Maximus

Dit subforum is speciaal voor onze DierenHomeopaat Manoe.
Zij is afgestudeerd homeopaat voor dieren en zal ons regelmatig van interessante onderwerpen over homeopathie voorzien.
Verder kunt u haar algemene vragen over homeopathie stellen.

Afbeelding
peggy72

Re: Maximus

Berichtdoor peggy72 » di 04 jun 2013, 22:01

geweldig je ziet op de foto's echt verbetering, misschien kan Manoe mij ook een middeltje voorschrijven voor mijn altijd te rode geirriteerde nek wink3_sm

Onze honden hadden ook altijd een allergische reactie op de enting en sinds 2 jaar zijn we in overleg met de dierenarts er mee gestopt. De veranderingen zijn echt wonderbaarlijk. Ze zijn inmiddels 8 dus genoeg voorzien volgens onze dierenarts.

Ik hoop dat het zo goed blijft gaan, succes

manoe76
Contacteer:

Berichtdoor manoe76 » do 06 jun 2013, 14:35

Fijn dat het langzaam beter gaat met Maximus. Wel balen dat zijn ontlasting weer dunner was.

@Peggy: ja, bizar he dat ze zulke klachten krijgen van entingen, veel da's zullen dat ook niet onderkennen. Fijn dat jullie da achter jullie beslissing staat om niet meer te enten. dry_sm
Afbeelding

belinda64

Berichtdoor belinda64 » vr 07 jun 2013, 20:30

Manoe had weer gelijk, we hebben te vroeg gejuigd ...Maximus likt zich weer als een bezetene...
Groetjes belinda
farao Seti, heilige Mozes, keizer Maximus en Ghandi de grote
cool_sm
R.I.P. president Benjamin Obama rainbow_sm,
Napoleon de veroveraar; always in my heart but not in my house

Clemmetje
Beheerder
Contacteer:

Berichtdoor Clemmetje » vr 07 jun 2013, 22:11

Oh wat jammer Belinda.
Groetjes Clem
Afbeelding

Tilly

Berichtdoor Tilly » vr 07 jun 2013, 22:19

Wat vervelend toch Belinda. Het is zo rot dat je er niet achter komt waardoor het komt.
Zo ben ik ook al ruim 1,5 jaar bezig met Buck. Zo denk ik dat het goed gaat en zo schiet het weer uit z'n lijfje.
Ik hoop voor je dat je het gauw onder controle krijgt.
Groetjes, Tilly >^.^<

belinda64

Berichtdoor belinda64 » za 08 jun 2013, 11:40

Tis zo gek, gister weer druppels gegeven en vanmorgen ziet het er toch weer iets rustiger uit..
Groetjes belinda
farao Seti, heilige Mozes, keizer Maximus en Ghandi de grote
cool_sm
R.I.P. president Benjamin Obama rainbow_sm,
Napoleon de veroveraar; always in my heart but not in my house

Viktor
Contacteer:

Berichtdoor Viktor » za 08 jun 2013, 17:11

Staat wel op de bijsluiter hoor, niet onder 12 weken eenten en omdat het een middel met werkzame stoffen is heeft het bijwerkingen en is nooit gezien als klacht..

Bijwerkingen gaan vanzelf over, nadat het middel ingewerkt is.

Verder staat het ook op dat vaccinatie werking 99,7 is dus bij 3 op duizend katten werkt de vaccinatie niet.

Verder staat het ook bij dat het verboden is uit Etische redenen klanten vaccinaties bijsluieters te laten lezen of ermee bespreken omdat men ongeinformeerd en dus daarmee niet geschikt is voor de info en daardoor zijn of haar dier zou na laten is zorg door mogelijk verkeerde interpretatie. Men zou dan bijwerkingen interpreteren als klachten en dan zijn hun helemaal verder van huis..

DUS ALEEN VOOR PROF´S!

