Fly

Kwalitatieve informatie rond de gezondheid van onze poezels oa. (Erfelijke) Ziektes en Aandoeningen
geertje

Re: Fly

Berichtdoor geertje » wo 30 jan 2019, 22:59

Nog eens een update, vrijdag was een superdag voor Fly, maar ze had een verkoudheid. En waarschijnlijk heeft ze te veel gedaan, waardoor ze zaterdag heel erg ziek was. Zondag ook niet goed, bijna niet willen eten, veel niezen en veel slapen. Maandag dan maar weer naar de dierenarts gebeld. Omdat ze zwak is, zou ze best AB innemen, maar eigenlijk was het maandag net een beetje beter. AB gaan halen, toch nog even afgewacht, want als ik de AB geef krijgt ze daar waarschijnlijk weer diarée van en zo blijven we wel bezig.
Vandaag was ze gelukkig terug de oude, behalve dan nog wat niezen.
Ondertussen stapt ze bijna terug perfect, of zoals ze vroeger stapte. Ze springt vlot op de zetel en we proberen ze zoveel mogelijk van het trapje van de zetel te laten komen in plaats van te springen.
Dus nu hopen dat het lang goed blijft gaan en dat ik ook op tijd zie dat het weer slechter gaat, want dan moet ze opnieuw een injectie cortisonen krijgen.
Een huis zonder katten is als een aquarium zonder vissen..

Clemmetje
Beheerder
Contacteer:

Berichtdoor Clemmetje » do 31 jan 2019, 20:17

Het verkoudheidsdipje kan ook door de prednison komen. Fijn dat het zo goed gaat met haar.
Zo zie je maar, soms gebeuren er nog wel een wonderen.
Groetjes Clem
Afbeelding

Wil
Beheerder
Contacteer:

Berichtdoor Wil » do 31 jan 2019, 20:26

Hoi Geertje,
wat een hoop veranderingen heb je mee gemaakt ,gelukkig al is het bijna niet te geloven doet ze het goed die meid klasse,ik duim dat jij nu een beetje bij kan komen van alle spanning en stress,En Heaven nu Fly nu stabiel blijft,

Van Niesziekte kunnen ze ook heel beroerd zijn ,
Groetjes Wil
Afbeelding

Hier wordt niet geshopt voor een goede test

http://database.sphynxrexbreeders.nl/

geertje

Berichtdoor geertje » do 31 jan 2019, 22:51

Gelukkig is het geen niesziekte, maar een verkoudheid. Maar nu is Heaven weer ziek, overgekregen door Fly waarschijnlijk.
Ik zal blij zijn als alles hier terug normaal is. Maar ik ben al blij met een verkoudheid, en niet zoiets als Fly, daar heb ik grijze haren ven gekregen. unsure_sm
Een huis zonder katten is als een aquarium zonder vissen..

Clemmetje
Beheerder
Contacteer:

Berichtdoor Clemmetje » vr 01 feb 2019, 19:50

Vaak steken ze elkaar, net als wij mensen.
Hopelijk beiden weer gauw de oude. Beterschap!
Groetjes Clem
Afbeelding

Terug naar “Medisch”