epileptie...?

Kwalitatieve informatie rond de gezondheid van onze poezels oa. (Erfelijke) Ziektes en Aandoeningen
kim

Re: epileptie...?

Berichtdoor kim » za 21 apr 2012, 13:05

heej :-D

Manoe: mijn sphynxen bram en luna krijgen carocroc lam-rijst te eten (bram heb slechte darmpjes en reageerd alleen hier goed op) en luna krijgt dat een blikje gourmet smiddags want dat vind ze zo lekker en bram krijgt een bakje gekookte kip. Wat ik zelf kook voor hem.

Lotus en noah krijgen royal canin sterrelised te eten. Savonds krijgt lotus dan nog een handje royal canin outdoor (dit omdat ze geneigd is snel af te vallen, maar geen van mijn katten komt buiten) En ze vind het heel erg lekker. Noah krijgt dan een stokje fitakraft. Lotus en noah lusten niet zo graag vlees. Ik gooi meer weg dan dat ze opeten dus vandaar deze keus. Hier doen ze het allemaal eigenlijk goed op op deze manier.

Ik vind het heel erg jammer, maar mijn katten kunnen niet op onbeperkt voer. Bram kan daar niet tegen en krijgt dan diarree. (zie topic diarree) Vandaar dat ik het op deze manier doe.

Ze krijgen afgewogen voer op 4 tijdstippen per dag. Om 05:30 de eerste gang, om 10:30 de tweede gang. Om 16:30 de derde gang en om 21:30 de laatste gang.

Hier doen ze het gelukkig goed op, maar vers vlees voor lotus gaat em niet worden hihi. Heb het al zo vaak geprobeerd. Ze lust het gewoon niet. Ze heb ook een tijdje AD gehad van de dierenarts, maar ook dat luste ze niet van harte. Ze is gewoon heel moeilijk met eten, maar tot nu toe doet ze het hier goed op :-D

Ik ga haar in de gaten houden de komende tijd. :-D Thanx voor al het mee denken en de tips!!
groetjes kim, een pootje van lotus, noah en luna en een dikke lebber van bram

manoe76
Contacteer:

Re: epileptie...?

Berichtdoor manoe76 » za 21 apr 2012, 18:11

Tja, als ze het niet wilt eten houdt het op natuurlijk! Hopelijk valt het mee en waren de 2 aanvallen in een week toeval en zet het zich niet door... Sterkte in ieder geval.
Afbeelding

Terug naar “Medisch”