josera ?

Alles over de voeding van katten
*bonnie*

josera ?

Berichtdoor *bonnie* » do 24 apr 2014, 20:15

Kent hier iemand het merk Josera ?

Onze Dobby had een klein zakje van 400 gram meegekregen van de fokker.
Ik heb het altijd gemengd met het eten dat ik normaal geef (Royal Canin Kitten).
Hier at hij heel slecht brokjes en ben ik al snel begonnen met natvoer bijgeven.
Ik heb dan ook nog babycat die ik nog had staan door de brokjes gemengd (ik dacht kleine brokjes eet hij misschien wel) maar niks.
Nu heb ik bij zooplus.de josera gevonden en besteld en heb ik sinds gisteren 3 schaaltjes neergezet : royal canin babycat , royal canin kitten en josera en nu eet hij wel brokjes, hij eet enkel de josera... de andere 2 raakt hij ni eens aan, waarschijnlijk dat hij het daarvoor ook niet goed at , omdat het gemengd was.

Nu vroeg ik mij dus af of iemand het merk kent en hier ervaring mee heeft ?
Als het een goed merk is wil ik gerust proberen of mijn andere katten het ook lusten.
Afbeelding

Wil
Beheerder
Contacteer:

Re: josera ?

Berichtdoor Wil » do 24 apr 2014, 20:22

Hoi Bonnie
ik ken dit voer niet kan je dus niet helpen Messi vond de Baby Royal Canin heel lekker ,misschien die kleine van jou ook ,
Groetjes Wil
Afbeelding

Hier wordt niet geshopt voor een goede test

http://database.sphynxrexbreeders.nl/

*bonnie*

Berichtdoor *bonnie* » do 24 apr 2014, 20:31

Nee helaas niet , heb hier zowel de baby als de kitten staan en hij raakt het niet aan.
En als ik de brokjes meng dan wil ie ze helemaal niet.

Ik laat ze er wel naast staan voorlopig.
Afbeelding

peggy72

Berichtdoor peggy72 » di 29 apr 2014, 19:24

hier aten de kittens ook totaal het kittenvoer niet....eerst met RC begonnen en zo een beetje de a merken afgegaan maar ze lieten het gewoon staan.

Josera ken ik de sensi variant van omdat ik daar proefzakjes van gehad heb. Ze vonden het hier ook heerlijk....in Duitsland zijn de ervaringsberichten ook heel goed.

Terug naar “Voeding”