Fly

Kwalitatieve informatie rond de gezondheid van onze poezels oa. (Erfelijke) Ziektes en Aandoeningen
geertje

Re: Fly

Berichtdoor geertje » ma 21 jan 2019, 20:28

Ttouch is iets wat niet geschikt is voor Fly omdat ze niet tegen zachte aanrakingen kan. Waarschijnlijk door de ataxie, dat ze niet goed weet wat ze voelt. Ik moet altijd tegen mensen, die Fly willen strelen, zeggen dat ze moeten doorstrelen en niet met één vinger of zo zachtjes aanraken want daar kan ze echt niet tegen.
En hardere manipulatie mag zeker niet.
Maar misschien komt het wel eens een andere keer van pas. Voor mezelf zou dat op het ogenblik goed zijn lol_sm
Een huis zonder katten is als een aquarium zonder vissen..

Audrey

Berichtdoor Audrey » di 22 jan 2019, 14:26

We zijn er nu terug zeker van dat we haar niet kwijt zijn.

Wat een geweldig nieuws! dry_sm dry_sm dry_sm

Ik ben zelf stikkapot van de spanning en de verzorging en zorgen om Fly. Maar eindelijk kan ik terug adem halen. Het lijkt alsof ik enkele weken in een donkere kelder gezeten heb.

Ja daar kan ik me alles bij voorstellen. Hopen dat je nu toch ff n beetje bij kan komen fingers_sm

Fly, ons zonnetje, heeft het dan toch gehaald.

love3_sm g3 huggy_sm g3 love3_sm

Wil
Beheerder
Contacteer:

Berichtdoor Wil » di 22 jan 2019, 15:58

Hoi Geertje
Wauw ze heeft zeker een mega sprong vooruit gemaakt,kan me zo goed voorstellen dat je dat nooit meer had verwacht,het is ook een heel naar gezicht als je haar zo ziet waggelen,Kan me ook voorstellen dat je hier zo beroerd van word je staat met je rug tegen de muur en kunt niks doen ;(
ja haar ondersteunen ,

Dit is wel super om te en eigenlijk in een korte tijd.topgedaan dry_sm
Groetjes Wil
Afbeelding

Hier wordt niet geshopt voor een goede test

http://database.sphynxrexbreeders.nl/

geertje

Berichtdoor geertje » wo 23 jan 2019, 12:13

Ze is ook op heel korte tijd achteruit gegaan. De eerste keer als ik de dierenarts liet komen, zag ik al een verandering in haar stappen en springen, maar de dierenarts zag het nog niet. En enkele weken later kan ze bijna niet meer stappen.

Gisteren begon de dag voor Fly niet goed. Ik vond dat ze slechter stapte en ze heeft ook een verkoudheid met veel niezen. Dus ze wou alleen maar slapen.
Gisterenavond zitten we tv te kijken, Fly zit bij mij en gaat even weg. Normaal gezien gaat ze dan naar de kattenbak, maar ze kwam niet meer terug.
Wij gaan zoeken, in paniek want op zoveel plaatsen kan ze niet zitten en we konden ze nergens vinden. Had mijn man de deur naar de gang laten open staan en mevrouw zat op de 1e verdieping. Ze is ook vlotjes van de trap terug naar beneden gekomen.
Maar dan nog had ze geen zin om stil te zitten. Plots hoor ik zo’n raar geluid, is ze met een veer aan het spelen!!!!
Eigenlijk mag ze dat niet, want dan maakt ze de verkeerde bewegingen. Maar kan ik dat nu afpakken. Het is de bedoeling dat ze nog plezier in haar leven heeft.

Maar ondanks de slechte start gisteren, is het vandaag toch weer goed al zit ze vooral te niezen, en Heaven, de idioot, gaat dan haar neus aflikken, dus morgen heb ik twee verkouden katten rolleyes1_sm

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Clemmetje
Beheerder
Contacteer:

Berichtdoor Clemmetje » wo 23 jan 2019, 20:39

Wauw Geertje, wat een vooruitgang weer.
Wat word ik hier blij van.
Groetjes Clem
Afbeelding

geertje

Berichtdoor geertje » wo 23 jan 2019, 20:57

Het lijkt net of ze een tweede leven gekregen heeft. Al zal het van nu af aan een zorgenkindje blijven want we moeten ze goed in het oog houden dat ze niet van een hoogte springt. En ze stapt niet altijd goed, ik hoop dat dat nog wat beter gaat worden.

Clemmetje
Beheerder
Contacteer:

Berichtdoor Clemmetje » vr 25 jan 2019, 20:36

Gaat het nog steeds zo goed?

Groetjes Clementine
Groetjes Clem
Afbeelding

geertje

Berichtdoor geertje » vr 25 jan 2019, 20:48

Vandaag was een super dag voor Fly, ze heeft weer met een veer gespeeld en het bezoek dat hier kwam heeft heel veel knuffels gekregen.
Ze moest ook leren om op en af een hoger trapje te gaan, omdat daar haar slaapplaats is en dat is ook gelukt. Dus vannacht kan ze in de 'slaapkamer' slapen, daar is het warmer. Als ze dan niet meer ondergedekt ligt is het niet meer zo erg. Ze ligt ook nog op de warme snuggle.
De vorige nachten sliep ze in de woonkamer en ben ik elke nacht gaan kijken of ze nog wel ondergedekt lag.

jzocchi

Berichtdoor jzocchi » vr 25 jan 2019, 21:29

Jeetje wat heftig. Fijn om te horen dat het beter gaat.
Groetjes,
Jolanda, Max, Balou en Catootje

Clemmetje
Beheerder
Contacteer:

Berichtdoor Clemmetje » za 26 jan 2019, 19:42

Nog steeds vooruitgang dus. Fijn hoor. Ga zo door Fly.
Groetjes Clem
Afbeelding

Terug naar “Medisch”