Bully zijn castratie

Kwalitatieve informatie rond de gezondheid van onze poezels oa. (Erfelijke) Ziektes en Aandoeningen
jsphynx

Re: Bully zijn castratie

Berichtdoor jsphynx » ma 25 mar 2013, 22:34

Ahh arme Bully, wat zielig Wil dat hij zo'n last had sad2_sm Bento had ook zo'n last van zijn castratie al had die geen blauwe ballen en is dat gewoon een beetje een pieper maar het is heel sneu om te zien als ze zich zo naar voelen. Gelukkig gaat het wat beter nu en heeeerlijk om te zien dat hij lekker bij Debbie en Gerard zit nu.

@Viktor ben ik het ook niet mee eens. Denk dat Bully het nu veel gezelliger vindt hoor dan alleen in zijn kamer.
Als je de beste plek in huis wilt, moet je de kat verplaatsen...
Groetjes Marjolein

Wil
Beheerder
Contacteer:

Berichtdoor Wil » di 26 mar 2013, 10:11

Hoi Hoi
natuurlijk vind een kat een schoot en aandacht heerlijk ,
Maar even voor de duidelijkheid mijn katers zitten niet alleen ,er zaten 4 katers naast elkaar met veel glas ertussen ,ze konden elkaar dan ook goed zien ,en hielden ook in de gaten wat er naast hun gebeurde om maar niks te missen ;)of spelen door het glas heen met elkaar.

Als de buitenrennen open zijn rennen ze ook achter elkaar naar binnen en naar buiten om te kijken wat de ander doet .
eenzaam zijn die van ons niet er is altijd wat te beleven ,

Maar Bull vind het heerlijk bij Debbie ligt lekker bij ze ,wat hij wel giga gaat missen is het buiten ,Bull is een echte straatdweil ,
Voor mijzelf voelt het ook zalig dat hij nu in huis lekker op schoot ligt ;)))
Groetjes Wil
Afbeelding

Hier wordt niet geshopt voor een goede test

http://database.sphynxrexbreeders.nl/

Viktor
Contacteer:

Berichtdoor Viktor » di 26 mar 2013, 19:32

Als hij niet weg gekwijt in zijn periode als actieve kater, zal nu ook niet meer geburen en zou ik denken dat die behoefte aan menselijk contact toch nog wel mee gevallen is en dat wij als mensen incl ik zelf ze veel meer emoties geven dan dat ze in werkelijkheid hebben..
Afbeelding

Clemmetje
Beheerder
Contacteer:

Berichtdoor Clemmetje » vr 29 mar 2013, 10:04

Hoe gaat het nu met Bully, is het helemaal genezen?
Groetjes Clem
Afbeelding

Terug naar “Medisch”