Inou de hond met vele allergieen

Dit subforum is speciaal voor onze DierenHomeopaat Manoe.
Zij is afgestudeerd homeopaat voor dieren en zal ons regelmatig van interessante onderwerpen over homeopathie voorzien.
Verder kunt u haar algemene vragen over homeopathie stellen.

Afbeelding
manoe76
Contacteer:

Re: Inou de hond met vele allergieen

Berichtdoor manoe76 » vr 30 aug 2013, 17:48

Ze hebben ial veel geprobeerd van medicatie. Het enige dat helpt is medrol. Ze willen vooral dat het voor hem dragelijker word. Ik heb alles naar hun doorgegeven wat jullie aanraden. Ze gaan het met de dierenarts bespreken maar die staat niet echt open voor homeopathie dus ja... Hij heeft wel al ongelofelijk veel gedaan voor hem
Ik heb hun gezegd dat als hij er niet voor open staat dat ze het op eigen initiatief maar moeten proberen... ik hoop voor inou dat ze dat ook doen
maar kan zijn dat hij binnekort een weekje komt logeren en als zij niets doen dan begin ik er wel mee ohmy_sm
alvast bedankt voor de hulp.
x Nina
Hoi Nina,

Ik heb intussen wel een beetje zitten denken over Inou en heb wel wat in gedachte wat hem misschien zou kunnen helpen. Onderdeel daarvan is het soort van hyposensibiliseren van de allergie tegen grassen en huisstofmijt. En nog een middel dat ook bekend staat om zijn enorme jeuk en daar ook humeurig van wordt... Huidschilvers van mensen heb je niet in homeopathische vorm. van dieren wel, maar dan zou je moeten weten welke dieren. Ik geloof dat ze van de fret en de kat in homeopathische vorm hebben. Maar het zou wellicht een deel van zijn klachten kunnen verminderen, wat natuurlijk fijn zou zijn. Maar ze moeten er maar over nadenken en jij natuurlijk ook.
Afbeelding

ninaV

Berichtdoor ninaV » ma 06 jan 2014, 14:47

Hey
het is al even geleden en tot hun en mijn grote verbazing was hun dierenarts akkoord met proberen van homeopatische middelen. Dus ze zijn gestart met 2 dingen. Ik weet niet juist welke maar weet wel dat ze het bij dierendokter.nl gekocht hebben.
Hij ziet er beter uit. voelt zich duidelijk beter. Hij heeft nog jeuk en moeilijke momenten maar het gaat veel beter. En dat is wat ze zochten.
Dus bij deze moest ik jullie van harte bedanken voor de goede hulp

groetjes
Nina en lieve, natte tongen van Inou

Wil
Beheerder
Contacteer:

Berichtdoor Wil » ma 06 jan 2014, 20:43

Hoi Nina
Wat fijn om te horen ;)) YEEEE goed nieuws meid ,ga zo door !!!!
Groetjes Wil
Afbeelding

Hier wordt niet geshopt voor een goede test

http://database.sphynxrexbreeders.nl/

Clemmetje
Beheerder
Contacteer:

Berichtdoor Clemmetje » ma 06 jan 2014, 20:44

Dat is super goed nieuws Nina. dry_sm
Groetjes Clem
Afbeelding

Yaella

Berichtdoor Yaella » ma 06 jan 2014, 22:01

Wat ik lees is goed nieuws ! Houden zo
Wie nooit op de proef wordt gesteld, proeft nooit van het goede.

manoe76
Contacteer:

Berichtdoor manoe76 » vr 10 jan 2014, 23:20

Hoi Nina,

Wat fijn dat er iets gevonden is om Inou te helpen!! Hopelijk gaat de jeuk nog helemaal over, maar dit is al een hele verbetering. Super dry_sm
Afbeelding

ninaV

Berichtdoor ninaV » wo 15 jan 2014, 14:19

We zijn idd heel blij dat hij geholpen is.Hij heeft nog jeuk maar veel minder. Hij is terug de Inou van voor de jeuk toppie_sm
Dat is wat ze hoopten. Een bangerik zal hij altijd blijven maar hij is nu wel een blije bangerik smile7_sm

Terug naar “Onze DierenHomeopaat”