Voorbeeld menu Chat O - zelf samenstellen/prooidieren

Alles over de voeding van katten
antoinette

Re: Voorbeeld menu Chat O - zelf samenstellen/prooidieren

Berichtdoor antoinette » vr 10 jan 2014, 19:13

music_sm Zo we zijn er klaar voor. Ik heb alle brokken weg gegeven aan vriendin.
Pepper is helemaal om. Toen vriens lief vanmiddag een lekker (iewwww) kuikentje had voor hem.
We naturies compleet worsten ingeslagen smaken zalm kip lam en rund.
Pepper gisteren de zalm gegeven omdat meneer helemaal gek is van vis. En smullen dat ie deed.
Vriendin woont vlakbij dus als we nog een beetje voer nodig hebben kunnen we het halen.
Kuikentje op het balkom op gegeten. Je vind een paar lullig botjes terug maar niet heel veel.
Mark heeft in een dierenwinkel gewerkt en gevraagd wat hij ze dan kon geven. Weet niet of dit goed is ?
Snap wel als je dit hebt gedaan dat je van kvv snel maar barf gaat. Want een geuren zijn dit zeg hahahaha

Maar ben helemaal blij en helemaal om. Als ik zie hoe lekker ze dit vinden. Ze genieten hier echt.
Alleen de hoeveelheid akkie eet tussen 150 en 200 gram. Vraagt ook niet om mee maar weegt wel wat
6,4 kilo. Vet zak. Hahaha vanmiddag dieren arts geweest en die vond hem gelweldig eruit zien.
Pep weegt vergeleken met akkie 4,8 kilo. Pepie is ook wel heel slank. Ik weet nog niet hoeveel hij precies eet.
We letten wel op dat ze niet afvallen. Of zoals akkie teveel aankomen want als ik de hele dag eten neerzet eet hij de hele dag. Maar geef hem nu 150 totaal en dan vraagt hij wel als hij honger heeft. Gaat het dan goed ?

Afbeelding

Wil
Beheerder
Contacteer:

Berichtdoor Wil » vr 10 jan 2014, 19:41

Wauw dit ziet er SUPER uit en zeker weten dat het veel beter is dan brokken ,Je merkt het vanzelf als ze honger hebben reken daar maar op ;)
Ze hebben echt mooie gewichten SUPER ,

Je kan als het weer warmer is ze ook kuikens enz in de badkamer voeren ,emmer sop erover schoon en het stink dan ook niet ,
Ben heel benieuwd hoe het gaat ,SUCCES klasse gedaan .
Groetjes Wil
Afbeelding

Hier wordt niet geshopt voor een goede test

http://database.sphynxrexbreeders.nl/

Clemmetje
Beheerder
Contacteer:

Berichtdoor Clemmetje » ma 10 feb 2014, 08:44

Hoe gaat het nu met het barfen?
Groetjes Clem
Afbeelding

peggy72

Berichtdoor peggy72 » di 11 feb 2014, 13:15

hier koop ik altijd gemalen kipperkarkassen...ziet eruit als gewone gehakt....vinden ze heerlijk. Sinds kort ook gemalen eendagskuiken.......

Carnibest eten ze hier wel maar lusten het niet allemaal....alleen de lam/rijst is daarin echt favoriet

Wil
Beheerder
Contacteer:

Berichtdoor Wil » di 11 feb 2014, 21:29

ZOOOO SUPER meid ,ze geven het zelf aan als ze nog honger hebben ,top meid je hebt gewonnen !!!!

Wij hebben ook Kippen gehakt Peggy maar ze vinden het niet echt lekker Yip eet het wel ,maar die is bang dat Face het anders opeet ,Face eet het met lange tanden ;(
Maar Kalkoen karkas jatten ze in de schuur wel van de werkbank ,,
Groetjes Wil
Afbeelding

Hier wordt niet geshopt voor een goede test

http://database.sphynxrexbreeders.nl/

Terug naar “Voeding”