Jippie weer negatief!!

Hier kunt u alle vragen en onderwerpen kwijt over maag- darmproblemen.
Anunaki
Contacteer:

Re: Jippie weer negatief!!

Berichtdoor Anunaki » za 25 feb 2012, 21:10

Ja een mengstaal is inderdaad stukjes mest van liefst alle katten uit de bak halen. Gewoon een kwestie van goed in het oog houden wie wanneer gaat en dan meteen wegnemen, het valt beter mee dan je denkt hoor.
Maar als je bijna zeker weet dat Isis het heeft dan zou ik dat van haar net proberen te vermijden in het mengstaal want anders denk je misschien verkeerdelijk dat de anderen het ook hebben (?)
Groetjes, Wendy
Wie met mensen omgaat als pionnen, ziet spoedig dat zijn schaakbord leeg is!
Afbeelding

fieken
Contacteer:

Re: Jippie weer negatief!!

Berichtdoor fieken » za 25 feb 2012, 21:19

De 1e keer hebben we enkel van Isis moeten verzamelen voor de PCR test en nu moet zij weer hertest worden. Ik denk dat ik eerst enkel van haar ga laten testen en als zij negatief blijkt te zijn denk ik dat ik me geen zorgen meer hoef te maken. Want tot zij kwam had ik hier nog nooit over gehoord laat staan een probleem hiermee gehad. Maar het grootste probleem is dat volwassen katten hier geen hinder van hebben en het dus ook niet opvalt dat ze het hebben. Maar moest zij het van 1 van mijn volwassen katten hebben zou mij katertje dat jonger is er ook last van hebben denk ik en dat is niet het geval.

Terug naar “Maag- darm problemen”