Ons leuke selkirk rex N-nestje

nisha's wonderland
Contacteer:

Re: Ons leuke selkirk rex N-nestje

Berichtdoor nisha's wonderland » zo 22 jun 2014, 19:44

inderdaad yaella, nu ben ik natuurlijk blij, ze verdient iemand die haar mooi vind en niet iemand die al gaat zeuren van kitten af aan.

witte katten zijn inderdaad erg lastig, zeker naisha die gedeeltelijk doof blijkt te zijn (de odd eye).
sinds ik dit heb openbaar gezet krijg ik tal van mails voor haar. alleen om de verkeerde redenen, ze denken dat ze goedkoop een kat gaan krijgen omdat die doof is!
ze hoort wel maar alleen scherpe geluiden en geen doffe klanken.
ik vind dit persoonlijk geen beperking want een raskat laat je sowieso niet buiten lopen.

verder als ze wat loopoogjes hebben door hun vaccinaties, dan word dit direct gelig aan de snoet. moet ik hen dan gaan sminken of gaan photoshoppen voor ik een foto plaats? doe ik niet aan mee. oke het spreekt beter aan maar hoe bedrieg je een koper dan?
bij mij is het wat je ziet, dat krijg je ook. ben ik dan een slechte fokker? dan is dit maar zo...
kreeg gisteren zelf van een andere fokker te horen dat ik mijn kittens niet kwijt raak om die reden....... tja... dan is dit maar zo
Afbeelding

zenga13

Berichtdoor zenga13 » zo 22 jun 2014, 20:36

Wat een onzin allemaal zeg! Ik heb zelf 1 compleet dove odd eyed maine coon (met stamboom) en een half dove odd eyed maine coon zonder stamboom (onze 2e compleet dove maine coon is helaas overleden) en ik heb nooit gevraagd of ik minder hoefde te betalen omdat ze doof zijn. Het zijn juist geweldige dieren. Waar mijn andere katten snel schrikken, hebben zij juist geen angst. Met oud & nieuw zit de dove poes juist uitbundig voor het raam naar het vuurwerk te kijken. Nee hoor, een dove of half dove kat is voor mij juist niet minder waard.. Die mensen moet je lekker voorbij laten gaan, ik vind jullie odd eyed een plaatje!

Ik heb zelf ook een odd eyed selkirk:

Afbeelding
Afbeelding

nisha's wonderland
Contacteer:

Berichtdoor nisha's wonderland » zo 22 jun 2014, 20:55

mooie jongen jouw selkirk rex!

inderdaad, hier zal geen enkele kat bv bij ylara gaan liggen omdat ze teveel lawaai maakt. zij gaat er gewoon bij liggen.
echt super om te zien! en dylara uiteraard apetrots!
daarnet was ik met speelstokje bezig met een belletje aan. dit is een scherp geluidje en dit hoorde ze wel. waarschijnlijk in mindere maten want zij was de enige van de kittens die er ee ging spelen ipv gaan te lopen

Afbeelding
Afbeelding

nisha's wonderland
Contacteer:

Berichtdoor nisha's wonderland » di 24 jun 2014, 22:40

hier is mijn leuke meid! vind het supermooi, dit meisje....
en nog steeds op zoek naar een gouden mandje ook!

Afbeelding

en onze nous die foto's haat en steeds de ogen dicht doet...

Afbeelding

en dan namai, prachtig kitten maar helaas niks van vraag naar... tenzij om de verkeerde reden

Afbeelding
Afbeelding

Ramses

Berichtdoor Ramses » wo 25 jun 2014, 07:09

Ze is mega prachtig en ik hoop dat ze het juiste personeel mag vinden wub_sm wub_sm wub_sm wub_sm
Afbeelding

riddle

Berichtdoor riddle » wo 25 jun 2014, 16:13

Hei Barbara,
ik heb zelf een witte odd-eyed Cornish Rex en hij is een schat.
Die kittens van jou doen mij altijd smelten, al heb ik nu een grote voorkeur voor Nousje.
Gelukkig woon ik niet te dicht bij je, of anders stond ik al aan je deur om te komen kijken.
En ik mag er echt geen meer bij nemen, of er komen problemen in mijn groep...
De verleiding is echter grooooooot! Ooit komt er toch een Selkirkje, hopelijk fok je dan nog, want ik zou anders niet weten wie je in die wereld kan vertrouwen. Als leek is dat toch niet simpel hoor!
Hou de moed er in , er komt wel een gouden mandje voor je schatjes!
Ann

Wil
Beheerder
Contacteer:

Berichtdoor Wil » wo 25 jun 2014, 19:09

Hoi Barbara er lopen zoveel rare mensen rond meid ,trek het je niet aan ,Ik vind haar erg mooi ,
Chantal die van jou is om te stelen !!!!!!!!!!!!!!!!! Wauw
Groetjes Wil
Afbeelding

Hier wordt niet geshopt voor een goede test

http://database.sphynxrexbreeders.nl/

BiancaH

Berichtdoor BiancaH » wo 25 jun 2014, 19:14

Ik vind ze cute! Zo leuk die warrige haartjes toppie_sm
Trek je niks van die zogenaamde kopers aan, die willen gewoon voor een dubbeltje op de eerste rang zitten....... blink_sm
Owner of Pythagoras

Afbeelding

Clemmetje
Beheerder
Contacteer:

Berichtdoor Clemmetje » wo 25 jun 2014, 19:51

Ze zijn echt zo leuk. Ik snap ook niet waarom er niet meer mensen verliefd worden op dit ras.
Groetjes Clem
Afbeelding

Yaella

Berichtdoor Yaella » do 26 jun 2014, 01:18

Nous ik blijf het zeggen wat een knappert. Soms heb je met een kitten/ volwassen ineens van BAM dat heb ik nu met Nous. Ik blijf hem prachtig vinden. Ventje is net een teddy beertje. Schitterend.

En doofheid heeft inderdaad ook zijn voordelen. Ik heb een dove zoon geen dove kat maar ook juist hebben zij hun voordelen. En als je weet ermee om te gaan dus altijd goed in hun zicht gaan staan al verlang je wat van ze komt het helemaal goed. Nog een voordeel is dat je vaak koers vaart op vertrouwen. En die band kan heel diep gaan!
Wie nooit op de proef wordt gesteld, proeft nooit van het goede.

Terug naar “Selkirk Rex”