Lykoi Vallée Des Dieux Chupi Romulus

Bridget

Lykoi Vallée Des Dieux Chupi Romulus

Berichtdoor Bridget » do 20 aug 2015, 15:07

Bij deze mogen jullie het ook weten!

Sinds gisteren heb ik mijn droom, mijn eerste Lykoi wub_sm

Zoals velen weten was ik enorm geinstreseert in de Lykoi, ik vond het zo een prachtige verschijning, hun looks...maar ja zover weg...Naar Amerika gaan zag ik niet echt zitten, trouwens voor zover ik op hun website zag zouden ze dan ook niet eerder dan 2016 beschikbaar zijn, ik had mijn gedachten natuurlijk dan ook op een standaard Lykoi gezet.
Maar naarmate ik het ras opvolgde vond ook de niet standaard kleuren wel mooi, ik volg de Lykoi intussen al ongeveer 3 jaar en hoe meer ik ze zag hoe leuker ik ze vond...dus ik was er vrij zeker van: zo wil ik ook één! En natuurlijk had ik ook twijfels, een nieuw ras, ongekend,...maar mijn liefde voor het ras haalde steeds weer de bovenhand, uiteindelijk wat is er wel zeker in het leven?

Toen Christine dan haar eerste Lykoi had (Diana) volgde ik haar natuurlijk ook en op die manier zag ik mijn droom toch al dichterbij komen.

Toen Diana's 2de nestje geboren werd was ik op slag verliefd...Romulus had vanaf dag 1 mijn aandacht...maar ik had nooit gedacht dat Christine zou verkopen, dus ik vroeg er ook niet naar, naar gelang Romulus ouder werd kon ik mij echt niet meer bedwingen, ik moest weten wat zij van plan was met de kittens, houden of plaatse, al dan niet in het fokprogramma...In eerste plaats was Christine aan het twijfelen, Romulus of zijn broertje Remus...Dus het werd afwachten, maar allesinds zou één van hun gecastreerd worden om bij een liefhebber te plaatsen. Dus ik hoopte stilletjes dat zij niet voor Romulus zou kiezen, ik wilde haar ook niet pushen in haar keuze, maar wel vroeg ik af en toe hoe het met de Chupi's ging, om zo toch mijn interesse in hem duidelijk te maken.

Toen ik ongeveer 2 weken geleden dan het bericht kreeg dat Romulus naar mij mocht komen was ik dan ook SUPER blij!

Romulus is de eerste standaard Lykoi in Europa die bij een liefhebber woont, wat het natuurlijk allemaal extra spannend maakt, maar eigenlijk had ik daar niet eens bij stilgestaan, het is door dat Christine mij vroeg: hoe voel je u, de eerste Lykoi in Europa te hebben? Eigenlijk geeft dit mij vooral stress, bang voor negatieve commentaren (die ik uiteraard wel verwacht)...nuja het is een nieuw ras en een nieuw ras moet de kans krijgen zich te bewijzen. De oudste Lykoi is ook nog niet oud genoeg om te kunnen zeggen wat de levensverwachtingen zijn, maar naar mijn gedacht kun je zoiets nooit met 100% zeggen...zoiets is altijd af te wachten. Ik geef de Lykoi een kans, ik hoop dat anderen dat ook zullen doen.

Toen ik Romulus voor het eerst aanraakte, hij voelt zacht aan in tegenstelling tot wat je zou denken bij het zien van de foto's.
Romulus is idd een echt wolfje...grommen!!! Tja het klikt nog niet met de andere katjes huilen_sm
Maar met mij is hij super lief, spinnen net zo luid als hij kan grommen...Romulus is ook heel alert, speelt graag en hij is super nieuwsgierig.

