Afbeelding

Faysterr

Berichtdoor Faysterr » di 27 nov 2012, 12:41

Sjee wat een zielig verhaal!!

Wij mogen donderdag ons franse bulletje halen (een pup van 8,5e week) maar als ik dan zo'n verhaal lees dan snijd dat ook door mij heen hoor.

Ik ben in elk geval heel erg blij te horen dat ze bij jullie zo'n fijn thuis heeft en jullie nu met behulp van Manoe proberen weer wat innerlijke rust en geluk bij haar teweeg te brengen!!

Ik duim voor jullie!!

Ennuh.. mocht je een leuke foto hebben, dan ben ik heus niet nieuwsgierig wink3_sm

manoe76
Contacteer:

Berichtdoor manoe76 » di 27 nov 2012, 17:50

Hoi Belinda, Wat slim van je om zo'n petcam aan te schaffen. Ben natuurlijk heel benieuwd wat ze doet als ze alleen is!!
Afbeelding

belinda64

Berichtdoor belinda64 » zo 23 dec 2012, 10:01

We zijn inmiddels tig weken verder, en in overleg met manou even gestopt met de druppels, omdat ws de vooruitgang gewoon voortgaat als deze eenmaal is ingezet ....Clair doet het nl erg goed...
Al plaste ze gister wel weer in huis, maarja het regent he? En prinsesjes plassen niet in de regen....
Loslaten is nu ff geen optie omdat we overal kerstlampjes hebben hangen en we zijn veel te bang dat ze daaraan gaat knabbelen, met alle gevolgen van dien...
Ze gingen samen sowieso twee keer per week mee naar mijn ene werkplek, maar de andere plek heb ik geen eigen kantoor dus dat werd lastig..Maar we doen het nu om en om, de ene dag dan bench en de andere dag mag ze alleen mee (Niko blijft veel liever thuis op zijn poef, lekker slapen) en dat gaat de laatste tijd super goed..ik leg haar onder mijn buro en ze blijft heel braaf liggen, raakt niet meer in paniek als ik weg loop...Tis echt wonderlijk wat die kleine korrels kunnen doen...
Ze is heel blij tegen mensen die op visite komen, dat was eerst niet zo, dan kroop ze weg en na een tijdje liet ze zich pas aanhalen..
Ze duikt buiten niet meer in elkaar als mensen haar willen aaien, ze vindt het in mijn ogen nog niet echt leuk om buiten aangehaald te worden, maar de erge angst is uit haar ogen.
En in het bos is ze soms met Niko een sprintje aan het trekken..en ze kan zo mooi rennen, veel beter uithoudingsvermogen t.o.v Niko...
Clair is ook zo blij met haar poezenvriendjes, vooral Seti is haar grote vriend...die zijn altijd zo gezellig samen
Afbeelding
Petcam heeft niet echt veel duidelijkheid gebracht, behalve dat , als ze alleen is buiten de bench, dan staat ze om de haverklap naar het raam te kijken...dus kijken of de baas thuis komt.....
Terzijde: petcam kost 60 euro en is in grote lijnen weggegooid geld.....ik zal m van t zomer eens bij een van de katten om hangen, kijk of dat leuke plaatjes opleverd
Alleen heeft Niko een beetje nukken de laatste tijd, wil niet meer aan de riem lopen...gooit zichzelf echt op de rem..heeeeeeeeeeeeeeel irritant...wil ook niet meer mee naar buiten, maar eenmaal in het bos in eerste instantie ook niet willen lopen maar na weggooien van een dennenappel dan rent hij weer als een nieuwe....Het is me een karaktertje die Niko, eigenwijs baasje hoor..
Groetjes belinda
cool_sm

Clemmetje
Beheerder
Contacteer:

Berichtdoor Clemmetje » zo 23 dec 2012, 11:17

Wat fijn dat het een stuk lekkerder gaat met Claire. Ze moet zich zoveel beter voelen.
Ik heb trouwens een gewone webcam (€89,=) in de kamer hangen waarmee ik de boel in de gaten kan houden en dat is zeker geen weggegooid geld.
Groetjes Clem
Afbeelding

belinda64

Berichtdoor belinda64 » zo 23 dec 2012, 11:27

Wat fijn dat het een stuk lekkerder gaat met Claire. Ze moet zich zoveel beter voelen.
Ik heb trouwens een gewone webcam (€89,=) in de kamer hangen waarmee ik de boel in de gaten kan houden en dat is zeker geen weggegooid geld.
Dat wil ik ook erg graag, maar noch ik en noch raymond hebben de ballen verstand van dit soort dingen....Maar we gaan ons er echt in verdiepen...
Groetjes belinda
cool_sm

Clemmetje
Beheerder
Contacteer:

Berichtdoor Clemmetje » zo 23 dec 2012, 11:30

Het is niet zo heel moeilijk hoor.
Je moet wel een router hebben.
Ik wil jullie wel helpen met installeren.
Groetjes Clem
Afbeelding

Wil
Beheerder
Contacteer:

Berichtdoor Wil » zo 23 dec 2012, 13:01

Hoi Belinda
Wat een goed nieuws is dit al ;)) sta jij ook zo raar te kijken dat het helpt ;) zulke inni minnie kleine korrels
ook fijn dat ze nu wel af en toe meekunnen naar je werk ;) ze is er al goed op vooruit gegaan ,
Wat moet dat heerlijk zijn als je ziet dat ze zich niet meer terug trekt als jullie visite hebben TOPPIE he

Bullen sporen niet he ,en een wil dat er inzit onze Yip gaat niet naar buiten als het regent of sneeuwt als die die kans krijgt pist ze dan ook binnen .
Groetjes Wil
Afbeelding

Hier wordt niet geshopt voor een goede test

http://database.sphynxrexbreeders.nl/

Terug naar “Onze DierenHomeopaat”