Mijn krullige kattenkindje <3

Clemmetje
Beheerder
Contacteer:

Re: Mijn krullige kattenkindje <3

Berichtdoor Clemmetje » vr 09 okt 2015, 11:13

Knaagdieren kunnen juist heel erg leuk zijn maar net zoals bij andere dieren heb je altijd mensen die ze niet leuk vinden.
Vaak is het onbekend maakt onbemind.
Groetjes Clem
Afbeelding

Wil
Beheerder
Contacteer:

Berichtdoor Wil » vr 09 okt 2015, 19:07

Ha Ha nee hoor ik heb ze vroeger ook altijd zelf gehad ,ik vind ze geweldig helemaal hoe ze hun pootjes als handjes kunnen gebruiken ,niks mis mee hele leuke ondernemende diertjes dry_sm
Groetjes Wil
Afbeelding

Hier wordt niet geshopt voor een goede test

http://database.sphynxrexbreeders.nl/

riddle

Berichtdoor riddle » vr 09 okt 2015, 21:05

Ik vind knaagdiertjes ook erg leuk, maar wil ze niet in combinatie met de katten.
Veels te gevaarlijk voor de beestjes, en zelfs al kunnen de katten er niet bij, leuk kan het toch niet zijn als je voortdurend belaagd wordt door een roofdier? Mijn katten zouden ze zeker te pakken krijgen, dus nee, liever niet .
Ann

Lieve

Berichtdoor Lieve » za 10 okt 2015, 16:37

Ik heb ook hele gave knotsgekke hamsters gehad, geen dwerg-, want mijn ervaring was dat die vrij vlot hap deden.
En nog steeds groot fan van ratjes, mijn eerste was zo tam dat hij als een hondje achter me aanliep, zelfs buiten.
Alleen, als ik zie hoe fel en vooral snel ze hier met eendagskuikens waren,
Dan durf ik t ook niet aan om te combineren met mijn poezen.
Enne, gaaf dat t bij jou goed gaat! Genieten! dry_sm
Groetjes, Marijke, Lieve en Timmie

Lieve

Berichtdoor Lieve » za 10 okt 2015, 16:39

Enne... Gefeliciteerd met je Prachtige Pinda wub_sm wub_sm
Groetjes, Marijke, Lieve en Timmie

Izoula

Berichtdoor Izoula » zo 18 okt 2015, 19:42

Het helpt een hoop dat Merlijn zo oud is en dus eigenlijk nauwelijks actief nog, hij komt af en toe eventjes drinken en rent heel af en toe nog in zijn radje. Komt bijna niet meer uit de kooi want dat vind het zelf niet zo leuk!

Ik voel me met vlagen nog wel een heel onzeker kattenbaasje hoor oeps_sm Ben zo bang dat ik iets niet goed doet of dat hij het niet leuk vind hier dat ik constant op alle kleine dingetjes aan het letten ben en overal iets achter zoek! oeps_sm

Clemmetje
Beheerder
Contacteer:

Berichtdoor Clemmetje » zo 18 okt 2015, 19:51

Dat komt vast helemaal goed.
En iedere kat is weer anders.
Groetjes Clem
Afbeelding

Wil
Beheerder
Contacteer:

Berichtdoor Wil » zo 18 okt 2015, 20:17

Hoi Hoi dat komt vast allemaal helemaal goed ;) hij laat het je wel merken als er iets niet goed is ,
aandacht krijgt hij vast genoeg ,dat vinden ze het allerbelangrijkste ohmy_sm
Groetjes Wil
Afbeelding

Izoula

Berichtdoor Izoula » vr 23 okt 2015, 20:35

Deze week gaat het qua gedrag een stuk beter, we lijken elkaar beter te begrijpen en ik kan nu bijna altijd uit zijn miauw opmaken wat er aan de hand is. Helaas was zn gezondheid wat minder deze week, hij had zondag en maandag ineens wel hele dunne ontlasting. Daarbij haalde hij dus twee keer de kattenbak niet helemaal en lag er wat ontlasting met slijm/bloed op de grond. Gelijk contact gehad met de dierenarts en op kip met rijst gezet. Ik had hem in die week ontwormd, hij had wat melk binnen kunnen krijgen en hij was na 2,5 week overstappen helemaal over op de graanvrij porta21.

Meneer blieft echter geen rijst met kip dus die at helemaal niks. Dus na een dag toch maar weer voorzichtig begonnen met hele kleine porties van zijn oude brok. Daarnaast krijgt hij voorlopig alleen kip natvoer (Applaws, Cosima en Almo nature heb ik nu staan), want ik verdenk ook alle dingen met vis als mogelijke oorzaak. Z'n ontlasting is nu weer een stuk vaster gelukkig! Nu eerst maar even zorgen dat hij het weer helemaal goed doet op kip en z'n oude brok, die ik waarschijnlijk moet gaan bijbestellen want ik ben bijna door de voorraad heen. Ik heb ook nieuwe brok uitgezocht, ik weet niet of die problemen gaat geven maar hij valt in ieder geval beter in de smaak :)

Afbeelding
Dit bord heb ik sinds vandaag om schrokken tegen te gaan, en hij valt nu al in de smaak!

Afbeelding
luchtje scheppen...

Afbeelding
Wat moet je?

Afbeelding
Heerlijk ontspannen

Afbeelding

Voor de rest kan hij inmiddels komen, zitten, op zn achterpoten staan, een target aanraken met zn neus, en poot geven op commando merry_sm

Wil
Beheerder
Contacteer:

Berichtdoor Wil » za 24 okt 2015, 20:20

Hoi Hoi
dit is puur genieten he als je naar de foto's kijkt ,GEWELDIG zo'n bord
fijn dat zijn poep ook weer beter gaat worden klasse kijk uit met melk he veel katten kunnen daar niet tegen ,

TOP dat jullie elkaar al zo goed begrijpen ,vond hij het fijn buiten ?vast wel
Groetjes Wil
Afbeelding

Terug naar “Devon Rex”