Franse Bulldog

Dit subforum is speciaal voor onze DierenHomeopaat Manoe.
Zij is afgestudeerd homeopaat voor dieren en zal ons regelmatig van interessante onderwerpen over homeopathie voorzien.
Verder kunt u haar algemene vragen over homeopathie stellen.

Afbeelding
manoe76
Contacteer:

Re: Franse Bulldog

Berichtdoor manoe76 » zo 23 dec 2012, 22:24

Ik ben blij dat het zo goed gaat met Clair Belinda. Hopelijk zet de voorruitgang door. En ik hoop dat Niko ook snel weer zichzelf is.
Afbeelding

Faysterr

Berichtdoor Faysterr » wo 02 jan 2013, 14:23

Wat fijn dat Clair zo'n vooruitgang heeft geboekt!!!

Hopen dat het doorzet en ook Niko (is hij ook een bulletje?) weer gauw in zijn hummetje is!

Ennuh.. Wil.. lees ik nu goed dat jij ook een bulletje hebt? Show gauw eens wat foto's dan!! laugh_sm

Wil
Beheerder
Contacteer:

Berichtdoor Wil » do 03 jan 2013, 20:28

Hoi Hoi
eindelijk Photobucked open ;) Dit is onze Bull Jippie ze is een Victoriaanse Bull een schat van een dier
Afbeelding
Groetjes Wil
Afbeelding

Hier wordt niet geshopt voor een goede test

http://database.sphynxrexbreeders.nl/

belinda64

Berichtdoor belinda64 » vr 04 jan 2013, 21:47

Zo weer even updaten.
Clair is met de kerst meegeweest naar de familie en vonden de verandering verbazingwekkend...die hebben haar alleen in het begin een keertje gezien..ze Clair rende bij Ray's zus naar binnen terwijl wij nog bij de deur stonden te kleppen..ging op haar gemakkie de opa en oma en nichtje begroeten.. lol_sm
Oud en nieuw deed ze verder ook goed, en vandaag heb ik haar weer alleen mee naar de zaak genomen, en zonder haar vast te leggen, bleef ze heerlijk braaf onder mijn buro liggen..zooooooooo lief en makkelijk..
Ze heeft wel weer tig keer binnen gepiest, maar ach..als dat alles is...
Niko laten we s' avonds gewoon in de tuin zijn plasje doen, en nu is die ook wat meer relaxed.....hij is toch bang in het donker...
Kortom: Manou, je bent een kanjer dat je dit voor ons Clairtje hebt gedaan kiss_sm
Groetjes belinda
farao Seti, heilige Mozes, keizer Maximus en Ghandi de grote
cool_sm
R.I.P. president Benjamin Obama rainbow_sm,
Napoleon de veroveraar; always in my heart but not in my house

Clemmetje
Beheerder
Contacteer:

Berichtdoor Clemmetje » vr 04 jan 2013, 22:36

Wat heerlijk Belinda dat het zo goed gaat met Claire.
Manoe kan inderdaad wonderen verrichten.
Groetjes Clem
Afbeelding

manoe76
Contacteer:

Berichtdoor manoe76 » za 05 jan 2013, 01:29

Hoi Belinda,,

Wat geweldig om te horen dat het zo goed gaat met Clair!! Zeker om te zien dat ze dus in een vreemde omgeving ook veel relaxeter is. Echt heel fijn! Misschien moeten we eens kijken ofwe het nog af kunnen maken en ook wat aan dat plassen in huis kunnen doen.
Nu ben je natuurlijk blij dat ze zulke vorderingen heeft gemaakt, maar het plassen in huis gaat op den duur natuurlijk wel vervelend worden als ze daarmee doorgaat. Ik zal er eens over nadenken voor je.

