Lykoi Vallée Des Dieux Chupi Romulus

Wil
Beheerder
Contacteer:

Re: Lykoi Vallée Des Dieux Chupi Romulus

Berichtdoor Wil » zo 13 sep 2015, 20:08

Ja echt heel erg mooi !!!!! wat kun je goed zien dat hij nog een kitten is,op de foto waar hij helemaal bemoederd wordt ;)
kan me voorstellen dat je mega geniet van dit kleine mannetje ,,,, wub_sm wub_sm
Groetjes Wil
Afbeelding

Hier wordt niet geshopt voor een goede test

http://database.sphynxrexbreeders.nl/

Bridget

Berichtdoor Bridget » wo 16 sep 2015, 10:39

Nieuwe foto's van mijn kleine vriend!

Wolvensnoetje love3_sm
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Pikkediefje:
Afbeelding
Afbeelding

Mijn mooie kleine vriend:
Afbeelding

Playtime met Akiko:
Afbeelding

Zo moe:
Afbeelding
Afbeelding

Wil
Beheerder
Contacteer:

Berichtdoor Wil » wo 16 sep 2015, 20:00

WAUWWWW hardstikke leuk !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! hij voelt zich al mega goed thuis he ,,,die silveren gloed over hem heen vind ik zo mooi wub_sm wub_sm
Groetjes Wil
Afbeelding

Clemmetje
Beheerder
Contacteer:

Berichtdoor Clemmetje » wo 16 sep 2015, 20:35

Wat een leuke foto's van Romulus.
Hij blijft echt geweldig.
Leuk dat hij al zo speelt met Akiko.
Groetjes Clem
Afbeelding

Bridget

Berichtdoor Bridget » do 17 sep 2015, 10:30

Romulus komt heel met Akiko overeen, ik ben echt heel blij, eindelijk heeft Akiko nu ook een vriendje om mee te spelen! De andere katten spelen niet graag met Akiko omdat hij "te" druk is Akiko speelt vrij wild, ik had eigenlijk niet verwacht dat Romulus een vriendje voor Akiko zou worden doordat Christine zei dat Romulus de rustigste van de 3 was...Maar echt rustig vind ik Romulus niet, hij is gewoon een beetje achterdochtig bij het zien van nieuwe mensen maar eens hij weet met wie hij te maken heeft komt hij helemaal los.

@Wil, ik denk wanneer je een volledige standaard ziet (daarmee bedoel ik dan kwa kleur, want Romulus is ook standaard) dat die echt super prachtig zijn! Wanneer Christine eens een kattenshow meedoet in Belgie en ik niet moet werken ga ik zeker eens kijken...Ik ben wel heel benieuwd naar haar schatjes. Tja Christine wilde Romulus graag zelf brengen en intussen een uitstapje Oostende, dus ja ik heb haar bende dus niet gezien.
Afbeelding

Wil
Beheerder
Contacteer:

Berichtdoor Wil » do 17 sep 2015, 19:42

Briget ik vind het zo heerlijk om je mail te lezen ;)) de wub_sm wub_sm spat van de regels af ,heerlijk he mega genieten is dit he ,Zeker dat ze 2 dikke vrienden van elkaar zijn dry_sm dry_sm
Kan me zo goed voorstellen dat je naast je schoenen loopt van trots en liefde ,Christina is een lief mens ,,
Groetjes Wil
Afbeelding

Clemmetje
Beheerder
Contacteer:

Berichtdoor Clemmetje » do 17 sep 2015, 20:57

Dan is het helemaal leuk dat Akiko met Romulus speelt.
Ik volg iemand op FB uit Amerika en die heeft ook Lykois en post vaak foto's en dan smelt ik ook iedere keer.
Groetjes Clem
Afbeelding