Hoe weet ik nou dit, 2 jaar geleden is bij mij een poesje na plaatsing 2 weken later overleden aan katten tifys in volks mond katten ziekte..

Na sectie bleek dat kitten geen enkele vaccin stof te bevatten, met desbetreffende vaccin maker gebeld en in dat kader mocht mijn DA 1 maal met mij om te tafel van de vaccin maker dit bespreken (bij melding door mij) zonder vervolging.
Afbeelding

sara_sphynxlover
Contacteer:

Berichtdoor sara_sphynxlover » za 08 jun 2013, 19:45

Hey Belinda,
op de derde foto zie je goed dat de homeo-druppels werken hé :-) super! Heb je al eens gedacht aan netelroos? We hebben helemaal in het begin eens een poes gehad op dek die netelroos heeft en telkens ze heel zenuwachtig werd, dus met dekken zagen we dit ook en hadden dit meteen aan de eigenaar gemeld en hij zei dat ze dat nog wel vaker kreeg maar dat het ook weg weer ging... het was een rode uitslag en bij wrijven (dus zal het gejeukt hebben) kwamen er meteen lichte bultjes. Als het dan wegtrok dan zag je zo een licht roze tekening. Ze was een blauw-witte poes en en in het wit van de kleur zag je het heel fel :-( zou aangeboren zijn, want andere kittens en familie hadden dit naar 't schijnt ook... erfelijk dus. Weet je of Maximus' nestgenoten ook deze bulten/uitslag hebben (gehad)?

oei Viktor wat jammer van dat kitten... kwam dat van een enting? Brrrrrrrrr daar krijg ik het vreselijk koud van! Ik heb ook enorme schrik van entingen. We hebben ons deel daar ook meer dan genoeg van gehad, spijtig genoeg :-( onze vaste dierenarts ent alleen onze kittens met dood gemaakt vaccin voor alle zekerheid dat we die miserie nooit meer meemaken... en je kreeg geen vergoeding??? Ja dat ken ik ook, we hadden een klacht tegen een dierenarts ingediend en het werd mooi geseponeerd. Daar valt toch niks tegen te beginnen ...................
groetjes,
Sara
Afbeelding Afbeelding in loving memory of Sarandy's Sally Swoon † FIP

Viktor
Contacteer:

Berichtdoor Viktor » za 08 jun 2013, 20:56

Ik deed paar jaar al PCR en sinds PCR had ik nooit meer eent reactie gehad in virale zin. Wel natuurlijk bijwerkingen van vaccin´s, dat is logsich zoals diaree, overgeven, tijdenlijk minder vitale kitten´s etc.

Als het geen bijwerkingen heeft zo nu en dan werkt het ook niet.

Ik eent met levend (is een stuk levendiger en sterker vaccin zeg maar heel simpel ik wil waar voor mij geld)) en Chlamdya nu zijn die vaccin´s beter afgesteld dan paar jaar geleden en ze worden ook steeds viraal aangepast omdat natuurlijk virussen ook muteren.

Ik eent 2 x per jaar, of voor een dekking, of een uit dekking om risico op besmetting en dragerschap te verkleinen..

Omdat in hun statuten staat dat vaccin geen garantie is en bij 99,7 werkt heb je dus geen garantie want ze hebben die nooit afgegeven dat je iets voorkomt, wel verkleint.
Afbeelding

Wil
Beheerder
Contacteer:

Berichtdoor Wil » za 08 jun 2013, 21:18

Hoi Hoi
Belinda giga balen ,,,,,,ik hoop dat het toch zijn lijfje uit gaat op een of andere manier ,

Viktor dat is toch te zot voor woorden dat wij daarom geen bijsluiter mogen ;(((
Ik ben blij dat ik mijn katten niet meer ent alleen de kittens ,

Ha ha en jij net het tegenovergestelde ;)
Groetjes Wil
Afbeelding

Hier wordt niet geshopt voor een goede test

http://database.sphynxrexbreeders.nl/

Terug naar “Onze DierenHomeopaat”