Hee Clem,
Scooter is er weer.......helemaal fris en fruitig.
Gisteravond had hij nog een"een zak water "achter de oksel van zijn voorpoot hangen, maar inmiddels is dat helemaal opgelost.( van zijn infuus )
Hij eet nog langzamer dan gebruikelijk ( arme Paul wordt zwaar op de proef gesteld ) maar hij heeft duidelijk trek.
Het enige probleem is een beetje zijn medicatie.
De metacam druppels proeft hij schijnbaar toch door het vlees heen en de antibiotica is een rare pil.
Ook al hoeft Scoot maar de helft, hij weet hem altijd te vinden.
Heb nu dus een poeder er van gemaakt, maar dan weet je weer niet hoeveel hij er daadwerkelijk van op heeft.
Rechtstreeks in zijn bek geven wil ik eigenlijk niet doen, omdat hij waarschijnlijk door de pijn die hij al in zijn mond had behoorlijk kopschuw is geworden en dan wordt het zo een martelpartij iedere morgen.
Ik heb ook nog kattenmelk gekocht om eventueel de medicatie mee naar binnen te krijgen en zal zo eens kijken naar blikjes gourmet paté, dat is meestal ook een feestje.
Verder komt hij opgelucht op me over.
Blij dat hij weer thuis is, of blij dat die tand er uit is, geen idee, maar momenteel ligt hij bil aan bil met Paul in de fijne stoel.
En dat is wel geteld de eerste keer dat ze elkaar spontaan daar in hebben laten geworden. ( foto volgt!!)
En natuurlijk hoef ik je niet te vertellen dat Scooter niet de enigste is die opgelucht is