Dit is Romulus dag 1:
Afbeelding

Romulus dag 15:
Afbeelding

Romulus 5 weken:
Afbeelding

Mijn eerste knuffel met Romulus:
Afbeelding

Filmpje: Romulus zijn eerste maaltijd in zijn nieuwe woonst:
Afbeelding

Ik ben Christine super dankbaar dat zij mij haar kindje toevertrouwd, mijn wolfje... love2_sm

Romulus is een standaard Lykoi, zijn mama is Diana en zijn papa Lenticchia (geboren/gevonden in Italie). Mijn ventje zag het daglicht op 26/04/2015.
Afbeelding

marisser

Re: Lykoi Vallée Des Dieux Chupi Romulus

Berichtdoor marisser » do 20 aug 2015, 15:19

gefeliciteerd het is een prachtig beestje!! wub_sm wub_sm

Clemmetje
Beheerder
Contacteer:

Berichtdoor Clemmetje » do 20 aug 2015, 18:04

Ik weet dat je ze al heel lang volgt en leuk vindt en ik ben dan ook heel erg blij dat je nu je eigen Lykoi hebt.
Ook ik vind ze erg leuk maar weet dat je er niet gauw voor een Lykoi in aanmerking komt.
Bovendien heb ik natuurlijk net mijn Kabouter erbij dus voorlopig houden we het hierbij.
Ik wens je heel veel geluk en plezier met Romulus en hou ons op de hoogte.
Groetjes Clem
Afbeelding

g.w.

Berichtdoor g.w. » do 20 aug 2015, 18:47

Ik wens je heel veel geluk en plezier met Romulus.....eindelijk je wens in vervulling dry_sm
Groetjes Gerry

riddle

Berichtdoor riddle » do 20 aug 2015, 21:49

Gefeliciteerd met je nieuwe baby; ik vind hem een schatje!
En wat bijzonder dat je de allereerst Lykoi in Europa mag houden!
Geniet maar van het ventje!
Ann

Bridget

Berichtdoor Bridget » vr 21 aug 2015, 12:19

Ben echt super blij met hem, hij grolt ook al minder naar de andere katjes, denk dat het snel zal goed komen.
Romulus heeft ook de drinkfontein ontdekt en vind die blijkbaar een leuk speeltje merry_sm
Afbeelding

Wil
Beheerder
Contacteer:

Berichtdoor Wil » vr 21 aug 2015, 20:14

Briget Romulus is prachtig GEFELICCITEERD dat je er nu 1 hebt ik weet nog dat we het er hier vaak over hadden wel leuk niet leuk ;))
Jou hart liep altijd al over van WAUW!!!!!!!!!!!!! en nu heb je je eigen Lykoi SUPER
kan me voorstellen dat je hier mega trots op bent ,onwijs veel plezier en geluk met je katten kind maar dat gaat echt wel lukken ,
inderdaad weten we nog weinig af van dit ras ,en met iedere kat moet je geluk hebben wel of geen ras ,ik wens je heel veel geluk en geniet van dit mannetje!!!!!!!!!!!!!!!!!
Groetjes Wil
Afbeelding

Hier wordt niet geshopt voor een goede test

http://database.sphynxrexbreeders.nl/

Bridget

Berichtdoor Bridget » za 22 aug 2015, 07:24

Mercie Wil,

Ze grollen intussen al een beetje minder naar elkaar en Romulus begint al meer rond te lopen, gisterenavond zat hij bij mij op de zetel...en PRRRR, hij is super lief!
Afbeelding

Wil
Beheerder
Contacteer:

Berichtdoor Wil » za 22 aug 2015, 19:42

Briget
GENIET wat fijn dat het de goede kant opgaat en zeker dat hij de andere al leuk gaat vinden ,
heerlijk he die vlinders in je buik van verliefd heid ,ik weet wel dat je dit een paar jaar geleden niet verwacht had ;))
en ,,,,,,,niet plat knuffelen he ohmy_sm hou ons op de hoogte met de foto's
Groetjes Wil
Afbeelding

Hier wordt niet geshopt voor een goede test

http://database.sphynxrexbreeders.nl/

Clemmetje
Beheerder
Contacteer:

Berichtdoor Clemmetje » za 22 aug 2015, 20:27

Heeft gewoon even tijd nodig maar komt vast helemaal goed.
Heerlijk dat hij al bij je is komen zitten. Geniet maar lekker van hem.
Groetjes Clem
Afbeelding

Terug naar “Lykoi”