Bridget

Berichtdoor Bridget » vr 18 sep 2015, 07:53

Ik had in het verleden eens een foto zien passeren van de lelijkste hond en wilde wel eens weten hoe de lelijkste kat eruit zag, toen ik dat google(de) kwam ik op een afbeelding van de Lykoi...alleen ik vond ze niet lelijk en na een klik op de foto kwam ik op de web site van van Brittany Gobble...en zo vond ik het ras...Ik wist toen al onmiddelijk dat ik zo één wilde...Dus ik volgde Brittany op fb en al gauw Cheryll ook en intussen volg ik denk ik ver alle Lykoi-fokkers. In eerste instantie wilde ik een volledige standaard, maar door de vele foto's van de ook niet-standaard kleuren vond ik ook die super mooi...En toen verhuisde Diana naar Christine...
Zal Christine eeuwig dankbaar zijn dat ze mij de kans geeft om met dit prachtig ras kennis te maken! Ze zijn echt zo lief!!! Ik weet nu al met 100% zekerheid dat ik in de toekomst zeker nog een wolfje bijneem...Zelf nu nog, wanneer ik foto's van Lykoi's zie passeren wub_sm en mijn mama zegt dan altijd: ge hebt uw wolfje en ge zit nu nog te kwijlen op foto's lol_sm Tja ik kan er niet aan doen, ben helemaal in de ban van hun snoetje(s)
Naar mensen die ze niet kennen, of weinig zijn ze eerder achterdochtig, in tegenstelling tot de Sphynx beseffen ze dat er "gevaar" bestaat, naar mensen die ze wel en goed kennen daar gaan ze direct op af. Maar ze zijn echt zo lief! Altijd prrr...Gisteravond, ik had barstende hoofdpijn, normaal speelt Romulus met mij in de zetel, nu niet, hij kwam gewoon op mij liggen spinnen...het lijkt echt alsof ze weten/voelen dat je u niet goed voelt. Ik ben zeer zeker trots op Romulus en vooral heel blij dat ik Christine heb leren kennen, dat zij mij Romulus heeft toevertrouwd, ik had nooit verwacht dat ik hem zou krijgen, zeker gezien de nog kleine populatie standaard Lykoi's had ik eerder verwacht dat hij indien zij hem niet zou houden dat hij naar één van de andere fokkers zou verhuizen.
Afbeelding

Wil
Beheerder
Contacteer:

Berichtdoor Wil » vr 18 sep 2015, 18:13

Briget het is normaal hoor dat je verliefd blijft ;))) ha ha dat hebben wij bij de Sphynxen en die fokken we toch al 25 jaar nu ,
nog roep ik iedere x wat zijn ze geweldig he wat zijn ze speciaal ;)

Denk dat veel mensen het in het begin hadden zoiets van ,,,vind ik ze nu wel of niet leuk had ik ook ;) de ene x vond ik ze het einde de andere x vond ik ze toch niet leuk ,maar des te meer je ze ziet ,des te leuker zijn ze ,,

Weet jij waar ze mee gekruist worden ?? vast wel dacht een gewone huiskat met ???????
Groetjes Wil
Afbeelding

Bridget

Berichtdoor Bridget » vr 18 sep 2015, 20:12

Weet jij waar ze mee gekruist worden ?? vast wel dacht een gewone huiskat met ???????
Ja ik weet dat razz_sm ze worden idd gekruist met een gewone huiskat wel enkel de zwarte komen in aanmerking...het is natuurlijk wel de bedoeling dat dit tijdelijk is, het is gewoon om nieuwe genen toe te voegen, zodat er geen inteelt is. Eens er voldoende Lykoi's zijn is het dus niet meer de bedoeling dat er nog gekruist word. Ze gebruiken enkel de zwarte omdat er samen met TICA overeen gekomen is om enkel de zwarte Lykoi (met ROAN patroon) tentoon te stellen. De andere die niet de "goede" kleur hebben die kunnen wel gebruikt worden in fok doordat zij het Lykoi-gen dragen en met een beetje geluk (zoals in mijn geval love3_sm ) worden zij geplaatst bij liefhebbers. Romulus zijn broertje en zusje bv zijn nog steeds bij Christine. Christine heeft trouwens een nieuw nestje ditmaal met Bella Luna(F1) en Lenticchia (zelfde papa dan Romulus. Bella is de dochter van Diana (zelfde mama als Romulus) en de papa Amadeus (hij is een gewone zwarte huiskat)
Je hebt Christine bij je vrienden op FB he? Dan kan je de foto van 1 van de kittens zien. https://www.facebook.com/photo.php?fbid ... =1&theater
Afbeelding

Terug naar “Lykoi”