GEZOCHT katten met chronische darmklachten/diarree

Hier kunt u alle vragen en onderwerpen kwijt over maag- darmproblemen.
peggy72

GEZOCHT katten met chronische darmklachten/diarree

Berichtdoor peggy72 » di 27 jan 2015, 16:25

Wie heeft er ook een kat met chronische darmklachten waar IBD, Chroh, Colitis Enz vastgesteld is ??

Wij geven sind ruim 4 maanden Budenofalk aan Ollie die verdacht is op chronische darmontsteking.

Bij hem hielpen geen andere medicijnen...en keerde het na een korte Periode weer terug ondanks het geven van de medicijnen.

Budenfalk is een middel voor mensen Maar wordt met groot succes ook toegepast op katten en honden.

Echter is het middel alleen per 60 zakjes te koop voor ± 200 euro.

Met 1 zakje doen wij minimaal 1 maand bij Ollie. Het is even proberen met welke hoeveelheid het effect heeft.

De eerste 10 dagen geef het 2 x daags en daarna kun je het afbouwen naar 1 x in de ochtend.

Het middel kent geen bijwerkingen voor honden en katten....en is minder schadelijk dan de middelen die door de dierenarts worden voorgeschreven en vooral bij langdurig gebruik....denk aan prednoral.....

Zijn er mensen die Interesse hebben om mee te liften op mijn recept ?

1 zakje komt neer op 3,40 euro per zakje exclusief verzendkosten

je mag mij een pb sturen of rechtstreeks naar Peggy.ditewig@gmail.com

Wil
Beheerder
Contacteer:

Re: GEZOCHT katten met chronische darmklachten/diarree

Berichtdoor Wil » di 27 jan 2015, 20:07

Hoi Peggy
ik ben ook al om me heen aan het vragen bij mensen ,ik hoop dat we er zo aan kunnen komen ,SUCCES meid !!!!!!!!!!!!!!
Groetjes Wil
Afbeelding

Hier wordt niet geshopt voor een goede test

http://database.sphynxrexbreeders.nl/

peggy72

Berichtdoor peggy72 » di 27 jan 2015, 20:39

Ik hoop het ook Wil ik vindt het geld geen zonde maar de hoeveelheid zakjes 60 stuk zou ik 60 maanden mee doen.....als ze zolang houdbaar zijn

peggy72

Berichtdoor peggy72 » wo 28 jan 2015, 14:20

Geregeld bedankt Wil voor alle hulp. Zakjes is ook een oplossing voor mochten de tabletten niet werken

Loes_en_Darren

Berichtdoor Loes_en_Darren » vr 17 apr 2015, 08:44

Hoi Peggy

Denk je dat dit misschien zou kunnen werken voor mijn diarree sphynx? (Zie mijn topic Aanhoudende diarree *zucht*) Hoe lang heb je dit aan Ollie gegeven voor je resultaat zag?

Groetjes Loes
Groetjes Loes

marisser

Berichtdoor marisser » vr 17 apr 2015, 08:54

Loes ik dacht net aan jou toen ik het las.
En misschien ook wel aan me zelf voor zyon.
Kan je er ook ooit weer mee stoppen Peggy??
Of ben je daar nog niet achter??

peggy72

Berichtdoor peggy72 » vr 17 apr 2015, 18:50

Zeker Loes budenofalk helpt bij ziektes zoals chrohn, ibd enz.. een darm biopt is leuk, kost aardig wat geld en in de meeste gevallen komt er niks uit. Bij ollie is de darm zolang ontstoken geweest dat dit chronisch is geworden kwam niet uit het biopt ook London en Milan die hier zitten kwam niks zinnigs uit het noopt dan chronische darmontsteking. Bij London geven we nu nog 2x daags en daar gaan we volgende week naar 1x daags afbouwen. Krijgt als voer hills id voor alvleesklier en dat gaat perfect. Liep hij eerst met een pamper om en zat hij van top tot teen onder de ontlasting is hij nu lekker schoon met mooie drollen. Mocht het door voedsel komen remt budenofalk hoe dan ook de klachten in combi met goed voer. Bij de ene kat werkt het heel snel zoals bij ollie bij London werkte het pas na ruim 3 weken en er staan 7 weken voor. Het medicijn is duur maar als je ziet wat je maar nodig hebt is het goedkoop......niet gevaarlijk voor katten

peggy72

Berichtdoor peggy72 » vr 17 apr 2015, 18:53

Ja Mariska dat is nog maar de vraag. Ollie denk ik niet.....Die heeft ruim 3 jaar met chronische klachten gelopen. Maar geef het hem liever dan hem weer te zien terugvallen. Milan heeft het maar heel kort gehad was er in no time vanaf. London loopt ook al jaren met zijn zware diarree dus denk ook niet dat hij zomaar zonder kan. Overigens waren zijn klachten geen vergelijking met ollie zo erg als London heb ik het nog nooit gezien daar golfde het gewoon continu uit als water

marisser

Berichtdoor marisser » vr 17 apr 2015, 20:13

nee zo erg is zyon ook weer niet hoor maar heeft over het algemeen wel vlaaien.
dus verwacht dat het dan het zelfde is als bij milan.

Terug naar “Maag- darm problemen”