Carnivoer

Hier kunt u alle vragen en onderwerpen kwijt over maag- darmproblemen.
Audrey

Carnivoer

Berichtdoor Audrey » ma 18 mei 2015, 16:23

Normaal gesproken krijgt George alleen maar Carnibest Diabetes Kip te eten, omdat dat het enige voer is waar geen extra koolhydraten inzitten (rijst, aardappel, rode biet, en wat ze verder allemaal in het kattenvoer plempen wat er niet in zou moeten zitten) en waar George geen diarrhee van krijgt. Ooit nog eens Barf geprobeerd (vreselijke naam trouwens, barf betekent kots in het Engels) maar dat werd gelijk weer stinkpoep. Ook de MD blikjes van de dierenarts wordt binnen een dag of twee diarrhee. Nu was bij de Jumper de Carnibest Diabetes op maar er lag wel Carnivoer Kip-mix waar alleen maar kippenvlees, kippenbot en runderorganen in zit. Dat heb ik toen maar geprobeerd. Het is in verhouding iets duurder dan de kilo-worsten van Carnibest maar niet heel veel. En..... succes!!!!! Geen diarrhee, geen stinkpoep, geen stijging in de bloedsuikerspiegel, en George vindt het Carnivoer veel lekkerder dan Carnibest. Hij inhaleert het zo ongeveer naar binnen, het lijkt wel de grote verdwijntruc laugh_sm . Er zijn verschillende soorten ook zonder kip, voor de katten die niet tegen kip kunnen.
Vraag: heeft iemand van jullie ervaring met dit voer? En zou het leuk voor George zijn als ik af en toe een andere smaak neem (bv. rund of schaap of wild) ipv. kip? Of is het beter om altijd hetzelfde te geven?

http://www.carnivoer.com/

Wil
Beheerder
Contacteer:

Re: Carnivoer

Berichtdoor Wil » ma 18 mei 2015, 19:23

Hoi Audrey
Wat SUPER hoe je bij toeval nu iets hebt wat George heerlijk vind en alles verder goed met hem blijft gaan ;)
ik zou eerst even deze blijven geven ,dan met een beetje van een andere smaak proberen ,wij hebben ook diverse smaken ,dat vinden ze ook heerlijk ,
wie weet krijgt hij toch nog een sterren menu ,de ena dag kip de andere wild de volgende ,,,,,,SUPER wat zullen jullie daar blij mee zijn dry_sm
Groetjes Wil
Afbeelding

Hier wordt niet geshopt voor een goede test

http://database.sphynxrexbreeders.nl/

Clemmetje
Beheerder
Contacteer:

Berichtdoor Clemmetje » ma 18 mei 2015, 21:10

Wat super dat George Carniver Kip lekker vindt en dat het ook goed gaat met zijn suikerwaardes.
Ik heb geen ervaring met Carnivoer en kan je verder niet helpen.
Groetjes Clem
Afbeelding

marisser

Berichtdoor marisser » ma 18 mei 2015, 22:29

Wat goed dat hij dit verdraagt nu maar hopen dat het op langer termijn ook goed gaat.
Ik heb dit voer nooit gehad maar wel de enkel voudige van degomeat in verschillende smaken maar de wild moesten ze echt niet hier.
Wel de kip en rund maar verder niet.
Afwisselen is altijd goed maar hij zit albest lang alleen op kip dus ik zal er mee uit kijken hoor.

Terug naar “Maag- darm problemen”