Maximus

Dit subforum is speciaal voor onze DierenHomeopaat Manoe.
Zij is afgestudeerd homeopaat voor dieren en zal ons regelmatig van interessante onderwerpen over homeopathie voorzien.
Verder kunt u haar algemene vragen over homeopathie stellen.

Afbeelding
belinda64

Maximus

Berichtdoor belinda64 » do 30 mei 2013, 21:13

We zitten al vanaf december met Maximus te tobben....Het is allemaal begonnen met zijn enting...bultjes , plekjes..enzzzz..na diverse middeltjes zei de dierenarts: voedingsallergie.Maar we zagen hem verslechteren ondanks het voer, zelfs overgevoelig voor de zon dus een medpets shirt voor hem gekocht en deze aangedaan als de zon scheen (gelukkig was dat de afgelopen tijd niet zo veel)...eerst graanvrije brokken geprobeerd maar wat ik ook deed het werd erger en erger..
Nu hebben we een 3 weken geleden Manoe's hulp ingeroepen.. Eerst zijn we begonnen met sulphur en na een dag of 2 leek er verbetering...maar toen weer stagnatie...overleg..weer overleg...sinds maandag begonnen met de enting te verstoren (manoe je moet me maar verbeteren als ik het verkeerd uitleg hoor) en nu zien we toch echt verbetering...
Dit is een foto van maandag:
Afbeelding
deze van woensdag
Afbeelding
en deze is van vandaag
Afbeelding
het lijkt erop dat het vruchten begint af te werpen....
In ieder geval voelt hem manneke zich wel beter merken wij nu....willen jullie allemaal met het hele hart duimen dat dit de oplossing voor ons mannetje is.....je hart breekt om hem zo vurig/rood/bultig te zien en je kan niks voor hem doen..
Groetjes belinda
farao Seti, heilige Mozes, keizer Maximus en Ghandi de grote
cool_sm
R.I.P. president Benjamin Obama rainbow_sm,
Napoleon de veroveraar; always in my heart but not in my house

Clemmetje
Beheerder
Contacteer:

Re: Maximus

Berichtdoor Clemmetje » do 30 mei 2013, 21:14

Dat ziet er goed uit Belinda.
Ik hoop echt dat jullie het juiste middel voor Maximus gevonden hebben.
Groetjes Clem
Afbeelding

asielkat

Berichtdoor asielkat » do 30 mei 2013, 21:22

Wow dat dit zo door mag gaan en alles verdwijnt
ik hoor wel vaker ook bij paarden dat sommigen niet tegen enten kunnen
die van een vriendin van me mag de tetanus niet hebben kwamen ze in Den Hoek achter.

Zo fijn dat sommige mensen zoeken naar hulp om een oplossing te vinden.

liefs An

manoe76
Contacteer:

Berichtdoor manoe76 » do 30 mei 2013, 21:39

Hoi Belinda,

Fijn om de foto's te zien! Het ziet er inderdaad beter uit. Maar laten we niet te vroeg juichen, want zijn klachten hebben de afgelopen tijd vaker verbeterd en verergert... Ik wil niet negatief overkomen hoor, maar wil eerst een stijgende lijn zien voor wat langere duur. Ik vind het fijn om te lezen dat hij zich beter voelt, maar waar merk je dat precies aan? dat is trouwens wel positief, dat hij zich ook beter voelt.
Afbeelding

manoe76
Contacteer:

Berichtdoor manoe76 » do 30 mei 2013, 21:47

Oh ja, het is trouwens ontstoren (niet verstoren) van het vaccin. Dit houdt in dat je de negatieve gevolgen van de vaccinatie ongedaan maakt, maar het vaccin blijft dus wel werkzaam.
In sommige gevallen is het niet mogelijk om een dier niet meer te vaccineren (buitenland, wedstrijden, pensionbezoek etc...), dan kunnen vaccinaties ook ontstoord worden in de dagen rond het vaccineren.
Afbeelding

belinda64

Berichtdoor belinda64 » do 30 mei 2013, 21:50

Hoi Belinda,

Fijn om de foto's te zien! Het ziet er inderdaad beter uit. Maar laten we niet te vroeg juichen, want zijn klachten hebben de afgelopen tijd vaker verbeterd en verergert... Ik wil niet negatief overkomen hoor, maar wil eerst een stijgende lijn zien voor wat langere duur. Ik vind het fijn om te lezen dat hij zich beter voelt, maar waar merk je dat precies aan? dat is trouwens wel positief, dat hij zich ook beter voelt.
Je hebt helemaal gelijk hoor Manoe, het is al zo vaak beter en weer slechter gegaan..
Maar hij rilt niet meer...komt meer knuffelen...speelt weer meer..., vooral vandaag was hij superaanhankelijk...(of hij had het koud dan kan ook hahahaha) en zijn ogen staan anders...minder gestresst.
Jammer genoeg had hij net wel weer hele dunne poep, dus moest ik zijn achterste weer schoonmaken...gister was het nog redelijk qua vorm...
Groetjes belinda
cool_sm

manoe76
Contacteer:

Berichtdoor manoe76 » do 30 mei 2013, 21:52

Nou, dat klinkt wel heel goed! Fijn dat hij zich beter en minder gestresst voelt. Balen van de dunne ontlasting, maar kan een reactie op het middel zijn he, moet er uit.
Afbeelding

Clemmetje
Beheerder
Contacteer:

Berichtdoor Clemmetje » di 04 jun 2013, 17:17

Hoe gaat het nu met Maximus Belinda?
Is er nog steeds verbetering met zijn huid?
Groetjes Clem
Afbeelding

Wil
Beheerder
Contacteer:

Berichtdoor Wil » di 04 jun 2013, 19:28

Hoi Hoi
Wat stom ik had dit topic helemaal gemist ,zou geweldig wezen als hij na deze warme dagen zonder de bultjes zou zijn ,In ieder geval een stuk minder ,,
Groetjes Wil
Afbeelding

Hier wordt niet geshopt voor een goede test

http://database.sphynxrexbreeders.nl/

belinda64

Berichtdoor belinda64 » di 04 jun 2013, 20:40

Nou de eerste twee redelijk zonnige dagen zijn voorbij...en ik blijf voorzichtig optimistisch...hij krijgt wel rode huid in de zon en soms wat bultjes maaaaaaaar ze trekken ook wel sneller weg...Hij had gister voor het eerst normale poep maar vanmorgen weer pudding....en steeds de dag nadat hij druppels heeft gehad lijkt het of zijn huid beter is...
Hij had net wel heel erg jeuk (door de zon??) dus heb ik even zijn medpetshirt aangedaan...staat m zo schattig dat oranje....
Groetjes belinda
cool_sm

Terug naar “Onze DierenHomeopaat”