Groetjes Manoe
Afbeelding

Wil
Beheerder
Contacteer:

Berichtdoor Wil » za 05 jan 2013, 17:27

Hoi Belinda
YES YES YES ongelovelijk he ;) jij geloofde toch ook niet in dit gedoe .MANOE je bent een kanjer !!!!!!weet dat dit je werk is en je grote hobby
Sta er iedere x weer van te kijken wat een paar van die korretjes kunnen doen ,

Belinda wat fijn he dat ze zich nu een stuk zekerder voelt ,klasse dry_sm dry_sm dry_sm
Groetjes Wil
Afbeelding

Hier wordt niet geshopt voor een goede test

http://database.sphynxrexbreeders.nl/

Faysterr

Berichtdoor Faysterr » di 15 jan 2013, 22:43

Oh Will! Das ook een lekkerding, die Jippie van jullie! Hoewel ik nog nooit van een victoriaanse bull heb gehoord! Vind haar wel erg stoer om te zien zo wub_sm Alleen.. wat heeft zij op haar rug/heup?

Ennuh.. Belinda.. Wat super fijn dat Clair zoveel losser (en gelukkiger?) is geworden! Kan je noogggg meer van haar genieten ;-) En hoe is het nu met Niko?

En.. even wat anders; wellicht heb je het meegekregen.. wellicht nog niet?

zondag 27 januari is er in de Soesterduinen in Soest een franse bulldoggen wandeling!

Er komen inmiddels 75 honden, waarvan ik meen 71 franse bull! laugh_sm Dus wel heeeeel veel.. en weet niet of jouw bulletjes het leuk vinden, zo'n grote groep houden? maar jullie zijn in elk geval van haaarte welkom!
(En eigenlijk vind ik dat jij ook moet komen Wil met Jippie!)

Voor meer info kan je hier kijken: https://www.facebook.com/#!/groups/fran ... terduinen/

belinda64

Berichtdoor belinda64 » di 15 jan 2013, 22:53

Ennuh.. Belinda.. Wat super fijn dat Clair zoveel losser (en gelukkiger?) is geworden! Kan je noogggg meer van haar genieten ;-) En hoe is het nu met Niko?

En.. even wat anders; wellicht heb je het meegekregen.. wellicht nog niet?

zondag 27 januari is er in de Soesterduinen in Soest een franse bulldoggen wandeling!

Er komen inmiddels 75 honden, waarvan ik meen 71 franse bull! laugh_sm Dus wel heeeeel veel.. en weet niet of jouw bulletjes het leuk vinden, zo'n grote groep houden? maar jullie zijn in elk geval van haaarte welkom!
(En eigenlijk vind ik dat jij ook moet komen Wil met Jippie!)

Voor meer info kan je hier kijken: https://www.facebook.com/#!/groups/fran ... terduinen/
Ik zelf vind het geweldig zo'n grote groep bullen te zien en vooral te knuffelen maar ik moet eerlijk zeggen dat ik denk dat we noch Niko noch Clair er een plezier mee doen....ze doen het niet goed in grote groepen ...voor Clair is het niet te overzien en raakt ze in paniek en Niko is een tikkeltje asociaal (ook mede doordat hij in een kennel gezeten heeft)
Met Niko gaat het stukken beter, we hebben gemerkt dat vooral bang in het donker is what_sm dus laat ik hem s' avonds gewoon in de tuin zijn laatste plas doen en hij is stuk blijer nu...

maar maak veel foto's zodat ik er op afstand van genieten toppie_sm
Groetjes belinda
farao Seti, heilige Mozes, keizer Maximus en Ghandi de grote
cool_sm
R.I.P. president Benjamin Obama rainbow_sm,
Napoleon de veroveraar; always in my heart but not in my house

manoe76
Contacteer:

Berichtdoor manoe76 » za 19 jan 2013, 14:21

Hoi Belinda,

Moet steeds denken aan Niko en zijn angst voor het donker. Is hij toevallig ook bang voor onweer en vuurwerk?
Afbeelding

Terug naar “Onze DierenHomeopaat”