Ontlasting onderzoek laten doen

Hier kunt u alle vragen en onderwerpen kwijt over maag- darmproblemen.
belinda64

Re: Ontlasting onderzoek laten doen

Berichtdoor belinda64 » di 15 mei 2018, 12:18

Wat sowieso handig is, om haar steeds maar een heel klein beetje te geven. Haar darmvilli (uitstulpingen in de darmen die voedingsstoffen ed eruit halen) zijn waarschijnlijk beschadigd. En hebben maar weinig nodig om weer van slag te raken.
Je kan de darmflora ondersteunen met bv psyllium van Puur, of gastro-intestinal van Phytonics. Maar gewoon rust in alles is het allerbeste. De darmen bezitten een groot deel van het immuunsysteem en dat is duidelijk steeds hard aan het werk.
Succes dry_sm
gastro-intestinal van Phytonics deze kan ik nou net niet vinden.. ik kan wel een hele hoop “gastro achtige” van Phytonics vinden op Agradi

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Sorry voor mijn verwarrende bericht; iets te veel tegelijk aan mijn hoofd. Ik doelde op: clear intestine. Maar als het nu al zo goed met de drollen gaan, niks meer aan doen. Lekker het zelfherstellend vermogen laten werken (dit is nl erg krachtig van een kat)...
Ik vind eerlijk gezegd 35 gram ook erg weinig eten...Oogt ze mager??? Dan zou ik per week steeds wat grammen bij doen, tot ik vond dat ik het idee krijg; zo is het goed...
Groetjes belinda
farao Seti, heilige Mozes, keizer Maximus, Napoleon de veroveraar en Ghandi de grote
cool_sm
R.I.P. president Benjamin Obama rainbow_sm

Audrey

Berichtdoor Audrey » di 15 mei 2018, 12:43

Wat Belinda zegt: als t goed gaat vooral zo doorgaan en niks meer veranderen laugh_sm Wat betreft de hoeveelheid voer: die instructies op het pak of van de da dat zal allemaal wel. Gemiddelde aanbevolen hoeveelheid zegt niks als je geen gemiddelde aanbevolen kat hebt. Wat telt is de kat zelf. Wordt die te dun dan geef ik meer, wordt die te dik dan geef ik minder.

Wil
Beheerder
Contacteer:

Berichtdoor Wil » di 15 mei 2018, 18:46

Hou het zo waar ze het goed op doet niet meer veranderen.wat zal jij mega blij wezen met deze s5 s5
Groetjes Wil
Afbeelding

Hier wordt niet geshopt voor een goede test

http://database.sphynxrexbreeders.nl/

Clemmetje
Beheerder
Contacteer:

Berichtdoor Clemmetje » di 15 mei 2018, 20:34

Fijn dat ze weer goede drollen heeft.
En kijk naar je kat dan zie je vanzelf of het genoeg is.
Groetjes Clem
Afbeelding

Cleo2018

Berichtdoor Cleo2018 » di 15 mei 2018, 21:04

Ja dag 4 en nog steeds een drolletje per dag!!! Whoop whoop!!! En een keurig drolletje!

Maar ik vind haar nu wel wat mager worden dus ik ga haar wel wat meer geven.. vandaag heeft ze 45 gram gekregen. Vanmorgen (voor de hele dag) 35 en vanavond 10 erbij. Even aanzien hoe het dan gaat.

Jullie willen gewoon niet weten hoe blij ik ben..
Voor mezelf want al die boterhammenzakjes, babybillendoekjes en die kattenbak schoonmaken.. maar ook voor Poes Poes want het moet zeer doen als je zulke ontlasting hebt

belinda64

Berichtdoor belinda64 » wo 16 mei 2018, 15:11

Ja dag 4 en nog steeds een drolletje per dag!!! Whoop whoop!!! En een keurig drolletje!

~Mooi mooi mooi dry_sm
Groetjes belinda
farao Seti, heilige Mozes, keizer Maximus, Napoleon de veroveraar en Ghandi de grote
cool_sm
R.I.P. president Benjamin Obama rainbow_sm

Cleo2018

Berichtdoor Cleo2018 » do 17 mei 2018, 19:39

Nou nog steeds goed nieuws van deze kant..

Haar ontlasting is top.
Ik geef haar zelfs wat meer dan ze zou mogen en ook dat gaat top.. dus ik ben een blije poezenmama..

Wil
Beheerder
Contacteer:

Berichtdoor Wil » do 17 mei 2018, 19:49

GEWELDIG nieuws en jaa wij weten wel hoe blij je kunt wezen met een goede s5 ;)) ook dat je zenuwachtig naar de bak loopt en denkt ,,,als er maar een mooie drol ligt. we duimen
Groetjes Wil
Afbeelding

Cleo2018

Berichtdoor Cleo2018 » za 19 mei 2018, 10:49

Nou dames jullie advies graag..

Ik heb net een nieuwe zak voer besteld van 4 kg dus ze kan weer even vooruit.

Ik geef haar nu 50 gr per dag (i.p.v. 35) en ze is weer wat voller geworden. Ze krijgt in de ochtend de helft in een voetbakje en eet dat niet in een keer leeg, dus dat is goed. De andere helft gaat in haar Catit silo zodat ze iets moeite moet doen, dat doet ze ook graag voor een hapje.

Maar ik vond dat het nu tijd werd voor een snoepje.. welk snoepje zou ik kunnen proberen wat natuurlijk is voor haar? Ze doet het dus heel goed op zalm, ik zat te denken aan gevriesdroogd omdat ze goed op vis reageert hebben jullie een idee wat ik zou kunnen geven?

Wil
Beheerder
Contacteer:

Berichtdoor Wil » za 19 mei 2018, 20:07

TOP TOP TOP dat het zo goed gaat met haar,die gevriesdroogde zalm is top zo heb je nog veel meer lekkers,ik zou geen snoepjes uit een zakje pakken ,dan heb je kans dat ze zo weer dunne poep heeft ,je hebt ook van die kleine gedroogde visjes,
Groetjes Wil
Afbeelding

Terug naar “Maag- darm problemen”