overgeven en diarree

Hier kunt u alle vragen en onderwerpen kwijt over maag- darmproblemen.
Audrey

Re: overgeven en diarree

Berichtdoor Audrey » ma 07 okt 2013, 20:10

Yaaaayyy Smigel!!!!! Zucht van opluchting. Mijn ervaring is idd ook dat da's wel heel snel naar de ab grijpen, zelfs voordat andere mogelijkheden bedacht of geprobeerd zijn. En ook al zijn katten geen mensen, als mens weet ik wat een kuurtje voor een aanslag op je kan zijn dus ik ben nogal terughoudend om dat de kat aan te doen als het misschien niet persé nodig is.

George en ik hebben net samen het filmpje gekeken van Smigel op de bank die vogelgeluiden maakt. George vond het erg spannend, bijna eng! Zelfs Asbo de Siam Thai kwam checken wie daar zo aan het mauwen was haha. Katten tv rules, en vanavond was dus een thriller avond.

Smigeltje

Berichtdoor Smigeltje » ma 07 okt 2013, 20:49

Yaaaayyy Smigel!!!!! Zucht van opluchting. Mijn ervaring is idd ook dat da's wel heel snel naar de ab grijpen, zelfs voordat andere mogelijkheden bedacht of geprobeerd zijn. En ook al zijn katten geen mensen, als mens weet ik wat een kuurtje voor een aanslag op je kan zijn dus ik ben nogal terughoudend om dat de kat aan te doen als het misschien niet persé nodig is.

George en ik hebben net samen het filmpje gekeken van Smigel op de bank die vogelgeluiden maakt. George vond het erg spannend, bijna eng! Zelfs Asbo de Siam Thai kwam checken wie daar zo aan het mauwen was haha. Katten tv rules, en vanavond was dus een thriller avond.
haha The Naked Bird Hatcher... soon on dvd... fijn dat george en asbo hebben genoten van de thriller huh_sm
Groetjes, Sharon.

Afbeelding

Odett

Berichtdoor Odett » wo 09 okt 2013, 15:08

Top dat Smigel weer helemaal de oude is dry_sm.
Groetjes Odett

Katten hebben een mooi principe: het kan geen kwaad alles te vragen wat je wilt. Joseph Wood Krutch.

Smigeltje

Berichtdoor Smigeltje » wo 09 okt 2013, 17:57

Top dat Smigel weer helemaal de oude is dry_sm.
Ja ik ben weer helemaal blij dat ie weer rent en vliegt door de kamer dry_sm Voor zn broertje ook beter, want die begon vervelend te doen, die snapte niks van het speelmaatje wat niet speelde en die is al zon boef, nou daar ben je dan mooi klaar mee, allemaal stoute dingen doen... wacko_sm
Groetjes, Sharon.

Afbeelding

Terug naar “Maag- darm problemen”