tante Levie

Hier kunt u alle vragen en onderwerpen kwijt over maag- darmproblemen.
Wil
Beheerder
Contacteer:

Re: tante Levie

Berichtdoor Wil » za 05 mar 2016, 20:04

Hoi hoi en weer een mooie drol ;)ze zijn nog wel klein omdat Levie nog steeds het idee heeft als ze binnen komt dat het weer feest is ;0dus heel veel eet ze nog niet ,

Tilly we gaan dan meerdere keren per dag voeren ,kittens op de tafel of in de grote kooi ,
de andere poezen gaan op de tafel en tante Levie krijgt dan vlees op de grond ,dat laat ik wel gewoon 12 uur staan ook voor de katten en kittens ,,

Gerry zo hebben wij het ook gedaan met Mason toen ,weet je dat nog ? ook daar was het doodeng om te doen omdat Mason niet van mij maar van Louise was ,
Groetjes Wil
Afbeelding

Hier wordt niet geshopt voor een goede test

http://database.sphynxrexbreeders.nl/

g.w.

Berichtdoor g.w. » za 05 mar 2016, 21:49

Ja ik weet t nog goed.....Mason was en is ook zo'n moeilijke met eten. 2 jaar geleden besloot hij dat ie beslist geen rauw meer wilde dus
sindsdien modderen we maar wat aan met brokjes en blikjes en dus diarree sad1_sm ......wij zijn watjes razz_sm
Groetjes Gerry

debbytjuh79
Contacteer:

Berichtdoor debbytjuh79 » zo 06 mar 2016, 17:16

Wat een draakje is het toch ook die tante Levi. . Maar mooi dat ze een mooi keuteltje heeft nu jeeeh

Verstuurd vanaf mijn SM-G920F met Tapatalk
Groetjes

Debby

Afbeelding
www.magicsphynx.com

Wil
Beheerder
Contacteer:

Berichtdoor Wil » zo 06 mar 2016, 19:32

Hoi Gerry
wat jammer dat hij geen rauw meer eet ,ook niet van die bakjes smuldier van de supermarkt ??
Wat zal Rik balen hiervan ,ik weet nog dat we hem kregen dat bij iedere stap de druppels dunne poep eruit liepen.diverse kuren geprobeerd niks hielp ,ja toen ook met Mason de moeilijkste weg of vlees of niks ,hij heeft dat denk ik toen ook wel 5 dagen vol gehouden ,het was enger dan met Levie omdat het mijn kat niet was ,

wens Rik sterkte ermee ,en voor mr Mason een mega knuffel
Groetjes Wil
Afbeelding

rona

Berichtdoor rona » zo 06 mar 2016, 20:35

Super dat ze weer drollen heeft. Wat kun je dan blij zijn met een goede drol. Weet nog dat ik vreugde dansjes maakte bij de bak toen pippino eindelijk door rauw vlees goede drollen had. Helaas nadat hij herplaatst was begon het weer. Maar de nieuwe baasjes geven geen rauw. Jammer want het doet juist zoveel goed.

Verstuurd vanaf mijn SM-G903F met Tapatalk

g.w.

Berichtdoor g.w. » zo 06 mar 2016, 21:48

Hoi Wil,

we hebben van alles geprobeerd tot Rodi (eigenlijk voor honden) aan toe.....en nog steeds doen we af en toe een poging, puur of gemengd,
van Carnibest tot Lotgering........hij vertikt het sad1_sm .
Eind vorig jaar zijn er tanden bij hem getrokken en omdat we toch bij de DA waren hebben we nog maar weer eens een kuurtje geprobeerd.....
totaal geen effect.
Hij is verder goed gezond, en heeft nergens last van.......hij hoeft tenslotte ook niet te dweilen blink_sm lol_sm .

De groeten en knuffel heb ik overgebracht en krijg je ook weer terug toppie_sm
Groetjes Gerry

manoe76
Contacteer:

Berichtdoor manoe76 » ma 07 mar 2016, 19:58

Fijn Wil dat je nu de oorzaak weet en je mooie drollen hebt!! Maar ik schrik wel een beetje als ik hoor dat ze 5 dagen niet heeft gegeten, want dat kan voor een kat wel echt gevaarlijk zijn. Gelukkig is het goed gegaan, maar ik wil het toch even neerzetten hier omdat mensen tegenwoordig geneigd zijn dingen op internet te lezen en dan ook te gaan doen zonder dat ze echt weten waar ze mee bezig zijn. Ik ben daar een beetje huiverig voor eerlijk gezegd...
Afbeelding

Wil
Beheerder
Contacteer:

Berichtdoor Wil » ma 07 mar 2016, 20:03

Hoi Manoe kan ik me voorstellen ,ze had wel eten staan hoor kans is aanwezig dat ze daar van gegeten heeft maar maar heel weinig ,
Nu eet ze gelukkig wel ,er was geen andere optie of haar echt vreselijk de diarree laten hebben of dit uitproberen ,,
Groetjes Wil
Afbeelding

manoe76
Contacteer:

Berichtdoor manoe76 » ma 07 mar 2016, 20:06

Ja, ik snap het ook wel hoor Wil, en ik weet ook dat jij de risico's ook kent. Ik zet het ook meer neer voor anderen die het lezen en dan misschien denken, dat ga ik ook maar doen, zonder te weten wat de risico's zijn.
Afbeelding

Wil
Beheerder
Contacteer:

Berichtdoor Wil » ma 07 mar 2016, 20:21

Ben ik helemaal met je eens ,,,het rare is dat ze niet eens is afgevallen Manoe ,ze is wel heel boos als Joop binnen komt ,is net of ze zeggen wil waar ben jij in godsnaam mee bezig ,voel je je wel goed ;))
Groetjes Wil
Afbeelding

Terug naar “Maag- darm problemen”