Jack.. een jaar later...

maria

Jack.. een jaar later...

Berichtdoor maria » za 09 apr 2011, 20:38

Jack.. vorige jaar op je verjaardag kwam je bij mij.. getraumatiseerd.. door de fokker teruggehaald uit Duitsland waar je 2 jaar lang buiten leefde..niet meer binnen mocht komen.. je was kaal.. en woog nog 1 kilo.. de fokker heeft je eerst maanden verzorgd.. en toen mocht je bij mij komen...
Afbeelding
Afbeelding

wat was je bang. ongelooflijk zo'n bange kat had ik nog nooit gezien...maar dankzij Puma, ook een selkirk, en van dezelfde fokker.. ze heeft zelfs een keer kittens gehad... van jouw..die elke keer contact met je zocht won je wat vertrouwen.!! de eerste weken heb je in een bench gewoond.. toen in de boekenkast.. toen liep je over de bankleuning.. toen sávonds over de grond.. en zo won je elke keer meer vertrouwen in ons.. en nu zijn we een jaar verder..
en Afbeelding ga je sinds kort naar buiten.. nog niet volledig ontspannen, maar wel genietend..
Afbeelding is je vacht ongelooflijk..
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Jack.. vandaag weer jarig.. maar wat een verschil met vorig jaar.. ik hoop nog veel jaren van en met je te genieten. Jij bent mijn bijzonderste herplaatster
Laatst gewijzigd door maria op za 09 apr 2011, 20:44, 1 keer totaal gewijzigd.

Marthe
Contacteer:

Re: Jack.. een jaar later...

Berichtdoor Marthe » za 09 apr 2011, 20:40

Wat lief!! Volgens mij heeft iedereen die het verhaal van Jack gevolgd heeft hem ook in het hart gesloten! Het blijft een heel zielig verhaal wat hem overkomen is. Maar godzijdank heeft het verhaal dankzij jouw inspanningen een geweldig einde gekregen! Ik hoop met je mee dat je nog jaren van hem mag genieten!

miepie

Berichtdoor miepie » za 09 apr 2011, 21:02

Ik weet het nog heel goed dat je Jack kreeg...
Met heel veel bewondering volgde ik je verhaal....

En kijk nu...een jaar verder...ongeloofelijk gewoon...

Ik hoop dat je nog heel lang van Jack mag genieten....Hij heeft het zo verdient
Groetjes Miranda en een dikke knuffel van...Pepper,Ozzie,Marley,Luna,Issis,Kenzo,Jinx,Lilly,Senna,en Diesel

jsphynx

Berichtdoor jsphynx » za 09 apr 2011, 21:16

Jeetje Maria, een jaar later!! Wat gaat de tijd hard zeg, voor mijn gevoel is het nog geen jaar geleden en ik weet het verhaal nog heel goed. Arme Jack en dan nu.. wat heeft hij het getroffen bij jou en wat is die vent opgebloeid zeg! Wat is hij prachtig geworden en zit hij mooi in zijn vacht. De foto's in de tuin zijn geweldig, ik hoop dat Jack bij jou nog heel lang van en in de tuin mag genieten!!
Als je de beste plek in huis wilt, moet je de kat verplaatsen...
Groetjes Marjolein

nonalize

Berichtdoor nonalize » za 09 apr 2011, 21:19

Gefeliciteerd Jack!
Wat ben je toch een kanjer t8
Groetjes Elize

maria

Berichtdoor maria » za 09 apr 2011, 21:24

dank jullie wel voor de reacties.. ik weet niet meer wie suggereerde destijds om met mijn ogen te gaan knipperen om zo contact met hem te krijgen.. dat was zo'n beetje het eerste contact met hem...2 keer gebeten... hangen in de gordijnen... wegkruipen in doodsangst.. wat was hij bang.. en nu volledig op zijn gemak binnen .. en durft nu ook naar buiten..
ik heb wat getwijfeld maar dankzij jullie steun en adviezen nooit het vertrouwen echt verloren..
dus ook dankzij dit forum nu een geweldige Jack... kiss2_sm

Pickles

Berichtdoor Pickles » za 09 apr 2011, 22:42

Ik was hier een jaar geleden nog niet dus heb het verhaal van Jack niet gevolgd maar lees met veel bewondering dat het nu super met hem gaat; wat heeft hij het toch getroffen bij jou na zo een nare tijd.
En ook een dikke duim voor de fokker die hem heeft teruggehaald, wat moet het haar ook pijn gedaan hebben om hem zo terug te halen.
Bah wat zijn er toch slechte mensen die een dier zo verwaarlozen, hoe is dat in godsnaam mogelijk.

Jack, een heel gelukkige verjaardag. Wat ben je een bofferd daar bij Maria en de rest van de dieren.
Doe zo verder mooie man!

Petra
Contacteer:

Berichtdoor Petra » za 09 apr 2011, 23:24

Ik ben zo blij met Jack dat hij bij jou zijn nieuwe mandje heeft gevonden.
Wat een prachtkerel is hij geworden en wat een bijzonder mooie vacht en ogen.
Afbeelding

griddie

Berichtdoor griddie » za 09 apr 2011, 23:25

Wat een mooi mannetje is dit zeg en wat een bofkont heerlijk dat het allemaal goed gekomen is.
Afbeelding

Anunaki
Contacteer:

Berichtdoor Anunaki » zo 10 apr 2011, 09:23

Het blijft het meest fantastische verhaal hier op het forum ...... van amper 1kg botjes met hier en daar nog een afgebroken stukje vacht tot deze geweldige kanjer .... het bewijst maar dat met de nodige inzet en volharding er altijd hoop is :)

Ik denk trouwens dat het Marthe was die opperde om te gaan knipogen ;) ..... Nou ja, wie het ook was .... 't heeft toch maar lekker geholpen :D
Groetjes, Wendy
Wie met mensen omgaat als pionnen, ziet spoedig dat zijn schaakbord leeg is!
Afbeelding

Terug naar “Selkirk Rex”