Kittens!!

jsphynx

Re: Kittens!!

Berichtdoor jsphynx » zo 15 aug 2010, 23:52

Gefeliciteerd met het kleine spul!
Als je de beste plek in huis wilt, moet je de kat verplaatsen...
Groetjes Marjolein

dadelus
Contacteer:

Berichtdoor dadelus » ma 16 aug 2010, 13:21

Hoi, proficiat met de vijfling. Wat een krullebollen. Schattig.
Wij hebben een sphynx verslaving! YES!

Groetjes Kurt, Annick, Mayté - Maye & Marvin & Aayla & Anariko

www.ostendsphynx.tumblr.com

Marthe
Contacteer:

Berichtdoor Marthe » di 17 aug 2010, 17:59

Wat een schattige krullebolletjes zeg!! Ik vroeg me ook al af waarom de moederpoes zo lag te hijgen, maar ben blij te lezen dat de oorzaak daarvan, de verhoging, weer weg is!

Martie

Berichtdoor Martie » di 17 aug 2010, 18:21

Ja, het gaat geweldig met het hele stel. Ongelooflijk...ze zijn vandaag 5 dagen oud en eentje heeft beide oogjes al open! Ze groeien per dag minimaal 10% van hun eigen gewicht...prima. Mams doet het ook geweldig, zij is alweer even beneden geweest bij kater Clarence en Teckeltje Jazz....haar beste vrienden. Dat ging goed, al waren de mannen érg opdringerig.

Wil
Beheerder
Contacteer:

Berichtdoor Wil » di 17 aug 2010, 19:08

Hoi Martie
heerlijk om te horen meid ,ik vind ze zo vreselijk leuk ,
klasse dat ze al bij de andere geweest is .en het met de kleintjes zo goed gaat ,,
succes
Groetjes Wil
Groetjes Wil
Afbeelding

Hier wordt niet geshopt voor een goede test

http://database.sphynxrexbreeders.nl/

Maxie

Berichtdoor Maxie » do 26 aug 2010, 17:34

Hoi!

Wat een weelde... Een heel nest vol met allerlei gekleurde en gekrulde engeltjes!
Nu ik Max meemaak ben ik helemaal fan van de Selkirk. Ik zal je kroost blijven volgen! Schitterend!

Ik heb gekeken en inderdaad zouden jullie Zsa Zsa Zsu en Max dezelfde kunnen zijn... Heel apart. Alleen Max is dus een katertje... Ik denk dat een nest van die twee niet echt verrassend zou zijn... Allemaal korthaar, allemaal zwart.... Ha ha!

Veel succes en geniet van het kleine spul!

Groetjes
Pauline

ps: borstel jij je Selkirks? De berichten die ik krijg zijn tegenstrijdig... Sommigen zeggen van wel anderen verbieden het haast (niet hier op het forum overigens...)
Bijlagen
max small.jpg
Max (als standbeeldje...)
max small.jpg (29.26 KiB) 1291 keer bekeken

Martie

Berichtdoor Martie » do 26 aug 2010, 18:09

Verbieden....wat een waanzin...
Ik borstel Zsa Zsu niet....niet nodig. Zij is een korthaar en die vacht klit helemaal niet. Misschien kun je het doen om het losse haar weg te halen. Dat doen ze zelf, maar als jij het doet scheelt dat haarballen.
De langhaar MOET gekamd worden, doe je het niet dan vervilt op den duur zijn ondervacht en dan ben je ver van huis. Ik kam Clarence eens per week, dat volstaat.
Sommige mensen beweren dat je de krul eruit trekt, maar daar is niks van waar. Na het kammen is het wat rechter, ja... maar na een half uurtje zit de krul er weer vol in. Als hij in de regen loopt, schieten de krullen er nog meer in.
Wat je nooit mag doen is de Selkirk kammen als de vacht nat is.

Maxie

Berichtdoor Maxie » za 28 aug 2010, 14:03

Hallo Martie,

Bedankt voor je duidelijke antwoord. Inderdaad zijn de verhalen dat je de krullen er uit trekt (en dan blijvend...) Ik had er al zo mijn vraagtekens bij! Ik denk niet dat ik Max hoef te kammen inderdaad. Mijn heilige birmaan kam ik ook niet, alleen de noorse boskat wel zo af en toe. Ze zijn hier alleen in huis en in de afgesloten tuin, dus echt vuil worden ze dan ook niet!
Wat grappig dat regen de krullen er weer in brengt! Dat wist ik niet... Mijn dochter heeft dat ook als ze uit school gefietst komt in de regen... allemaal krullen... Misschien ook wel ergens rexbloed! Ha ha ha...!

Groetjes

Marthe
Contacteer:

Berichtdoor Marthe » za 28 aug 2010, 14:26

Wat grappig dat regen de krullen er weer in brengt! Dat wist ik niet... Mijn dochter heeft dat ook als ze uit school gefietst komt in de regen... allemaal krullen... Misschien ook wel ergens rexbloed! Ha ha ha...!
Hahahaha lach_sm

Eranthe

Berichtdoor Eranthe » vr 03 sep 2010, 01:50

Mijn dochter heeft dat ook als ze uit school gefietst komt in de regen... allemaal krullen... Misschien ook wel ergens rexbloed! Ha ha ha...!

Groetjes
r5

Nogmaals gefeliciteerd Martie. Ik heb onlangs al filmpjes van de krullenbolletjes van Zsa Zsu en Clarence mogen zien en wat zijn ze prachtig! D4
Groetjes, Karen
Afbeelding

Terug naar “Selkirk Rex”