droogvoer

Alles over de voeding van katten
mirnadaa

Re: droogvoer

Berichtdoor mirnadaa » wo 18 feb 2015, 00:36

Dat komt denk ook wel goed! En anders mogen ze voor straf niet in bed als ze zich misdragen tegenover Duifje haha. Ik ga zaterdag even voer scoren voor mijn krengetjes. Op internet staat dat ongeveer een baal van 15 kilo 45 euro is.. hier bij de petsplace vragen ze voor 400 gram 7 euro nog wat hmmm jaja ik word in de maling genomen!
Groetjes Miran

Wil
Beheerder
Contacteer:

Berichtdoor Wil » wo 18 feb 2015, 19:57

Hoi Miranda
Zo hee dat scheelt echt mega veel ,Gropet stuurt ook voer op he ,beneden de 100€ moet je wel verzendkosten betalen ,Ik weet niet of ze het bj jou in de buurt verkopen ,
Groetjes Wil
Afbeelding

Hier wordt niet geshopt voor een goede test

http://database.sphynxrexbreeders.nl/

mirnadaa

Berichtdoor mirnadaa » wo 18 feb 2015, 20:08

Ja gelukkig wel ik stuur mn moeder gewoon even langs de winkel haha en anders bestel ik het via internet komt goed!
Groetjes Miran

marisser

Berichtdoor marisser » do 19 feb 2015, 16:29

he Miranda anders neem je van mij 5 kilo over.
en hier op de dijk is het ook te krijgen hoor voor een normale prijs.

mirnadaa

Berichtdoor mirnadaa » vr 20 feb 2015, 00:53

Heel vreemd dat ze bij de petsplace hier de freaking hoofdprijs betaald voor 400 gram.. ben best in voor een geintje maar dit is net ff té! Maar super lief van je! Met een kilo moet het ook wel lukken hoor..

Ik had net een moment daar hadden jullie bij moeten zijn!

Ik kom thuis na een helse werkdag en beestjes weten hier oké baasje is thuis dat word happpies!
In het kader van rauw voeren dacht ik laat ik eens met tartaar beginnen.. Dotje en Sikke allebei gillen alsof ze noooooit te eten krijgen. Ik pak hun bordjes kwak er een brok tartaar op en zet het neer... hmmmmm

Jaja Dotje ging meteen uit zun stekker en dacht ik probeer het gewoon met heel hard gillen dat ik toch echt wat anders wil.. nouu helaas voor hem ging dat niet werken.. hij pakte een stukje gooit het in de lucht en gaat er vervolgens mee spelen.. noujaa prima dacht ik.. hij nam 1 hapje en hup binnen no time bordje leeg! Maar die kop van hem toen ik het neerzetten ONBETAALBAAR!

Sikke heeft er niet van gegeten nu eet ze zoiezo weinig natvoer ze likt gelei eraf en thats it! Al vind de de tuna van cosma echt helemaal fantastisch! Maar las weer dat natvoer vis elke dag niet goed is.. maar dat is echt het enige wat ze helemaal opeet! Ik heb toen een blikje gekregen van Maris om te proberen en sindsdien wil ze eigenlijk niks anders meer... verwend???? Nee joh valt best mee haha

mirnadaa

Berichtdoor mirnadaa » vr 20 feb 2015, 00:54

Oké mn regels zijn ineens verdwenen.. sorryyyy leest een beetje moeilijk

Terug naar “Voeding”